.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد. قدرداني معاون وزير راه و شهرسازي از شهرداري ساري
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد . نماینده ساری : وزیر بهداشت در ایران زندگی نمی کند !
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی با انتقاد شدید از وضعیت دارویی کشور ، خواستار رفع مشکلات مردم در این بخش مهم شد .(ادامه)
شمال نیوز :  شهردار اسبق ساري بر اثر حادثه ای که مدتی قبل صورت گرفت، بعداز ظهر جمعه به دیار باقی شتافت. شهردار اسبق شهر ساری دارفانی را وداع گفت
شمال نیوز : شهردار اسبق ساري بر اثر حادثه ای که مدتی قبل صورت گرفت، بعداز ظهر جمعه به دیار باقی شتافت.(ادامه)
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن  استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد. ارتقاء درجه مديريت شعب استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف»
شمال نیوز: سيد حسين حاجي پور مدير شعب بانك مسكن استان مازندران از ارتقاء درجه مديريت شعب بانك مسكن استان مازندران به « مديريت شعب درجه يك الف» خبر داد.(ادامه)
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را  منصوب کرد.
سرپرست اداره­ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران منصوب شد
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
شتاب اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران
شمال نیوز: اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران شتاب می گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
سطح مطالبه گري و حضور بانوان كارآفرين مازندران بايد ارتقاء يابد
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد .... جدیدترین خبر از قطعی شدن پرواز مسافران اربعین از فرودگاه ساری
شمال نیوز: مدیرکل فرودگاههای استان از انجام پروازهاي عتبات از مبداء فرودگاه بين المللي شهداي ساري خبر داد ....(ادامه)
دفتر مركزي جبهه مردمي ساروي هاي انقلابي افتتاح شد
(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد .  .... اولین دیدار رسمی رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد . ....(ادامه)
در شش ماه اخیر نیمی از مسیر پروژه پل تا پل تملک شد
(ادامه)
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: طي حکمی از طرف محمد نظري مديركل راه و شهرسازي استان مازندران مسؤل انجام كليه امور راه وشهرسازي مربوط به شهرستان ساري  منصوب شد. انتصاب یک زن در راه و شهرسازي استان
شمال نیوز: طي حکمی از طرف محمد نظري مديركل راه و شهرسازي استان مازندران مسؤل انجام كليه امور راه وشهرسازي مربوط به شهرستان ساري منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
انتصاب رئيس جديد مركزعلمي كاربردي چوب و كاغذ مازندران
شمال نیوز : رستمیان كه داراي مدرك دكتري مهندسي مكانيك ، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري و يكي از پژوهشگران برتر كشور ميباشد جانشين ولي اله رضايي در اين مركز شد.....(ادامه)
شمال نیوز:  زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر در مرز سمنان ومازندران را لرزاند که گزارش مقدماتی این زمین لرزه منتشر شد .... مرز سمنان ومازندران لرزید
شمال نیوز: زمین لرزه ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر در مرز سمنان ومازندران را لرزاند که گزارش مقدماتی این زمین لرزه منتشر شد ....(ادامه)
مظلومی : همه دستگاهها در تكريم از ايثارگران و طرح سپاس مشاركت فعال داشته باشند
شمال نیوز : مظلومي به اتفاق فرماندار مياندورود در روستاي اوسا از پدر بزرگوار شهيد معظم علي جنگلبان و جانباز عزيز صفر فلاح عيادت و ديدار كرد.....(ادامه)
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد پدر شهيدان حسيني آزاد به فرزندان شهيدش پيوست
پيكر پاك اسوه اخلاق و صداقت پدر شهيدان گرانقدر حسيني آزاد با حضور خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران در ساري تشييع گرديد(ادامه)
 با حکم وزير کشور و با حضور معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استاندار مازندران، فرماندار و سرپرستان سه شهرستان معارفه و از امروز فعاليت خود را آغاز کردند. فرماندار و سرپرست سه شهر مازندران معرفي شدند
با حکم وزير کشور و با حضور معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استاندار مازندران، فرماندار و سرپرستان سه شهرستان معارفه و از امروز فعاليت خود را آغاز کردند.(ادامه)
پدر شهيد گرانقدر متقي به فرزند شهيدش پيوست
پيكر مطهر حاج حسين متقي پدر بزرگوار شهيد گرانقدر علي متقي از كاركنان خدوم بنياد امروز در ساري تشييع شد(ادامه)
برد قاطع تیم شهروند ساری در خانه
تيم فوتسال شهروند ساري حريف قمي را گلباران كرد.(ادامه)
نامه نائب رئيس شوراي شهر ساري به دادستان مرکز استان
در پي سرگرداني 7 ساله ي ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر مياركلا ، علي اكبر زليكاني نائب رئيس شوراي شهر ساري در نامه اي سرگشاده به مدعي العموم خواستار احقاق حق زيان ديدگان شد(ادامه)
اعلام آمادگي براي اجراي برنامه عفاف و حجاب ويژه آقايان
(ادامه)
شمال نیوز :  با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد.
.... احداث زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار ساری در صد روز
شمال نیوز : با مطالعات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مقرر گردید هدایت آب‌های سطحی زیرگذر بزرگ شهید جانباز سید مصطفی علمدار در میدان هلال‌احمر به‌صورت کانال زیرزمینی از زیرگذر به رودخانه تجن برقرار گردد. ....(ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.... پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوري
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 124 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.