.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج هفته اول لیگ کشتی جوانان مازندران

هفته های اول و دوم مسابقات لیگ کشتی آزاد جوانان مازندران گرامیداشت زنده یاد محمد شجری در سالن گودرزی مهر بابل به میزبانی باشگاه کشتی مالک اشتر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی در نوبت صبح بهشهر و بابلسر به تساوی 4 به 4 رسیدند اما بهشهر به خاطر پوئن مثبت 15 بر بابلسر که 14 پوئن داشت فائق آمد. مالک اشتر بابل هم 5 بر 3 از سد تیم شهدای باغدشت قائمشهر گذشت . در مسابقه عصر تیم آزادگان بابل 6 بر 2 مقابل بابلسر به برتری رسید و مالک اشتر به برتری 7 بر یک مقابل بهشهر دست یافت. البته تیم بهشهر در اوزان 84،96 و 120 کیلوگرم کشتی گیران را در اعتراض به قضاوت به روی تشک نفرستاد که تصمیم نهایی را کمیته انضباطی اتخاذ می کند.
 همچنین پنج تیم در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری دیدارهای هفته های اول و دوم خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار کردند که تیم دخانیات ساری 5 بر 3 نور را شکست داد و آمل با همین نتیجه مقابل میاندرود پیروز شد. نور به برتری 8 بر صفر مقابل میاندرود دست یافت و امل 5 بر 3 مغلوب تیم جویبار گردید. محمدعلی صمدی ،محمدرضا جمشیدی فر ،صادق قاسمی و پور حبیبیان قاضیان این هفته به سرپرستی نادر ناظری بودند.

 آزادگان همچنان قدرتمند:

 یکی از باشگاه های استعداد پرور استان باشگاه آزادگان بابل است که علی شکری پور آن را مدیریت می کند.شکری پور مثل همیشه یک تیم قدرتمند را روانه لیگ کشتی آزاد جوانان مازندران کرده است.

باشگاه آزادگان به سرپرستی محمود حبیب پور و با مربیگری علی آقا جانزاده و نقی شکری پور به میدان رقابتها آمد.این تیم نفرات خوش آتیه ای همچون کامبیز وهاب نیا ،پژمان فضل اله تبار و داریوش تقی زاده را در هفته اول به روی تشک فرستاد ضمن آنکه کشتی گیران مدال آوری چون صابر خانجانی نفر سوم نوجوانان جهان را روانه میدان نکرد آزادگان در تنها مسابقه اش تیم بابلسر را 6 بر 2 شکست داد.

 خیز بلند به سوی قهرمانی:

 تیم مالک اشتر بابل از باشگاه های سازنده استان کارش را در لیگ کشتی آزاد جوانان مازندران با دو پیروزی در هفته های نخستین آغاز کرد.
این تیم به سرپرستی محمود حسن نیا و با مربیگری حسن عزیزی و شهرام علیزاده به مسابقات قدم نهاد و از نفرات شاخصی همچون بهروز حیدیری ،احد علیزاده ، یعقوب حبیب تبار، رضا اطری، قاسم عسگردون و مرصاد مرغزاری سود می برد. مالک اشتر بابل با ذو برد در صدر جدول گروه دوم ایستاد.

 

گلایه از قضاوت داوران در لیگ کشتی جوانان مازندران:

 سرپرست تیم کشتی بهشهر، از قضاوت یکطرفه داوران در لیگ کشتی جوانان مازندران انتقاد کرد.

ایرج منوچهری اظهار داشت: در صورت بی توجهی به احقاق حق تضییع شده تیم بهشهر، از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف می دهیم.

وی افزود: در دیدار هفته اول و دوم لیگ جوانان که در بابل  برگزار شد، پس از آن که کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم بهشهر، مقابل حریف به برتری دست یافت، اعتراضات مربیان و سرپرستان تیم بابلی ، روند برگزاری دیگر دیدارهای این دو تیم را تغییر داد.

منوچهری بیان داشت: پس از پایان مسابقه، مربان تیم بابل به نتیجه اعلام شده اعتراض کردند و داوران مطابق قانون، اقدام به بازبینی فیلم این کشتی کردند اما تغییری در رای آنها ایجاد نشد.

 بهشهری ها منتظر تصمیم نهایی:

 کنار کشیدن بهشهری ها از مسابقه با مالک اشتر هیچ توجیهی ندارد حتی اگر ادعای انان مبنی بر ضعف داوری درست باشد.

کشتی بهشهری ها از زمانی که شهرام جعفری در راس آن قرار گرفت متحول شده و حضور در لیگ کشتی آزاد جوانان مازندران می توانست تاثیر بیشتری بر ورزش اول آنان بگذارند. بهشهری ها حالا باید منتظر تصمیم نهایی هیات در خصوص دیدار این تیم باشند. تیم بهشهر را ایرج منوچهری سرپرستی و شهرام مردانی و حسین کریمی به عنوان مربی فعالیت می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.