.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرارگاه پدافند زيستي مازندران راه اندازي شد

شمال نيوز: دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري با همكاري سازمان جهاد كشاورزي استان، بر واحدهاي عرضه سموم كشاورزي نظارت كنند و مانع فعاليت واحدهاي فاقد پروانه شوند.
به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران در جلسه كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي استان بر نظارت دستگاه هاي متولي بر عرضه محصولات پروتئيني مانند گوشت قرمز، ماهي و مرغ در فصل گرما تاكيد كرد و گفت: تعهد به سلامت و عدالت در سلامت به عنوان يك اولويت است كه نيازمند منابع مورد نياز و طراحي ساختار مناسب آن است.

وي خواستار طراحي و اتخاذ سياست هاي پيشگيرانه در حوزه سلامت استان گرديد و تصريح داشت: دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري با همكاري سازمان جهاد كشاورزي استان، بر واحدهاي عرضه سموم كشاورزي نظارت كنند و مانع فعاليت واحدهاي فاقد پروانه شوند.
در ادامه اين جلسه با حضور استاندار و اعضاي كارگروه، قرارگاه پدافند زيستي مازندران راه اندازي شد.
عيسي طوسي، مديركل پدافند غير عامل استان در مراسم آغاز به كار اين مركز آنرا زیرمجموعه قرارگاه زیستی کشور دانست وگفت: وظایف این قرارگاه را مجموعه‌ای از اقدامات شامل رصد و پایش، آشکارسازی، هشداردهی، تشخیص، تصمیم و عملیات، کنترل، حفاظت و پیشگیری، امداد و نجات، درمان، بازیابی و بازتوانی منابع، محدودسازی و رفع آلودگی در برابر تهدیدات زیستی تشکیل می‌دهند.
وي خاطرنشان کرد: تهدیدات زیستی در دو گونه کلاسیک و نوین اعمال می‌شوند که تمهید عملیات مربوط به پدافند غیرعامل در مقابل آن‌ها، موجب حفاظت از سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات زیستی و کاهش آثار و عواقب آن‌ها می‌گردد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.307 seconds.