.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سد گلورد نکا بزودی آبگیری می شود

شمال نيوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سد گلورد نکا در آینده نزدیک آبگیری می شود.

احمد علی مقیمی در گفتگو با مهر، از شن ریزی جاده روستای کنت بهشهر خبر داد و اظهار داشت : 5 کیلومتر از جاده دسترسی روستای کنت با هدف تردد آسان تر روستاییان آسفالت می شود.

وی به آبگیری قریب الوقوع سد گلورد اشاره کرد و گفت: به دلیل آماده نبودن مسیر دسترسی روستاهای بالا دست سد ، پس از آبگیری ، ارتباط مردم چند روستای بالادست با روستاهای پایین دست و شهر بهشهر قطع می شود که باید تا زمان افتتاح سد ، مسیر جایگزین ساخته شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: احداث پل روستای محسن آباد که متصل کننده روستاهای بالادست به بهشهر است به پروژه ای ملی تبدیل شده و باید در زمانی بسیار کوتاه اجرای آن آغاز شود.

وی بیان داشت:  یکی از مشکلات اجرای طرح راه سازی بهشهر، فعالیت پیمانکار غیربومی است که به دلیل ناآشنا بودن این فرد با منطقه و نیازهای شهرستان و ناآگاهی از مکان معادن فعال شهرستان، اجرای این طرح با کندی بسیار زیادی روبرو بود که پس از مدتها، این پیمانکار از این حوزه خلع ید و ادامه ساخت این راه به پیمانکار دیگری واگذار خواهد شد.

مقیمی افزود: تعویض پیمانکاران کم کار و گذراندن مراحل اداری انجام این کار ، فرصت خدمت رسانی مطلوب را از بین برده و اجرای طرح ها را با توقف مواجه خواهد کرد.

وی خواستار تسریع اجرای زیرگذر روستای سارو بهشهر شد و گفت: بهره برداری از این زیر گذر به دلیل استفاده فراوان مردم چندین روستای پر جمعیت و همچنین مردم بهشهر در روزهای پنجشنبه پس از مراجعت از گلزار شهدا ، بسیار ضروری است و باید این طرح که در مراحل پایانی قرار دارد ، هر چه سریعتر تکمیل شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این منطقه به دلیل آمد و شدهای فراوان و ناامن بودن مسیر برای دور زدن خودروها ، هر هفته تصادفات حادثه خیز فراوانی رخ می دهد که این اتفاقات لزوم اجرای سریعتر این زیر گذر را بیشتر می کند.

وی گفت: دولت موظف به انجام تعهدات خود به پیمانکاران طرح مسکن مهر است و نباید تمام فشارها و سختیها بر عهده این افراد باشد.

مقیمی اظهار داشت: به واسطه کندی اجرای این پروژه ها، متقاضیان درصدد انصراف از درخواست مسکن خود در شهرستان هستند.

وی افزود: اراضی مسکن مهر برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد از طریق دولت به صورت ارزان و رایگان در اختیار تعاونی ها قرار گرفته است بنابراین نباید اموال بیت المال معطل کم کاری پیمانکاران در اجرای پروژهایی نظیر مسکن مهر در بهشهر شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرداخت به موقع هزینه های ساخت و ساز پیمانکاران از سوی اداره مسکن و شهرسازی و نهادهای مسئول گفت : متاسفانه بانکهای استان هم در روند اجرای طرح های مسکن مهر شرق مازندران کم کاری می کنند.

وی به طرح های مرتبط با محورهای ارتباطی بهشهر اشاره کرد و گفت: این شهرستان با داشتن 188 کیلومتر راه آسفالته روستایی ، یکی از کم برخوردارترین شهرهای مازندران در حوزه راه روستایی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 تير 1392
به نظرم نماینده محترم هیچگونه اطلاعی از وضعیت سد ندارند که اینگونه نظر می دهند فقط می توان گفت متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.