.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شوخی در هواپیما، شیث رضایی تبرئه و مردی در آمریکا سی سال زندانی شد!

نامه: چندی پیش بود که شوخی شیث رضایی در هواپیما در مورد اینکه هواپیما درحال سقوط است، سبب جنجال فراوانی شد و با پادرمیانی مسئولان از شوخی بی‌جای این بازیکن گذشتند و شیث به بازی خود ادامه داد.

در سال 1991 در آمریکا نیز یک فردی، در هواپیما چنین شوخی را انجام داد و به سی سال زندان محکوم شد. به گزارش آسوشیتدپرس در آن سال: مردی که به شوخی گفته بود قصد گروگانگیری و ربودن یک هواپیما مسافربری را دارد به 30 سال زندان محکوم شد.

این مسافر که آل کاپتون جی آر نام داشت در این پرواز گفته بود: من در کیفم بمب دارم و اگر به گفته‌های من عمل نکنید، هواپیما را منفجر خواهم کرد. هنگامی که در نیویورک به زمین می‌نشیند وی با خنده می‌گوید که من شوخی کردم!

بعد از این ماجرا دادگاهی در آمریکااین فرد را به خاطر شوخی بی‌جایش به سی سال زندان محکوم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 17 آذر 1391
اگر در کشور ما هم با متخلفین اینگونه برخورد می شد شاید آمار بزهکاری کاهش پیدا می کرد . در صفحه حوادث روزنامه ها گاهگداری میخوانبم فلان مجرم دستگیر شده دارای انواع و اقسام سوابق بوده است . ظاهراٌ مجازاتهای قوانین ما مجرمین را به اندازه کافی تنبیه نمی نماید که فلان مجرم را پس از سابقه مثلاٌ 7 فقره سرقت ، 6 فقره فروش مواد و . . . . جدیداٌ به جرم تجاوز دستگیر می نمایند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.