.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روسیه از سیستم دفاعی جدید خود رونمایی کرد +عکس
در جنگ جاری روسیه و اوکراین، هواپیماهای بدون سرنشین FPV به طور قابل توجهی توسط هر دو طرف مورد استفاده قرار گرفته اند، این پهپاد مجهز به کلاهک های دست ساز برای هدف قرار دادن خودروهای زرهی، استحکامات و اپراتور درون آنها است.(ادامه)
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعمال محدودیت پرواز هواپیماهای بوئینگ MD و تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا خبر داد. پرواز هواپیمای بوئینگ MD محدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعمال محدودیت پرواز هواپیماهای بوئینگ MD و تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.(ادامه)
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است. (تصویر) حقایقی در خصوص سوخو۳۵ که از آن بی‌خبرید
سوخو Su-۳۵S می تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت. سردار تنگسیری: موشک ابومهدی ناو‌های هواپیمابر دشمن را ناکارآمد می‌کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر شناور شما یک هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام بدهد. در آن صورت هواپیما‌های این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم. ایران در حال ساخت هواپیمای مسافربری است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم.(ادامه)
متیو میلر سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده تصریح کرد که در پرتو «تهدید مستمر جمهوری اسلامی» و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال «افزایش حضور» و «گسترش توانایی‌های» خود در تنگه هرمز و آب‌های اطراف است. آمریکا در مورد اعزام جنگنده و ناوشکن به خلیج فارس؛ برای جنگ با ایران آماده نمی‌شویم
متیو میلر سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده تصریح کرد که در پرتو «تهدید مستمر جمهوری اسلامی» و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال «افزایش حضور» و «گسترش توانایی‌های» خود در تنگه هرمز و آب‌های اطراف است.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
عکس حیرت انگیز از فرودگاه قدیمی بین المللی روسیه !
فرودگاه قدیمی بین المللی روسیه را اینجا ببینید .(ادامه)
خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با اشاره به هواپیماهای جاسوسی آمریکا هشدار داد که ارتش این کشور در صورت "تجاوز غیرقانونی مکرر" با "پرواز بسیار بحرانی" مواجه خواهد شد. هشدار خواهر کیم جونگ اون به ارتش آمریکا
خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با اشاره به هواپیماهای جاسوسی آمریکا هشدار داد که ارتش این کشور در صورت "تجاوز غیرقانونی مکرر" با "پرواز بسیار بحرانی" مواجه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند. ۹۰ درصد تجارت ما از طریق دریا است/ اگر ناو و موشک‌ نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت/ ۶ سیلی محکم در گوش آمریکایی‌ها نواختیم؛ ناو آنها را ناکارآمد کردیم / دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری ....(خبر)
شمال نیوز: سردار تنگسیری گفت: دشمنان در خلیج‌فارس می‌آیند، اما جوانان ما محکم به آنها اخطار می‌دهند که حق نداری وارد این آبراه بشوید و آنها سرشان را پایین می‌اندازند و تغییر مسیر می‌دهند.(ادامه)
شهیدی که در عید قربان در راه وطن به خدا پیوست
سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گرانقدرش، همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان، به آرزویش که مقام شهادت بود نائل گردید و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پرافتخار ایران جاودانه شد.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند در پی برخورد جزئی دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه توکیو، پرواز‌های این فرودگاه به تأخیر افتادند. برخورد دو هواپیمای مسافربری در ژاپن
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند در پی برخورد جزئی دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه توکیو، پرواز‌های این فرودگاه به تأخیر افتادند.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

ابرموشک هایپرسونیک ایرانی رونمایی شد / موشک جدید سپاه از تمام سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند/ انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب + تصاویر(خبر)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. (ادامه)
سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند. هواپیما بدون ساپینتو پرید!
سرمربی استقلال که قصد عزیمت به کشورش را داشت، نتوانست به موقع خودش را به فرودگاه برساند و از پرواز جا ماند.(ادامه)
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود برقراری مجدد پرواز‌های رامسر به مشهد مقدس
پرواز‌های مسیر مشهد مقدس به رامسر و بالعکس از ۱۰ خرداد ماه مجددا برقرار می‌شود(ادامه)
علی کریمی فوتبالیست سابق، در ادامه گاف‌های خود، هواپیمای کره جنوبی را با هواپیمای ایرانی اشتباه گرفت و ایران را بابت ساخت هواپیمای مسافربری مسخره کرد! شوت علی کریمی دوباره به اوت رفت! + عکس
علی کریمی فوتبالیست سابق، در ادامه گاف‌های خود، هواپیمای کره جنوبی را با هواپیمای ایرانی اشتباه گرفت و ایران را بابت ساخت هواپیمای مسافربری مسخره کرد!(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم. چرا از بالای مکه هیچ هواپیمایی پرواز نمی‌کند؟
در مطلب زیر به بررسی علل، عوامل و چرایی نبود فرودگاه در مکه می‌پردازیم.(ادامه)
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود. ناوگان هوایی کشور نوسازی می‌شود
ناوگان هوایی کشور با انجام چند اقدام از جمله سرخط کردن هواپیما‌های زمین‌گیر، تامین اعتبارات و واردات ۵۰ فروند هواپیما به زودی نونوار می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی و ورود هواپیما‌های جدید به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن توسط سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشورمان خبر داد. هک همزمان ۲ هواپیمای دشمن در مرز هوایی ایران
مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن توسط سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشورمان خبر داد.(ادامه)
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است. خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیمای اوکراینی وجود داشته است
خطا‌های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است.(ادامه)
 یکی از مامور امنیتی سابق روسیه مدعی است که رییس جمهور روسیه اختلال پارانویا دارد و از این‌که ردیابی شود وحشت دارد. به همین خاطر است که آقای پوتین با قطاری که ظاهرش مثل سایر لوکوموتیوهای روسی است به صورت مخفیانه سفر می‌کند. بیماری جدید پوتین فاش شد
یکی از مامور امنیتی سابق روسیه مدعی است که رییس جمهور روسیه اختلال پارانویا دارد و از این‌که ردیابی شود وحشت دارد. به همین خاطر است که آقای پوتین با قطاری که ظاهرش مثل سایر لوکوموتیوهای روسی است به صورت مخفیانه سفر می‌کند.(ادامه)
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند.
اعضای تیم ملی بانوان از پرواز قطر به تهران جاماندند!
اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در اتفاقی عجیب از پرواز قطر به تهران جاماندند. (ادامه)
پس از تجاوز صهیونیست‌ها به اهدافی در غزه، مقاومت فلسطین دور جدیدی از حملات موشکی خود را به مناطق صهیونیست‌نشین از سر گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سه هدف در لبنان و ۱۰ نقطه در غزه را هدف حملات خود قرار داده است. شلیک بیش از ۴۴ راکت به اراضی اشغالی / اوضاع در قدس بحرانی است
پس از تجاوز صهیونیست‌ها به اهدافی در غزه، مقاومت فلسطین دور جدیدی از حملات موشکی خود را به مناطق صهیونیست‌نشین از سر گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سه هدف در لبنان و ۱۰ نقطه در غزه را هدف حملات خود قرار داده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.