.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده ولي فقيه از "طرح تجزيه استان" توسط رييس مجمع نمايندگان
آيت الله قرباني: تجزیه گیلان عاقلانه نیست و به شدت با آن مخالفم
شمال نيوز: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با انتقاد از طرح تجزیه این استان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: تجزیه گیلان عاقلانه نیست و به شدت با آن مخالف هستم.

شمال نيوز: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با انتقاد از طرح تجزیه این استان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: تجزیه گیلان عاقلانه نیست و به شدت با آن مخالف هستم.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ديروز در نماز جمعه این شهر با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر خم 80 روز پیش از رحلت پیامبر (ص) اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که رهبری آگاه، مجاهد، نستوه، فقیه و فیلسوف دارد دنیا به او حساسیت نشان می‌دهد، افزود: اکنون این حساسیت‌ها متوجه امام خامنه‌ای است زیرا راه امام راحل را ادامه می‌دهند.

خطیب جمعه رشت امام را مرجع دین احکام خواند که حقیقت دین را برای مردم تبیین می‌کند و گفت: نقش پیروان راستین علی (ع) در انقلاب اسلامی و نیز لبنان به خوبی دیده می‌شود.

وی در ادامه 13 آبان را روز استکبارستیزی نامید و تصریح کرد: در این روز امام (ره) به ترکیه تبعید شد و دانش‌آموزان به دست طاغوت به خاک و خون کشیده شدند و دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و گذر زمان استکبارستیزی را کمرنگ نکرده است.

قربانی به حرکت‌های اخیر سه قوا اشاره کرد و افزود: سران سه قوا گاهی حرکت‌هایی انجام می‌دهند که خوراک رسانه‌ها می‌شوند و نقش رهبری در جامعه بسیار تعیین کننده است و مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه به موضوع تجزیه گیلان که رئیس مجمع نمایندگان استان آن را مطرح کرده بود، اشاره کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی که کشور به وحدت نیاز دارد طرح این موضوع عاقلانه نیست و با تجزیه گیلان به شدت مخالف هستم.

امام جمعه رشت افزایش نرخ کالا را یکی از نگرانی‌های بزرگ جامعه خواند و تصریح کرد: بخشی از این نگرانی مربوط به تحریم و بخشی دیگر نیز بی‌انصافی و بی‌تدبیری مسئولان است.

وی با بیان اینکه بی‌انصافی در جامعه بیداد می‌کند، از دولت خواست نظارت جدی در این زمینه داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اهل رشت 14 آبان 1391
در يك جامعه اسلامي قبل از شوهر دادن دختر نظر دختررا مي پرسند ...بختر است از مردم رودسر وغرب مازندران در اين خصوص نظر خواهي شود نه اينكه براي اينكار هم خود را قيم فرض كنيم مثلاً آقاي كه در رشت نتوانست براي ورود به مجلس از مردم راي اعتماد بگيرد دارد براي مردم رودسر وغرب مازندران تعيين تكليف مي كند؟؟؟...
نا شناس 14 آبان 1391
استان شدن بخشی از شرق گیلان و غرب مازندران به مرکزیت تنکابن قطعی است و تا 15 روز آتی اعلام رسمی خواهد شد.
وحید 14 آبان 1391
به امید تشکیل استان جدید ساحلی و پایان محرومیت شهرهای غرب مازندران و رودسر و املش
نا شناس 14 آبان 1391
آقای رمدانی،چرا کامنتهای انتقاد از حضرت آیت الله را نمیذارید؟آیا مهدی مجرد شما را ترسونده یا خریده؟میدونید انتقادهای حضرت آیت الله روی حب وبغضهای شخصیه؟خدا همه ما رو عاقبت بخیر کنه.
نا شناس 14 آبان 1391
مازندرا وگیلان یکپارچه خواهند ماند .خواهیم دید.حالا ایت الله قربانی نباید در مورد مردم منطقه اش حرف بزند ولی یک نفر میاید بجای مردم شرق گیلان وغرب مازندران اظهار فضل میکندجالب است والا
سعید 14 آبان 1391
درگذشته قراربودشرق گیلان بامرکزیت شهرستان لاهیجان انجام شوداماظاهراآقای قربانی که به مرکزاستان به عنوان نماینده ولی فقه رفتندمخالف این طرح هستندکه اگرنمی رفتندشایدحامی این جدائی میشدند!وازسوئی اقای مشائی هم میخوادکاربرای زادگاهاش انجام بده وخودهم صاحب یک استان باشه بالاخره دولت تحت نفوذایشان درحال پایان کاراست،تشکیل یک استان معایب ومحاسن خاصی داره که معاایب جداشدن شرق وغرب گیلان ومازندران بیشترازمحاسن اوست این تبلیغات اقایان نیزبرای یادگارگذاشتن خواهدگذشت
نا شناس 15 آبان 1391
به روزنامه رسالت سال 1371مراجعه کنید، اونوقتها منعکس شد:درزمانی که آیت الله قربانی در لاهیجان بودند،خواستار جداشدن شرق استان گیلان با محوریت لاهیجان بودند،حالا چی شده که الان صلاح نیست،الله اعلم؟!!!
سلیمی 15 آبان 1391
حضرت آیت الله چرا آین قدر دست پاچه شدی نمی خوان از کشور جداش کنند که چند شهر کنار هم را قراره استان کنند همین ؟؟!! این که به نفع این شهر هاست ؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.