.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع کارگران نساجي مازندران در خانه کارگر

 علي‌رغم اينکه رئيس‌جمهور در سفرهاي استاني‌اش به مازندران بارها براي بازسازي اين كارخانه قول مساعد داده بود، اما نه تنها به وعده‌هاي خود عمل نکرد بلکه کارگران اين واحد صنعتي 26 ماه حقوق معوقه طلب دارند.

بيش از 50 نفر از کارگران نساجي مازندران با تجمع در تشکيلات خانه کارگر مازندران خواستار پيگيري اين تشکيلات نسبت به مطالبات خود از مسئولين کشورواستان شدند. به گزارش ايلنا روز گذشته کارگران بلاتکليف نساجي مازندران با بيان اينکه بيش از دو سال است که براي رفع مشكلات‌شان به مسئولين کشوري و استاني مراجعه كرده‌اند، ابراز داشتند: بار‌ها و بار‌ها در مقابل فرمانداري و استانداري حضور پيدا كرده‌اند ولي مسئولين نه تنها کاري انجام ندادند بلکه با وعده‌هاي پي در پي ما را سرگردان كرده‌اند.

کارگران معترض خواستار پاسخگويي نمايندگان مجلس نسبت به عملکرد خويش طي اين مدت شدند و تاکيد كردند: تلاش و جديت نمايندگان مجلس ميتواند در رفع موانع و پرداخت مطالبات ما اثر گذار باشد. در همين رابطه نصراله دريابيگي، دبير اجرايي تشکيلات خانه کارگر مازندران با حضور در اين تجمع و ابراز هم دردي با کارگران معترض گفت: کارگران نساجي قائمشهر قرباني سياستهاي اشتباه دولت در خصوص واردات بي‌رويه کالاهاي خارجي و همينطور قانون هدفمندي يارانه‌ها شده‌اند.

اين فعال كارگري اظهار داشت: اين مشکلات تنها به علت ضعف مديريت‌ها و خصوصي سازي بي‌ضابطه گريبان کارگران را گرفته است. دريابيگي ادامه داد: عليرغم اينکه رئيس‌جمهور در سفرهاي استاني‌اش به مازندران بارها براي بازسازي اين كارخانه قول مساعد داده بود، اما نه تنها به وعده‌هاي خود عمل نکرد بلکه کارگران اين واحد صنعتي 26 ماه حقوق معوقه طلب دارند. وي در خصوص اينکه اين کارگران حتي توان برآورده کردن حداقل نيازهاي خانواده و فرزندان خود را هم ندارند گفت: بسياري از اين خانواده‌ها به علت اين مشکلات در آستانه فروپاشي قرار گرفته‌اند.

وي خارج شدن نساجي قائمشهر از سلطه بخش خصوصي را از مواضع کارگران و تشکيلات کارگري برشمرد و اظهار داشت: به دليل اينکه بخش خصوصي تا بحال توان اجرايي و همينطور مديريت درستي در اداره اين واحد صنعتي نداشته است بهتر است تا اين واحد صنعتي مجددا به بانک ملي واگذار شود تا با مسئوليت مستقيم دولت کارگران نيز حقوق معوقه خود را دريافت كنند.

اين فعال كارگري با يادآوري اين مطلب که واگذاري اين واحد صنعتي به بخش خصوصي در زمان بحران با تفکري غير کار‌شناسي همراه بوده است گفت: واگذاري مي‌بايست در زمان مناسب صورت گيرد نه در موقعي که کارگران حقوق خود را دريافت نکرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارگر فلکزده نساجی 7 آبان 1391
ماکه ازبس از مدیران ومجریان حرف شنیدیم کلافه شده ایم ارزو میکنیم کاشکی مدیران لال میبودند شاید که دست وفکرشان بیشتر کار میکرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.