.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند. پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»!
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند.(ادامه)
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند.
اوایل دولت سیزدهم با آقای رئیسی تماس گرفتم و مایل بودم کمک کنم اما دیدم هیچ فایده‌ای ندارد/ کارآمدی دولت زیر سؤال است/ هرکس به وضع موجود معترض است رأی بدهد
روحانی گفت: راهی جز حفظ و تقویت این نظام نداریم؛ نظام ما مبتنی بر قانون اساسی است، نه آنچه که امروز رفتار می‌کنند. (ادامه)
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند. نه غزه، نه لبنان نه تهران، نه شیراز!
این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران- که در اقلیتی محض به سر می‌برند- با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی  هستیم. حمله کیهان به روزنامه اصلاح طلب: یادتان نیست که می‌گفتید حتی یک قطره نفت هم نمی‌توانیم بفروشیم؟!
کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم. (ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
روایت جمهوری اسلامی از دروغ بزرگ احمدی‌نژاد
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم را مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
 می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی. عذرخواهی کن /صحبتهای خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کن
می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.(ادامه)
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند
واکنش تند دفتر ناطق نوری به ادعای ارتباط او با طبری
رئیس دفتر ناطق نوری می گوید:در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند (ادامه)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم. کشور‌های دوست، ما را فراموش نکرده‌اند؛ با زبان به آمریکا احترام می‌گذارند، اما در عمل با ما کار می‌کنند / از دوستانمان، ممنونیم؛ هرچند بخاطر ترس از تحریم شرکت هایشان، با زبان گرم هم با کاخ سفید حرف زده باشند(خبر)
رئیس جمهور گفت: دوستان ما و کشورهای دوست منطقه ما را فراموش نکرده‌اند، آنها به زبان به آمریکا احترام می‌کنند و در عمل با ما کار می کنند. وی بیان داشت: ما از دوستانمان، کشورهای همسایه و کشورهای بزرگی که در این شرایط در کنار ما بودند هر چند با زبان گرم هم با کاخ سفید بخاطر ترس از تحریم شرکت‌‌هایشان حرف زدند ممنونیم.(ادامه)

از طیف اصلاح طلب هنوز تعریف جامع و مانعی از خود ندارد که بخواهیم به ظاهر لشگری را زیر پرچم آنها قرار دهیم. یعنی فعلاً گفتمان اصلاح طلبی را بیشتر به عنوان نفی جریان رقیب می شناسیم. به همین دلیل در درون این جریان چند صدایی و سازهای ناکوک شنیده می شود.....(خبر)
(ادامه)
خبر ویژه کیهان در مورد استعفای ظریف
افراطیون مدعی اصلاحات، از اعلام استقبال ظریف در اینستاگرام استقبال کردند.(ادامه)
رییس شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات با استقبال از سخنان رهبری درباره‌ی حفظ احترام‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن اعلام علاقه‌ی همیشگی سیدمحمد خاتمی برای شرکت در این راهپیمایی از مسوولان ذیربط خواست تا زمینه‌ی این حضور را فراهم کنند. احتمال حضور خاتمی در راهپیمایی در پی سخنان رهبری
رییس شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات با استقبال از سخنان رهبری درباره‌ی حفظ احترام‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن اعلام علاقه‌ی همیشگی سیدمحمد خاتمی برای شرکت در این راهپیمایی از مسوولان ذیربط خواست تا زمینه‌ی این حضور را فراهم کنند.(ادامه)
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. نه شلاق ساواک و نه شلاق بر آبرو، نتوانست هاشمی را به زانو درآورد/ به موشک های دفاعی و علمی خود فخر می کنیم؛ بزودی دو ماهواره به فضا خواهیم فرستاد
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. (ادامه)
در پی خروج غیر قانونی امریکا از توافقنامه برجام دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد بیانیه دولت جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خروج غیرقانونی آمریکا از توافق‌نامه برجام(خبر)
در پی خروج غیر قانونی امریکا از توافقنامه برجام دولت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای را به شرح ذیل منتشر کرد(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)
نقدی بر کتاب‌ «بازجویی از صدام»‌ نوشته جان نیکسون / بازجویی شیطان از دیکتاتور
(ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد.


رییس‌جمهور: پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام/ اینکه "روحانی امروز نیاز به رأی ندارد" نارواست/ هیچ تشکلی را مخالف دولت نمی‌بینیم(خبر)
رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام، گفت: این سخن که روحانی امروز نیاز به رأی ندارد، نارواست چراکه روحانی هر روز به رأی مردم نیاز دارد. (ادامه)
چه خبر از مازندران پسا انتخابات؟!
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری که در آن حسن روحانی توانست منتخب ۲۹ اردیبهشت شود سبب شد تا در همان روزهای نخست بعد از اعلام نتایج، حرف و حدیث‌هایی پیرامون سکاندار آینده مازندران به میان بیاید.(ادامه)
ذوالنور: بخش عمده آرای قالیباف به سبد روحانی رفت نه رئیسی /لاریجانی و ناطق در زمین مقابل اصولگرایان بازی کردند
عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید دارد: اگر در یک فرصت برابر جریان اصولگرایی و انقلاب ورود پیدا کنند قطعا شانس رای شان بسیار بالاتر خواهد بود. (ادامه)
«از انتشار عکسش معذوریم ولی چندی پیش در کانال‌های یکی از همین جریا‌ن‌های بی‌اخلاق، عکسی از جوانی با ته‌ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می‌گذراند و حال آن که آن عکس اساساً ربطی به هیچ فرد ایرانی نداشت و یک شهروند اروپایی را نشان می‌داد.»

