.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت. ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، به تشریح وضعیت بیماری مالاریا در کشور پرداخت.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد. زمان طلایی برای انجام حجامت
معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: آثار فراوانی از حجامت می‌بینیم که مستند علمی دارد، نه فقط تجربه‌ای که توسط بیماران بازگو می‌شود؛ مثلا در مورد میگرن مطالعات فراوانی شده و نتایج تحقیقات علمی نشان می‌دهد که حجامت در درمان میگرن موثر است و قطعا خونگیری عادی نمی‌تواند این تاثیر را داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.(ادامه)
 آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد،

سومین سالگرد نماینده فقید ولی فقیه در مازندران برگزار شد/ رونمایی از سند هویتی مرحوم آیت الله طبرسی
آیین سومین سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران که با حضور شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در مصلای نمازجمعه شهر ساری برگزار شد، (ادامه)
سومین سالگرد بزرگداشت آیت‌الله «طبرسی» نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی در مصلای نمازجمعه ساری برگزار شد.        

عکاس(سید محمد جلال‌نژاد)

بزرگداشت سومین سالگرد آیت‌الله طبرسی در مصلای ساری(خبر)
سومین سالگرد بزرگداشت آیت‌الله «طبرسی» نماینده فقید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی در مصلای نمازجمعه ساری برگزار شد. عکاس(سید محمد جلال‌نژاد) (ادامه)
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد. اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهور مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود. سومین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD  با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد. توجه ویژه صدا و سیمای مازندران به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان/ مازندران پایلوت اجرای شبکه تلویزیون HD در کشور / عملکرد صدا وسیمای مازندران قابل قبول است
شمال نیوز: سی و سه طرح فنی با هدف دریافت تصاویر با کیفیتHD با ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه در صدا و سیمای مازندران بهره برداری شد.(ادامه)
یک باند جعل و فروش گسترده مدارک تحصیلی با تلاش نیرو‌های اطلاعات کلانتری سپاد مشهد متلاشی شد. فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!
یک باند جعل و فروش گسترده مدارک تحصیلی با تلاش نیرو‌های اطلاعات کلانتری سپاد مشهد متلاشی شد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
بهسازی بیمارستان آیت‌الله طبرسی با همکاری سازمان ملل
بیمارستان آیت‌الله طبرسی ساری در همکاری با دفتر اسکان بشر سازمان ملل بهسازی می‌شود.(ادامه)
ماجرای دختر چاقوکش
بعد از مرگ پدرم دیگر نمی‌توانم برخی رفتار‌ها را تحمل کنم به همین دلیل همیشه چاقو در دستم دارم که اگر کسی برخلاف میلم رفتار کند او را بکشم.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۸ نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد.
دستگیری ۲۸ نفر از لیدرها و سرکرده‌های اصلی اغتشاشات در آمل
شمال نیوز : فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۸ نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد. (ادامه)
دستگیری سرکرده‌های اصلی اغتشاشات در آمل
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲۸ نفر از سرکرده‌های اصلی اغتشاشات اخیر در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: مادر گرامی مرتضی ناصحی ،  مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران دعوت حق را لبیک گقت . مدیر کل اداری و مالی استانداری مازندران داغدار شد
شمال نیوز: مادر گرامی مرتضی ناصحی ، مدیرکل اداری و مالی استانداری مازندران دعوت حق را لبیک گقت .(ادامه)
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند. آشنایی با مهمترین وقایع ماه صفر
ماه صفر دومین ماه قمری پس از محرم است و شیعیان و محبان اهل بیت(ع)، این ماه را از ایام سوگواری می‌دانند، زیرا در ابتدای این ماه خانواده امام حسین(ع) و بازماندگان واقعه کربلا را به صورت اسیری وارد شام کردند و آنان را در فشار روحی و روانی قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد.

ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمندآیت الله طبرسی در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور
شمال نیوز: فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نمی باشند و ارایه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می گردد. (ادامه)
شمال نیوز : همزمان با سفر آیت اله رئیسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل شد  . برپایی میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در مازندران / جلسه هماهنگی سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان + تصاویر
شمال نیوز : همزمان با سفر آیت اله رئیسی و هیات دولت به مازندران، میز ارتباط مردمی وزارت جهاد کشاورزی در استان به منظور پاسخگویی به مردم تشکیل شد .(ادامه)
دومین سالگرد آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد
دومین سالگرد آیت الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران در مصلی ساری برگزار شد.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود.
فدک چیست و اختلاف حضرت زهرا (س) با حکومت بر سر فدک چگونه بود؟
پس از رحلت پیامبر دو حادثه مهم و سرنوشت ساز روی داد که تمامی حوادث بعد از آن را تحت تأثیر قرار داد. این دو حادثه یکی تشکیل سقیفه و غصب خلافت مسلمین و دیگری غصب فدک یعنی قطعه زمین اهدایی حضرت پیغمبر به دخترش حضرت زهرا بود. (ادامه)
بهترین زمان برای تزریق دز سوم واکسن کرونا
عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ گفت: افرادی که دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند و سه ماه از تزریق دز دوم گذشته، حتما واکسن بوستر را تزریق کنند.(ادامه)
شاخص‌ترین علائم ابتلا به اُمیکرون
فوق تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه کرونا همچنان در کمین است، یادآور شد: قدرت سرایت اومیکرون چهار برابر دلتاست و کسانی که قبلا کرونا گرفتند نیز در معرض ابتلا هستند.(ادامه)
حاشیه‌نگاری از ناگفته‌های معارفه استاندار مازندران
پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که در حالت عادی ممکن بود یک روز معمولی مانند سایر روزهای تقویم برای مازندران باشد، به واسطه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با متن‌ها و حاشیه‌های متعددش در جمع روزها و تاریخ‌های تقویم سیاسی و مدیریتی مازندران ثبت شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 32 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.