.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر | هواپیمای جاسوسی آمریکا قصد ورود به آسمان ایران را داشت
ساعاتی قبل پس از ورود هواپیمای EP-3E نیروی دریایی آمریکا به مرز آبی ایران، دریادلان ارتشی با هوشیاری کامل خود با ارسال هشدار به این هواپیما از ورود بدون مجوز این پرنده به آسمان وطن جلوگیری کردند.(ادامه)
عکس/ دماوند از زاویه بال هواپیما
(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی از مسدودسازی ۹ سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: مسافران در صورت شکایت و درخواست استرداد مبلغ بلیت خود می توانند به سایت سازمان هواپیمایی مراجعه کنند. ۹ سایت غیرمجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی از مسدودسازی ۹ سایت فاقد مجوز فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: مسافران در صورت شکایت و درخواست استرداد مبلغ بلیت خود می توانند به سایت سازمان هواپیمایی مراجعه کنند.(ادامه)
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است. ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است.(ادامه)
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند! دولت رئیسی تجربه و تخصص لازم را ندارد/ با مدیریت در این سطح بیگانه‌ هستند!/ انگار کسی خلبانی بلد نباشد و مجبورش کنند هواپیما را هدایت کند
شمال نیوز: بینش، اراده، توان، علم و تخصص دولت در سطحی است که اساسا اجازه نمی دهد، او وظایف و مأموریت هایش را درک کند!(ادامه)
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود. قیمت گوشت نزولی می شود
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود.(ادامه)
پرواز تهران به پکن شب گذشته به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه آلماتی می‌شود و فرودگاه قزاقستان اجازه نشستن به هواپیمای دوم را نمی دهد. جزئيات بازگشت پرواز پکن به تهران اعلام شد
پرواز تهران به پکن شب گذشته به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه آلماتی می‌شود و فرودگاه قزاقستان اجازه نشستن به هواپیمای دوم را نمی دهد.(ادامه)
زلنسکی مدعی کمبود سلاح و مهمات در میان نیروهای ارتش اوکراین است و در این ارتباط گفته است: با کمبود شدید سلاح و تجهیزات نظامی روبرو هستیم. رئیس جمهور اوکراین: باکمبودشدیدسلاح و تجهیزات نظامی روبرو هستیم
زلنسکی مدعی کمبود سلاح و مهمات در میان نیروهای ارتش اوکراین است و در این ارتباط گفته است: با کمبود شدید سلاح و تجهیزات نظامی روبرو هستیم.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام رمز یا علی‌ابن ابیطالب (ع) آغاز شد. رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ آغاز شد
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام رمز یا علی‌ابن ابیطالب (ع) آغاز شد.(ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
(ویدئو) بایدن از پله‌های هواپیما سقوط کرد؟
ویدئوی در حال انتشار است که نشان می‌دهد مردی از روی پله هواپیمای حامل بایدن در لهستان سقوط می‌کند. برخی کاربران معتقدند بایدن از روی پله‌های هواپیما سقوط کرده است.(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند. امن‌ترین صندلی در هواپیما کدام است؟
به طور کلی، هواپیما‌های بزرگتر مواد ساختاری بیشتری دارند و بنابراین استحکام بیشتری برای مقاومت در برابر فشار در ارتفاع دارند.(ادامه)
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است. ماجرای کشف اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کشورها چیست؟
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است.(ادامه)
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است. پشت پرده قیمت‌های میلیاردی چرخ خیاطی‌های قدیمی!
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است.(ادامه)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب: ۲۲ بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد / کسی که از استقلال و باج ندادن به مستکبر عبور کند، صلاحیت اشتغال در نظام را ندارد / اختلاف سیاسی طبیعی است اما نباید تبدیل به گسل شود/ اتحادملی سد محکم در مقابل دشمن است(خبر)
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
من و سردار حاجی زاده ارتباط برادرانه‌ای با یکدیگر داریم و همدیگر را بسیار دوست داریم. او به من گفت هر کجا که به کمک نیاز داشتید به ما اطلاع بدهید تا به شما کمک کنیم، من هم متقابلاً به او گفتم هرچه دارم در اختیار شما ....(خبر)
(ادامه)
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، مورد بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 ارتش رونمایی شد+ تصاویر
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش، مورد بازدید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.(ادامه)
رونالدو این هواپیما را در سال 2015 به قیمت 20 میلیون دلار خریده بود. رونالدو هواپیمایش را فروخت (+عکس)
رونالدو این هواپیما را در سال 2015 به قیمت 20 میلیون دلار خریده بود.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
برخی مسیر‌های پروازی به فرودگاه‌های شمال به علت تعمیرات هواپیما‌ها تا پایان امسال لغو شده است. لغو برخی از مسیر‌های پروازی به شمال تا پایان سال
برخی مسیر‌های پروازی به فرودگاه‌های شمال به علت تعمیرات هواپیما‌ها تا پایان امسال لغو شده است.(ادامه)
بازداشت زن اصفهانی که هر روز با هواپیما به تهران می رفت! بازداشت زنی که هر روز با هواپیما به تهران می رفت!
بازداشت زن اصفهانی که هر روز با هواپیما به تهران می رفت!(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد. نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود. چرا بلیت هواپیما غیرقانونی گران شد؟
طی روزهای اخیر برخی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت گران‌تر از نرخ مصوب کرده‌اند که طبق اعلام سازمان هواپیمایی، با گران‌فروشی در این بخش پیش از تصویب قیمت‌های جدید در شورای عالی هواپیمایی برخورد می‌شود.(ادامه)
عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام خواهد شد. اگر سپاه نبود امروز داعش در مرکز اروپا بود / کشور یکپارچه پشت سپاه ایستاده است
عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام خواهد شد.(ادامه)
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد. راهکارهایی برای کاهش مصرف گاز
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید. هیلاری کلینتون گفته باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که نترسید، ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم؛ فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی اصرار نکنید / در آمریکا اگر کسی از پشت پنجره بدنش را عریان کند، شهروندان ....(خبر)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.(ادامه)
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟ ابهام در موردپیاده کردن۲مسافر از هواپیما/راه حل دیگری وجود نداشت؟
پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.