.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید و فروش تاکسی در بنگاه‌ها ممنوع است

شمال نيوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری گفت: خرید و فروش تاکسی در بنگاه‌ها ممنوع است.
 احمد گوران امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ساری اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی ساری هیچ‌گونه فروش‌نامه بنگاه را برای دریافت مجوز کار تاکسی قبول نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری با اشاره به اینکه خرید و فروش تاکسی‌ در بنگاه‌ها ممنوع است، افزود: رانندگان برای خرید و فروش تاکسی‌ باید به تعاونی تاکسیرانی مراجعه کنند و کار اصلی این خرید و فروش‌ها زیر نظر شرکت تعاونی تاکسیرانان ساری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی ساری تحت هیچ شرایطی فروش‌نامه بنگاه را پذیرا نیست و خرید و فروش تاکسی در بنگاه‌ها به اختیار رانندگان تاکسی صورت می‌گیرد.

 گوران با اشاره به اینکه در سازمان تاکسیرانی ساری حدود سه هزار پرونده وجود دارد، اظهار داشت: در هیچکدام از این پرونده‌ها فروش‌نامه بنگاه وجود ندارد و این خرید و فروش باید در شرکت تعاونی تاکسیرانی انجام شود.

* اختصاص جایگاه CNG ترمینال دولت به رانندگان تاکسی

 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت احداث جایگاه CNG در کنار ترمینال دولت که مقرر شده بود به رانندگان تاکسی اختصاص داده شود، گفت: کارهای اداری جایگاه CNG در کنار ترمینال دولت را انجام دادیم و تحویل هم گرفتیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری با اشاره به اینکه پیگیر کارهای اجرایی این طرح هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر این جایگاه 90 درصد پیشرفت داشته است و مقرر شد سیستم تأسیساتی آن از سوی شرکت پالایش نفت نصب شود.

 گوران در پایان گفت: جایگاه CNG ترمینال دولت به رانندگان تاکسی شهرستان ساری اختصاص دارد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.435 seconds.