.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی در همایش ائمه جمعه استان:
امام جمعه نباید در انتقادها از خط قرمز عبور کند
شمال نيوز: وظیفه ائمه جمعه و قوای سه گانه ایجاد و حفظ آرامش است و یکی از ابزار این آرامش نماز جمعه است و بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اگر انسجام داشته باشیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد
 امام جمعه نباید در انتقادها از خط قرمز عبور کند

شمال نيوز: همایش مشترک ائمه جمعه استان مازندران شامگاه پنج‌شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه افسری علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش مستقر در نوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر ،آیت الله نورالله طبرسی افزود: هزار و ۲۳۱ نفر تعداد اعضای ستاد نماز جمعه استان را تشکیل می دهند که از این تعداد ۸۴۷ نفر برادران و ۳۸۴ نفر خواهران هستند.

وی اظهار داشت: افراد دیگر اعضای ستاد که نامشان به صورت رسمی ثبت نشده نیز بیش از ۲ هزار نفر هستند.
طبرسی با بیان اینکه استقبال خوبی در رابطه با آسیب‌شناسی ستاد نمازجمعه صورت گرفته است، بیان داشت: در شرایط حساس کنونی، عشق و شور ولایت مردم قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم مبنی بر حفظ آرامش مردم گفت: وظیفه ائمه جمعه و قوای سه گانه ایجاد و حفظ آرامش است و یکی از ابزار این آرامش نماز جمعه است و بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اگر انسجام داشته باشیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان اینکه جایگاه امام جمعه در نظام باید مشخص باشد گفت: امام جمعه بدون قصد و غرض مشکلات مردم را مطرح می‌کند اما در انتقادها نباید از خط قرمز عبور کند.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با اعلام اینکه در بیش از 700 شهر کشور نماز جمعه برپا می شود و بیش از 32 هزار نفر عضو ستادهای نماز جمعه هستند اظهار داشت : ترویج فرهنگ معنویت و بصیرت پیام ائمه جمعه است که باید در همه ابعاد مدیریت و به نحو خاصی به جامعه انتقال داده شود.

حجت الاسلام منصور غفوری افزود : توجه به تقوی ، بصیرت و پرهیز از تفرقه باید محور گفتمان ائمه جمعه باشد چون این گفتمان ها اثرات بازدارنگی از ناهنجاری ها در جامعه دارد.

وی داشتن مهارت های ادراکی ، تصمیم گیری ، ارتباطی ، کلامی و ... را از جمله شرایط کار ائمه جمعه موفق عنوان کرد.

در ادامه اين همايش امام جمعه شهرستان نوشهر نیز ضعف دستگاههای آموزشی و فرهنگی ، حضور کمرنگ مسوولان و جوانان به ، ویژه قشر دانش آموز و دانشجو در نماز جمعه، عدم اختصاص بودجه مناسب برخی از دغدغه های ستادهای نماز جمعه محسوب می شوند.
حجت الاسلام مشایخ ،راه اندازی پایگاههای ورزشی ، علمی و تربیتی در سطح مصلی های نماز جمعه را بر برپایی پرشور نماز جمعه اثیر گذار دانست.





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.