.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند .... کرباسچی : اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشيمان هستيم و نه توبه می‌کنيم
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند ....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
پس از آنكه وزير كشور صراحتاً اعلام كرد "استاندار گلستان بخاطر مشكلات خانوادگي راهي خارج از كشور شده"، مناف هاشمي در ادعايي جديد كه آن را در اختيار رسانه ها براي درمان جراحات ناشی از شیمیایی به خارج رفته بودم!!/ حالا بخاطر مردم، درمانم را نيمه كاره رها كردم و برگشتم!
پس از آنكه وزير كشور صراحتاً اعلام كرد "استاندار گلستان بخاطر مشكلات خانوادگي راهي خارج از كشور شده"، مناف هاشمي در ادعايي جديد كه آن را در اختيار رسانه ها(ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد. يك تغيير در شوراى عالى امنيت ملى/رضا سيف‌ اللهي كيست؟
روز گذشته معاون سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي توديع شد. جلسه شوراي معاونان دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي با حضور دريابان علي شمخاني، دبير شوراي امنيت ملي صبح روز سه‌شنبه برگزار شد و رضا سيف‌اللهي كه از سال 1393 تاكنون مسووليت معاونت سياسي- اجتماعي دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي را برعهده داشت و گفته مي‌شد از اعضاي كليدي بررسي پرونده درگذشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و همچنين حصر بود؛ در اين نشست توديع و از خدمات او در طول تصدي اين مسووليت قدرداني شد.(ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
آخرين تحويل سال در كنار آيت الله هاشمي / عکس
آخرين تحويل سال در كنار آيت الله هاشمي؛ سفره هفت سين - نوروز ٩٥(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت.
پدرم اين روزها را پيش بيني‌ مي‌كرد/عقلانیت دردولت روحانی افت پیدا کرده/نامه‌ اخیراحمدی‌نژاد را به فال نیک می‌گیریم/مهدی شبیه‌ترین فرد به(خبر)
وقتي سوال مي‌شود يك سال در نبود آيت‌الله چگونه سپري شد، با صدايي بغض‌آلود مي‌گويد سخت گذشت. (ادامه)
چرا انقلاب کردیم و حالا چه کنیم؟(يادداشت)
(ادامه)
چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟/ادعای مرعشی درباره کشف مواد خاص در خون خانواده هاشمی/کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی
غیر از معدودی منافق، سلطنت‌طلب و ضدانقلاب بقیه مردم بسیجی‌اند/معنی ندارد بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است/هشدار عضو جامعه روحانیت به جبهه پایداری: ساز جداگانه نزنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
باهنر: بزودی خبرهایی از بازگشت ناطق به سیاست خواهید شنید/ او،لاریجانی و روحانی از تندروها ناراحتند(خبر)
(ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟

تحرکات معنادار ناطق قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 96/ شیخ نور، به اصولگرایان سنتی روی خوش نشان خواهد داد؟
چشم های زیادی از چپ و راست سیاست به شیخ ناطق نوری دوخته شده است، آیا مرد پشت پرده سیاست سالهای اخیر قرار است به میانه تصمیمات سیاست بازگردد؟ (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
انتصاب رييس دفتر آيت الله هاشمي شاهرودي
وزیر اسبق دفاع به عنوان رییس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی منصوب شد. (ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
 مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد.
شهرداران مناطق سه گانه و مديرعامل سازمان عمران شهرداری ساری منصوب شدند
مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد. (ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
معاون اول احمدی‌نژاد، رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌شود؟
شمال نیوز : اینکه فصل تغییر در مجمع تشخیص مصلحت نظام که سال‌ها بود ترکیبی ثابت داشت فرا رسیده، کاملا طبیعی است. در این میان اما شایعات بسیاری هم هستند که به گوش می‌رسند.(ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و.... بهره برداری از زيرگذرهاي منطقه پل گردن شهر ساری
شمال نیوز: آيين افتتاح زيرگذرهاي پل گردن، عصر جمعه ۱۳ مرداد ماه همزمان با ايام دهه كرامت و ميلاد امام رضا(ع) و با حضور مهدي عبوري شهردار ساري، علي اصغر يوسف نژاد نماينده مردم ساري و مياندورود در مجلس شوراي اسلامي، اعضا شوراي اسلامي شهر ساري و برخي مديران شهري و استاني و....(ادامه)
اصلاح طلبان از جان ناطق چه مي‌خواهند؟!
در چند سال اخير اصلاح‌طلبان – خصوصاً در رسانه - زياد به ناطق نوري مي‌پردازند. اگر يك نفس عميق بكشد يا يك سرفه بكند عكس يك مي‌شود. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 70 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.557 seconds.