.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی در راهپیمایی روز قدس شرکت نکرد

خبرگزاری تسنیم مدعی شد:

اسفندیار رحیم مشایی در آخرین راهپیمایی روز قدس در دولت احمدی نژاد که سخت ترین مواضع را علیه رژیم‌صهیونیستی داشته، همچون چند سال‌ گذشته شرکت نکرد و رسانه‌ها هیچ تصویری از او ثبت نکرده اند.

به گزارش شمال نیوز، امروز جمعه 11 مردادماه سال 1392 آخرین روز قدس محمود احمدی‌نژاد و کابینه‌اش در قامت هیات دولت دهم بود. در این روز دولتمردانی همچون محمود احمدی‌نژاد، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، سردار وحید احمدی، علی نیکزاد، غلامحسین الهام، مصطفی محمدنجار، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی و محمدجواد محمدی‌زاده در کنار مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

در این بین اما آنچه جای تعجب دارد غیبت اسفندیار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد برای چندمین سال متوالی، در راهپیمایی روز قدس است. مشایی امسال و در آخرین روز دولت دهم نیز همچون چند سال‌ گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نکرد و رسانه‌ها هیچ تصویری از او به ثبت نرساندند.

اسفندیار رحیم‌مشایی که روزگاری خود را "دوست مردم اسرائیل" معرفی کرد، طی سال‌های گذشته همواره در راهپیمایی‌های روز قدس غایب بوده و هیچ تصویر و سخنی از وی در این راهپیمایی‌ها، حتی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دولت و سایت‌های نزدیک به وی به ثبت نرسیده است.

شاید یکی از توجیه‌ها این باشد که مشایی در این راهپیمایی‌‌های ضدصهیونیستی شرکت می‌کند اما برای اینکه ریا نشود، از رسانه‌ای کردن و ثبت تصاویر خود خودداری می‌کند؛ اما در این خصوص نیز باید تاکید شود که اتفاقاً در چنین اقدامات و راهپیمایی‌هایی، اصل بر تظاهر و به رخ‌کشیدن حضور خود در چنین راهپیمایی‌هایی است و هیچگونه پنهانکاری در این خصوص، عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

و اگر پاسخ این باشد که مشایی در این راهپیمایی‌ها شرکت می‌کند اما رسانه‌های جمعی خبری و تصویری از وی منتشر نمی‌کنند، نیز باید تاکید کرد که سایت رسمی ریاست‌جمهوری و ارگان‌های رسانه‌ای دولت همچون ایران و ایرنا و سایت‌های متعدد دیگری در اختیار دولت و حامیان دولت قرار دارند که می‌توان این اخبار و تصاویر را از طریق آنها منتشر کرد و در اختیار افکار عمومی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، البته در سال‌های گذشته نیز بعضاً برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خبر عدم حضور مشایی در راهپیمایی‌های روز قدس را منتشر کردند که نه‌ تنها با تکذیب، بلکه با هیچگونه واکنش خاصی از سوی اسفندیار دولت مواجه نشد.

غیبت یار غار احمدی‌نژاد در راهپیمایی روز قدس و اظهارات وی درباره دوستی با مردم اسرائیل در حالی مطرح می‌شود که شخص احمدی‌نژاد همواره در این راهپیمایی‌ها شرکت کرده و مواضعی صریح علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و امروز نیز علیرغم مشکلات جسمانی که منجر شد نمازجمعه را به صورت نشسته بخواند، در این راهپیمایی شرکت کرد و در سخنانی صهیونیست‌های جنایتکار را پست‌تر از حیوان معرفی کرد. /ف

/تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.263 seconds.