.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمي:پدرم درانتخابات حاضر می‌شود

کیهان در یکی از خبرهای ویژه امروز خود نوشت : محسن هاشمي خبر نامزدي پدر خود در انتخابات رياست جمهوري را تكذيب اما بر اثرگذاري وي در اين رويداد تأكيد كرد.

اخيراً روزنامه زنجيره اي آرمان روابط عمومي از ديدار ناطق نوري با هاشمي رفسنجاني خبر داده بود كه طبق آن ناطق نوري از هاشمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري يازدهم دعوت كرده و به وي گفته است «من با نيروهاي انقلاب، بازاري ها و روحانيت در تماس هستم، اين نيروها از برخوردهايي كه با شما صورت مي گيرد ابراز نگراني مي كنند. شما شفاف بيائيد در صحنه و ما هم پشت شما هستيم. هاشمي هم در اين ديدار تأكيد كرده كه بدون واهمه در صحنه انتخابات حضور خواهد يافت.

محسن هاشمي درباره اين خبر، نامزدي هاشمي را تكذيب كرده و گفت: حاج آقا اعلام كانديداتوري نكرده اند بلكه ايشان به آقاي ناطق گفتند كه اگر لازم باشد كه ايشان اثرگذاري كنند به طور فعال تر در عرصه انتخابات وارد خواهند شد.

در همين حال حبيب الله عسكراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري به طرح موسوم به دولت وحدت ملي واكنش نشان داده و آن را رو كرد.

وي در حاشيه دهمين كنگره حزب مؤتلفه اسلامي در پاسخ به اين سؤال كه «نظرتان در مورد شكل گيري دولت وحدت ملي كه آيت الله هاشمي رفسنجاني آن را ضرورت امروز جامعه دانستند»، چيست؟ اظهار داشت: مسئله وحدت وقتي مطرح مي شود كه وحدت وجود نداشته باشد.
وي با تأكيد بر اينكه در مقطع سياسي كنوني وحدت حول محور مقام معظم رهبري وجود دارد، گفت: اگر ما حرف هايي مانند دولت وحدت ملي را مطرح كنيم در دنيا انعكاس پيدا مي كند كه ما وحدت نداريم، اين در حالي است كه حضور ملت ايران در راهپيمايي هاي مختلف نمايانگر وحدت ماست.

عسكر اولادي تصريح كرد: از منظر سياسي اگر هدف از وحدت ملي حضور فتنه و انحراف باشد، امري كاملاً نادرست است زيرا فتنه و انحراف اساساً وحدت ملي را قبول ندارند.

اما در مقابل يك عضو جبهه ايستادگي (نزديك به محسن رضايي از طرح وحدت ملي) استقبال كرد. ابوالقاسم رئوفيان به مهر گفت: ايده دولت وحدت ملي از سوي هاشمي و دولت ائتلافي از سوي محسن رضايي مطرح شده و اين ايده مترادف هم هستند.

وي مي گويد: پيش از اين محسن رضايي از تشكيل دولت ائتلافي سخن گفته بود و جبهه ايستادگي براين باور است كه بايد اين ايده به عنوان يك راهبرد اساسي در انتخابات مطرح شود.

رئوفيان در مورد اينكه گفته مي شود حمايت جبهه ايستادگي از محسن رضايي قطعي شده و وي نامزد اين تشكل سياسي خواهد بود و از اين رو جبهه ايستادگي نيازي به ديدار با نامزدهاي ديگر ندارد، افزود: اين تحليل به هيچ وجه قابل قبول نيست چرا كه هنوز حمايت ايستادگي از محسن رضايي قطعي نشده است، البته در اينكه وي توانايي اداره كشور را دارد هيچ شكي نيست اما اين دليل نمي شود كه اين جبهه با نامزدهاي ديگر گفتگويي نداشته باشد، ما حتماً ديدارها و مذاكرات خود را ادامه مي دهيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : هاشمي , انتخابات

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.