.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند. یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد!
منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
در پی برخورد دو بالگرد نظامی با یکدیگر در مالزی مرگ هر ۱۰ سرنشین در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان، تایید شد. ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
در پی برخورد دو بالگرد نظامی با یکدیگر در مالزی مرگ هر ۱۰ سرنشین در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان، تایید شد.(ادامه)
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند. ریزپرنده چیست؟
ریز پرنده نوعی هواپیمای بدون سرنشین یا پهپاد محسوب می‌شود که در اندازه‌های کوچک و بسیار کوچک ساخته می‌شود. معمولا وزن ریز پرنده‌ها به چند گرم می‌رسد و اندازه آن‌ها از چند سانتیمتر تجاوز نمی‌کند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود. پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری
چند پرسش برای افکار عمومی درباره کم و کیف موشک‌ها و پهپاد‌های به کار رفته مطرح است که در این مطلب تلاش شده تا حد امکان با استفاده از ادعا‌ها و داده‌های منتشره از سوی منابع مختلف رسانه‌ای، پاسخ‌هایی برای آنها ارائه شود.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم. ایران با کدام موشک و پهپادش به رژیم صهیونیستی پاسخ داد؟
ساعتی پیش پاسخ پهپادی و موشکی نیروی هوافضای سپاه به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در دمشق آغاز شد که در گزارش پیش‌رو به مشخصات این تسلیحات پرداخته‌ایم.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید. نقل قول روحانی از رهبر انقلاب: به من گفتند شما دارید کار بزرگی می‌کنید
در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد با بیان اینکه ما به دلایل کرونا و ترامپ و داعش شرایط سختی داشتیم ولی ببینید در هر پنجشنبه چقدر پروژه افتتاح می‌کردیم، گفت: چه شد این افتتاح‌های پنج‌شنبه‌ها؟ کجا رفت؟ رهبری به من گفتند که من بسیار خوشحالم از افتتاح‌های پنجشنبه که انجام می‌دهید، شما دارید کار بزرگی می‌کنید.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد. کثیرالسفر چگونه باید روزه بگیرد؟
حجت الاسلام والمسلمین وحیدپور به پرسشی پیرامون نحوه روزه گرفتن افراد کثیرالسفر پاسخ داد.(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد. اعمال قدرت هوایی چین به تایوان با پرواز 32 هواپیمای جنگی
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد. ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد. ماجرای فرار ساسی مانکن از عمان چیست؟
انتشار ویدئوکلیپ‌ها در روز‌های منتهی به نوروز، معمولاً با هدف بازارسازی برای کنسرت‌ها انجام می‌شود، اما تلاش ساسی در این مورد برای برگزاری کنسرت در بیخ گوش کشورمان به دیوار بسته خورد و کنسرتش با پیگیری دیپلماتیک وزارت خارجه، لغو شد.(ادامه)
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد. دختر ۸ ساله شهرکردی بهترین کدنویس جهان شد
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد.(ادامه)
طبق ابلاغیه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ممنوع است. فروش چارتری بلیت هواپیما برای نوروز ممنوع است
طبق ابلاغیه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ممنوع است.(ادامه)
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است. سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.(ادامه)
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد. هواپیمای ایلیوشین روسیه با دستور انگلیسی‌ها سرنگون شد
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که هواپیمای ایلیوشین حامل اُسرای اوکراینی با دستور مستشاران انگلیسی در کی‌یف سرنگون شد.(ادامه)
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند. سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش+عکس
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند.(ادامه)
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. کدام کشور‌ها به رژیم صهیونیستی سلاح می‌دهند؟
همزمان با شهادت بیش از ۲۸ هزار نفر از مردم غزه، برخی کشور‌ها به صادرات تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد. آمادگی نیروی هوایی ارتش برای انجام رزمایش مرکب با کشورهای همسو
فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع وابستگان نظامی خارجی گفت: این نیرو آمادگی لازم جهت همکاری و تعامل هرچه بیشتر با کشور‌های همسو در زمینه‌های مختلف از جمله انجام رزمایش‌های مرکب و تبادل ناظر هوایی در رزمایش‌ها را دارد.(ادامه)
هواپیمای یک تیم لیگ یکی دچار نقص فنی شد. خطر سقوط هواپیما از بیخ گوش تیم ایرانی گذشت
هواپیمای یک تیم لیگ یکی دچار نقص فنی شد.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی هنگام فرود در فرودگاه پیام کرج دچار سانحه شد. سانحه برای هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی هنگام فرود در فرودگاه پیام کرج دچار سانحه شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.