.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوال کیهان از هاشمی رفسنجانی

کیهان در واکنش به اظهارات دیروز آیت الله هاشمی نوشت: هاشمي رفسنجاني مي گويد اكنون سخنان افراطيون چپ از حلقوم افراطيون راست شنيده مي شود.وي در ديدار با دست اندركاران سايت هاي زنجيره اي بازتاب (آينده سابق) ضمن انتقاد از آفت تندروي و تفكرات افراطي در دوره هاي مختلف گفته است: قبل از انقلاب ادبيات و تفكرات ماركسيستي، كمونيستي، منافقين و توده اي ها و فدائيان خلق در ادبيات انقلابي ها رسوخ كرده بود و پس از انقلاب نيز افراطيون چپ و راست حتي در دوران دفاع مقدس و عمدتا با نيت خير در مسير پيشرفت انقلاب و امور كشور، مانع ايجاد كرده و مي كنند كه البته در مقاطعي اين تفكر جا عوض كرده و اكنون سخنان افراطيون چپ از حلقوم افراطيون راست شنيده مي شود.
 
هاشمي افزود: مديريت دوران دفاع مقدس، پيروزي هاي كسب شده و به ويژه ختم جنگ، خود حركتي ضدافراطي بود، حتي برخي از مغرضان و طرفداران تفكرات افراطي، در زمان حمله صدام به كويت و حمايت آمريكا از كويت اصرار داشتند در كنار صدام وارد جنگ شويم.
 
شايان ذكر است كه افراطيون چپ به تدريج طي دو دهه اخير در زمره حاميان -استراتژيك يا تاكتيكي- آقاي هاشمي درآمده و مشخصا در فتنه و آشوب چند سال پيش دقيقا در همان موضعي ايستاده بودند كه آقاي هاشمي ايستاد.
 
همچنين افراطيون حامي طالبان و صدام در حملات آمريكا به عراق و افغانستان، طي سالهاي اخير به ورطه تفريط غلطيده و طرفدار تسليم و سركشيدن جام زهر در مقابل اين رژيم استكباري شدند و سرانجام نيز به پياده نظام سرويس هاي جاسوسي بيگانه در عرصه آشوب افكني و ساختارشكني تبديل شدند.
 
نكته قابل تأمل ائتلاف ماركسيست هاي سابق و چپ هاي شبه اسلامي زير بيرق آمريكا و انگليس و در معارضه با مباني انقلاب و جمهوري اسلامي است. به عنوان مثال هم اكنون سران برخي گروه هاي ماركسيستي (فدائيان خلق و حزب توده) با برخي عناصر مركزيت حزب مشاركت و سازمان مجاهدين و سوپرراست هاي كارگزاراني نظير مهاجراني در شهرهايي چون لندن و پاريس و بروكسل همكاري و هم پوشاني هاي مشتركي دارند و عملا تبديل به سوپرراست شده اند.

 آنان البته همچنان افراطي و راديكال محسوب مي شوند و تعجب اين است كه با مرزبندي مشخص و علني آقاي هاشمي مواجه نمي شوند. يك نمونه روشن، حضور برخي مهره هاي رسانه اي جريان مذكور در ديدار با ايشان است كه كارنامه اي انباشته از افراطي گري دارند و خط رسانه اي مشتركي را با رسانه هاي رسمي بيگانه پي مي گيرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.