.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس شهر بابکان در بخش دشت‌سر آمل

شمال نيوز: معاون فرماندار آمل از تاسیس شهر بابکان در بخش تاسیس‌الجدید دشت‌سر این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش شمال نيوز، سیدجعفر رسولی در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش دشت‌سر آمل با بیان اینکه روستای اجوارکلا به عنوان مرکز این بخش است، یادآور شد: این روستا با محوریت پنج روستا به عنوان شهر بخش دشت‌سر معرفی خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در این بخش پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد، اظهار داشت: با وجود نساجی بابکان و شهرک صنعتی در بخش دشت‌سر این بخش می‌تواند به لحاظ صنعتی توسعه مناسبی دست یابد.

رسولی با اشاره به منطقه بلیران در این بخش ابراز داشت: منطقه بلیران به عنوان یک منطقه توریستی می‌تواند مسافران بسیاری را به این بخش جذب کند و عاملی برای توسعه صنعت گردشگری شود.

معاون فرماندار آمل تصریح کرد: رونق کشاورزی در این بخش به گونه‌ای است که روستائیان بخش دشت‌سر به کشت دوم و حتی سوم نیز می‌پردازند.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در این بخش نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی و شهرستانی است، افزود: هم‌اکنون بخش جدیدالتاسیس دشت‌سر در مکان استیجاری به رفع امورات روستائیان این بخش می‌پردازد.

به گفته رسولی: زمین این بخش در مساحت ۹ هزار متر از سوی اهالی روستای اجوارکلا اهدا شده که نیاز به بودجه جهت احداث مکان بخشداری دشت‌سر است.

بر اساس اين گزارش، بخش دشت‌سر شهرستان آمل با ۳۷ هزار جمعیت روستایی در ۳۴ روستا در دهه فجر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. /ف
/ايلنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.