.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد. درخواست دوباره زلنسکی برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد. بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد.(ادامه)
منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد با تجاوز هوایی مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به مناطقی از حومه درعا در جنوب سوریه مقابله کند. پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت
منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد با تجاوز هوایی مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به مناطقی از حومه درعا در جنوب سوریه مقابله کند.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم/ دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده ....(خبر)
(ادامه)
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند. عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به تشدید تنش‌ها اعلام کرد که این کشور به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کند.(ادامه)
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند. امیرعبداللهیان: تل‌آویو می‌خواست از شکست مجدد پیروزی بسازد
امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند.(ادامه)
واکنش طنز کاربران به حمله ریزپرنده اسرائیلی +عکس
بامداد امروز جمعه، آخرین روز فروردین ماه که اخباری مبنی بر فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان و هدف‌قرار گرفتن ریزپرنده‌های ناشناس منتشر شد.(ادامه)
اولین عکس از محل برخورد ریزپرنده به پایگاه هشتم شکاری اصفهان
صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.(ادامه)
 امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد. واکنش فرمانده کل ارتش به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، به شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان واکنش نشان داد.(ادامه)
منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است
(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود
یک منبع آگاه گفت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.(ادامه)
حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود/ بیشتر موشک‌های بالستیک به اهداف خود در اسرائیل اصابت کرده‌اند/ بهترین رادار جاسوسی دنیا در مقابل حمله ایران ناتوان شد/ ایران کاری که می خواست را محقق کرد و از قبل هم گفته بود....(خبر)
(ادامه)
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.(ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
موشک های بالستیک شلیک شده به اسرائیل دارای کلاهک بارانی بودند (+عکس)
موشک‌ های بالستیک مجهزبه کلاهک بارانی از چندین و چند نوع دکوی نیز بهره می‌برند تا در فاز پایانی مسیر خود، با رهاسازی این دکوی‌ها، سامانه‌های پدافندی ضدموشکی را فریب دهند.(ادامه)
سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ برای برخی از شهروندان ارسال شده جعلی است. تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ برای برخی از شهروندان ارسال شده جعلی است.(ادامه)
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. کدامیک از فرماندهان نظامی به عیددیدنی قالیباف رفتند؟ +عکس
جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست. هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.(ادامه)
جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه حمله پهپادی کوبنده‌ای به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی کفربلوم انجام داد. حزب الله، گنبد آهنین اسراییل را درهم کوبید
جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه حمله پهپادی کوبنده‌ای به سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی کفربلوم انجام داد.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
منابع خبری بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق پایتخت سوریه خبر دادند. حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
منابع خبری بامداد یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد. هواپیمای ایلیوشین روسیه با دستور انگلیسی‌ها سرنگون شد
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند. فعال‌شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.