.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از چهار روز از وقوع سيل ؛
بالاخره استاندار به منطقه سیل زده بهشهر رفت
شمال نيوز: پس از گذشت بيش از چهار روز از وقوع سيل ويرانگر در شهرستان بهشهر،مهندس طاهايي استاندار مازندران به شهر سيل زده بهشهر حضور يافت و در مراسم ترحیم جان باختگان شرکت کرد.

شمال نيوز: پس از گذشت بيش از چهار روز از وقوع سيل ويرانگر در شهرستان بهشهر،مهندس طاهايي استاندار مازندران به شهر سيل زده بهشهر حضور يافت و در مراسم ترحیم جان باختگان شرکت کرد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، سید یدالله نبوی مدیر حراست استانداری مازندران و محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر پیش از ظهر امروز در مراسم ترحیم شش تن از جانباختگان سیل اخیر در بهشهر شرکت کردند.
استاندار و هیئت همراه با حضور در مسجد رضویه، حسینیه قائم، مسجد ولی عصر و مسجد رضائیه علاوه بر قرائت فاتحه و قرآن با خانواده‌های حسین علی‌کوچک، ربابه باقری، غلامعلی محمدزاده، نگین افغان‌نژاد، علیا کاظمی و قلی کاظمی اظهار همدردی کردند.
به گزارش فارس، سیل در شهرستان بهشهر بیش از 50 میلیارد تومان خسارت به بار آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1391
من متاسفانه امروز رسیدم بهشهر ، تا امروز خبر ها را از سایت ها می خوندم ، با بازیدی که داشتم ،عمق فاجعه بخدا بیش تر از این حرف ها است . بیماری شایع می شود،خواهش می کنم رسیدگی کنید انگار هیچ کس به فکر نیست.
مسئولین شهر قبلا که......... حالا می خواهن.......
farhad 26 مهر 1391
باز جاي شكرش باقيه كه بعد 4 روز تشريف بردن براي همدردي
فیضی 26 مهر 1391
اگر غرب استان بود باز هم بعد از 4 روز می رفت ؟ اینطور مواقع تفاوت استانهای شمالی با استانهایی مثل اصفهان و آذربایجان معلوم میشه !!! واقعا استاندار در این چند روز چه کاری مهم تر از جان ومال مردم داشت ؟ امیدوارم به افکار عمومی و رسانه ها پاسخگو باشند .
امیر 26 مهر 1391
واقعیت اینه که مدتهاست توجه مسئولین استان به چند شهر مرکزی حال ادم رو به هم میزنه. شرق و غرب مازندران واقعا در تبعیض هستند از همه لحاظ.
به همین دلیله که نخبگان مازندران این استان رو ترک کرده و این استان بماند برای همان چند شهر و عقب افتادگی همیشه مازندرام
نا شناس 26 مهر 1391
واقعاً برای این استان متأسفم که این فرد استاندار مازندرانه که بعد از 4 روز میره به مناطق سیل زده سر بزنه، اگه همین اتفاق برای غرب استان می افتاد آیا این آقا اینقدر بی تفاوت بود؟؟ این آقا استاندار غرب مازندرانه. واقعاً برای نمایندگان شرق استان متأسفم که اینقدر بی خیال از کنار این قضیه گذشتید.
بسیجی 27 مهر 1391
حتما آقای استاندار وعده وعید زیادی هم داد. میزاشتی جهل شون میرفتین . آقای استاندار .......بسه مملکت امام زمانه
نا شناس 27 مهر 1391
من ازمازندران رفتم آقا مازندران تعطیله وهرزوز پست رفت داره ،چون آدمهای پرمغز به ناچار از اونجا رفتند،همه حقیقت همینه.
نا شناس 27 مهر 1391
آقای طاهایی شرکت در مراسم غدیر در تهران واجب تر بود یا کمک به مردم بیچاره وسیل زده تا کی زد وبند به فکر مشکلات باش مولا علی صاحب غدیر به نظر شما از کدام راضی تر هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.