.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود.... تسهيلات رونق توليد در مازندران به كجا مي رود ؟
شمال نیوز : بي شك در شرايطي كه دولت و وزارت كار رويكرد خود را توانمد سازي بنگاه ها و حمايت از توليد ميدانند و همه جا از رونق واحد هاي صنعتي و رشد اقتصادي سخن به ميان مياورد و با توجه به شرايط حساس و ويژه صنايع چوب و كاغذ از مسوولين امر مجمع نمايندگان ، استانداري، سازمان ها و ادارات ذي ربط و بانك هاي استان انتظار ميرود....(ادامه)
شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه امضاهای نهایی انجام شده، گفت: این دوستان از روز شنبه به قائم شهر می روند و امورات باشگاه را در دست می گیرند و تمرینات را استارت می زنند و در ادامه قرارداد بازیکنان هم پرداخت می شود..... تیم فوتبال نساجي مازندران واگذار شد؛ پرهام از نساجي خداحافظي كرد
شمال نیوز : مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه امضاهای نهایی انجام شده، گفت: این دوستان از روز شنبه به قائم شهر می روند و امورات باشگاه را در دست می گیرند و تمرینات را استارت می زنند و در ادامه قرارداد بازیکنان هم پرداخت می شود.....(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند..... 120 رشته بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند.....(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند.

مستند شبكه تبرستان، سرپرست و سرمربي نساجي مازندران را به حسينيه امامزاده حمزه قائمشهر كشاند
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند. (ادامه)
شركت البرز مركزي سوادكوه نمونه نا موفق خصوصي سازي در مازندران
اين واحد صنعتي يكي از پر رونق ترين كارخانجات استان بود كه متاسفانه امروز تقريباً تعطيل است و عزم جدي براي رونق دوباره اين مجموعه ايجاد شد و خوشبختانه بيش از 700 ميليارد تومان اعتبار دولتي ..(ادامه)
آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کار‌شناسی ارشد با مدت زمان محدود در دانشگاه آزاد واحدقائم شهر
(ادامه)
شاید این روزها که مردم ما با مشکلات اقتصادی فراوان و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است که مسوولین استانداری مازندران همه تلاش خود را برای گشودن گره زندگی مردم بکار گیرند و برنامه های رئیس جمهور و دغدغه های ایشان را عملی کنند تا اینکه عکس او را قاب کنند و .... عملی کردن برنامه ها مهم تر است یا نصب تصاویر بزرگ رئیس جمهور در استانداری ؟!
شاید این روزها که مردم ما با مشکلات اقتصادی فراوان و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است که مسوولین استانداری مازندران همه تلاش خود را برای گشودن گره زندگی مردم بکار گیرند و برنامه های رئیس جمهور و دغدغه های ایشان را عملی کنند تا اینکه عکس او را قاب کنند و ....(ادامه)
راحله حاجیان * به احترام اين مرد ...(يادداشت)
راحله حاجیان *(ادامه)
فرامرز درخشنده: وعده هاي پوچ و توخالي و شكم گرسنه بازنشستگان نساجي مازندران(يادداشت)
فرامرز درخشنده:(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
آمادگي15طرح گيلان براي افتتاح درهفته دولت
(ادامه)
خاطرات حضور ناصر حجازی در نساجی+ تصاوير
(ادامه)
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری جدیدترین گمانه زنی از کابینه و گرایش سیاسی آنها
جلسه اعضاي احتمالي كابينه دكتر روحاني با رئيس جمهور منتخب،شامگاه روز گذشته ليست قطعي كابينه يازدهم مشخص گرديد.در روزهای اخیر و تا لحظه ارسال این خبر اسامی دیگری نیز جهت حضور در کابینه مطرح بوده اند که پیگیری (ادامه)
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند.
کابینه پیشنهادی دولت یازدهم را بیشتر بشناسید
اعضای کابینه حجت الاسلام حسن روحانی در حالی که تنها چند روز تا استقرار رسمی دولت باقی مانده است، یک گام تا نهایی شدن فاصله دارد. به طوری‌که اکثر وزارتخانه‌ها وزرای پیشنهادی خود به مجلس را شناخته‌اند. (ادامه)
شمال نيوز: رضا صفری تدارکات جوان و پرتلاش تیم فوتبال نساجی مازندران به دليل عدم پرداخت مطالبات مالي اش توسط باشگاه نساجي و تحمل فشارهای مالی وارده به زندگی شخصی سکته قلبی کرد.


تدارکات چي باشگاه نساجی سکته كرد
شمال نيوز: رضا صفری تدارکات جوان و پرتلاش تیم فوتبال نساجی مازندران به دليل عدم پرداخت مطالبات مالي اش توسط باشگاه نساجي و تحمل فشارهای مالی وارده به زندگی شخصی سکته قلبی کرد. (ادامه)
مهاجم پرسپوليس ممنوع الخروج از مازندران!
بايد ديد مهاجم جديد پرسپوليس تا چه زمان در خانه پدري خواهد ماند و حكم ممنوع الخروجي اش كي باطل مي شود(ادامه)
دولت به دنبال رفع مشکلات معیشتی کارگران
(ادامه)
ذغال سنگ سوادكوه كك خواهد شد
شمال نیوز: با راه اندازي كارخانه كك سازي سوادكوه بيش از 1000 شغل مستقيم و 5000شغل غير مستقيم ايجاد خواهد شد كه مي تواند بخشي از مشكلات بيكاري و محروم بودن سوادكوه را پوشش داد.(ادامه)
علي مصريان* انتقاد از صنعت خودرو، چرا! ؟ (يادداشت)
علي مصريان*(ادامه)
محسن رضایی:تصمیمهای عجولانه اقتصاد را تهدید می کند
(ادامه)
 با توجه به اينكه دانشنامه ها به دودسته عمومي و تخصصي تقسيم مي شوند دانشنامه مازندران كتابي خواهد بود تخصصي . يعني در آن تنها موضوعاتي مطرح مي شوند كه پيوندي كه با مازندران داشته باشند و به چيزهايي كه ارتباطي با مازندران ندارند پرداخته نخواهد شد . بنابراين پيوند داشتن با مازندران اصلي ترين دليل ورود هر موضوعي به دانشنامه است ... دانشنامه مازندران ، اقدام بزرگ فرهنگي
با توجه به اينكه دانشنامه ها به دودسته عمومي و تخصصي تقسيم مي شوند دانشنامه مازندران كتابي خواهد بود تخصصي . يعني در آن تنها موضوعاتي مطرح مي شوند كه پيوندي كه با مازندران داشته باشند و به چيزهايي كه ارتباطي با مازندران ندارند پرداخته نخواهد شد . بنابراين پيوند داشتن با مازندران اصلي ترين دليل ورود هر موضوعي به دانشنامه است ...(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي سه شنبه
(ادامه)
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ... پاسخ قابل تأمل استاندار مازندران به نمايندگان استان
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ...(ادامه)
احكام بازنشستگان نساجي صادر شد
(ادامه)
آذين ساداتي اسب هاي شهرم، دلتنگِ دريا بودند(ديدگاه)
آذين ساداتي (ادامه)
شمال در هفته ایی که گذشت
(ادامه)
تجمع کارگران نساجي مازندران در خانه کارگر
(ادامه)
نتايج هفته اول ليگ دسته اول فوتبال
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.