.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مدیریت بحران ؛
وقوع سیلاب در مازندران/ آغاز بارشها از غرب استان
شمال نيوز: اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران، طی اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیلاب و آغاز بارشها از غرب استان هشدار داد.

 اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران، طی اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیلاب و آغاز بارشها از غرب استان هشدار داد.

به گزارش شمال نيوز، در این اطلاعیه آمده است: از فردا یکشنبه بارندگی، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق ابتدا از سمت غرب استان شروع و تا بعدازظهر به مناطق مرکزی و شرقی استان کشده و روزهای دوشنبه و سه شنبه با تقویت جریانات شمالی بر شدت بارش ها در سطح استان افزوده خواهد شد.

دمای هوا بین 5 تا 10 درجه کاهش می یابد و دریای خزر طوفانی خواهد شد. در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود.

این اداره کل از شهروندان خواست درهنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان در شب و هنگام بارندگی های شدید با رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاعات از مسیر طی طریق کنند.

شهروندان و مسافران از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه ها، مسیل ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی های شدید و رگباری خودداری کنند.

ساکنان بومی حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و نقاط سیل گیر در هنگام بارندگی های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه گیری کنند.

به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می شود آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته به خصوص در راههای ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : سیلاب , مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.