کارگاه‌های تولید دروغ و تهمت، سه‌ شیفته شده‌اند(يادداشت)
«از انتشار عکسش معذوریم ولی چندی پیش در کانال‌های یکی از همین جریا‌ن‌های بی‌اخلاق، عکسی از جوانی با ته‌ریش در یک محفل عیش و نوش با دختران آنچنانی منتشر شد و زیرش این توضیح را نوشتند که این پسر فلان مقام دولتی است که در اروپا خوش می‌گذراند و حال آن که آن عکس اساساً ربطی به هیچ فرد ایرانی نداشت و یک شهروند اروپایی را نشان می‌داد.» (ادامه)
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه روحانی قطعاً مورد حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود، اظهار کرد: اصولگراها به طور قطع در مقابل او کاندیدا معرفی می‌کنند و کاندیدای مشخصی خواهند داشت.

قطعا مقابل روحانی کاندیدا داریم/ اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند اما.../ اصولگرایان ناچار به ائتلاف هستند(خبر)
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه روحانی قطعاً مورد حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو خواهد بود، اظهار کرد: اصولگراها به طور قطع در مقابل او کاندیدا معرفی می‌کنند و کاندیدای مشخصی خواهند داشت. (ادامه)
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد.
مردم روز 22 بهمن پاسخ لفاظی های امريكا را خواهند داد / محور اقتدار ما موشک نيست، ايمان و دانش دفاعی است
افراطیون می خواهند قدرت را براي قدرت بدست بیاورند. انقلابیون قدرت برایشان مهم نیست و قدرت براي خدمت مي خواهند. در جنگ و امنیت خدمت بدون منت انجام می دهند. در کنار مردم است. شاخص ها روشن است... الان آقای ترامپ برای خودش حرف هایی می زند که فردا ملت ایران جواب آقای ترامپ را خواهند داد. (ادامه)
به نظر می رسد از این نظر ناطق نوری اولین میراث هاشمی رفسنجانی را به ارث برده است. میراث "حمله" و "هجمه" خطی که رسانه های رادیکال اصولگرا امروز درباره او پیگیری کردند همان خطی است که درباره آیت الله هاشمی پیش از آن پیگیری کرده بودند. اینکه او در بازی اصلاح طلبان گرفتار شده است.
"ناطق نوری" جای "هاشمی" را گرفت!(خبر)
به نظر می رسد از این نظر ناطق نوری اولین میراث هاشمی رفسنجانی را به ارث برده است. میراث "حمله" و "هجمه" خطی که رسانه های رادیکال اصولگرا امروز درباره او پیگیری کردند همان خطی است که درباره آیت الله هاشمی پیش از آن پیگیری کرده بودند. اینکه او در بازی اصلاح طلبان گرفتار شده است. (ادامه)
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر رسایی: چوب خشک هم در برابر روحانی رأی خواهد آورد / پایگاه اجتماعی آقای هاشمی شکم‌سیرهای جامعه بودند /روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر(ادامه)
پیام اخیر ایران برای عربستان درباره سوریه و حلب
یک منبع لبنانی اعلام کرد که ایران اخیرا به عربستان پیام داده است که اجازه نمی‌دهد اهداف این کشور در سوریه بخصوص در نبرد جنوب حلب محقق شود؛ نبردی که اتاق عملیات آن از ترکیه توسط «سیا» و «میت» اداره می‌شود.(ادامه)
توزیع شب‌نامه علیه روحانی و هاشمی در حرم حضرت معصومه
(ادامه)
شمال نیوز: احمد توکلی افتصاددانی که انتقادهایش در این حوزه او را به چهره‌ای شاخص برای جریان اصولگرایی تبدیل کرده، همزمان با پایان دوره نمایندگی‌اش تشکلی به اصطلاح مردم نهاد به نام " دیدبان شفافیت و عدالت" را تاسیس کرد.

احمد توکلی باز به دنبال ریاست جمهوری است؟
شمال نیوز: احمد توکلی افتصاددانی که انتقادهایش در این حوزه او را به چهره‌ای شاخص برای جریان اصولگرایی تبدیل کرده، همزمان با پایان دوره نمایندگی‌اش تشکلی به اصطلاح مردم نهاد به نام " دیدبان شفافیت و عدالت" را تاسیس کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.