.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر سردار کاظمینی در مورد رابطه با آمریکا
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: تا زماني که آمريکايي‌ها روحيه استکبار گرايانه و صهيونيستي خود را حفظ کنند، محال است ايران به عنوان کشوري که داراي نظامي بر پايه عدالت و خدا پرستي است، براي ارتباط با آنها گامي بردارد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظميني با بيان اينکه تجهيز و حمايت از گروهک تروريستي منافقين از سوي آمريکا همواره طي سه دهه گذشته مشهود بوده اظهار داشت: آمريکا که همواره از لحاظ نظامي و مالي منافقين را تامين مي‌‌کرد امروز سعي دارد با خروج نام اين گروهک جنايت‌کار از ليست  تروريست‌ها سرمايه‌گذاري گسترده‌تري را براي انجام جنايات بيشتر منافقين انجام دهد اما به طور قطع اين تلاش‌ها به شکست منجر خواهد شد.

وي افزود: همه دنيا منافقين را يک گروهک تروريستي مي‌دانند و جنايات آنها در ترور بيش از 70 هزار ايراني و  عراقي آنان را به عنوان يک گروهک تروريستي در تاريخ ثبت کرده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکيد کرد: تنها کساني از گروهک تروريستي منافقين از ديد جمهوري اسلامي ايران ديگر تروريست نيستند که توبه کرده و در دادگاه‌هاي انقلاب اسلامي مورد عفو قرار گرفته و در پناه ملت زندگي سالمي را آغاز کرده‌اند.

کاظميني در پايان در رابطه با برخي اظهارات مبني بر ارتباط ايران با آمريکا گفت: کشور ما بر مبناي پيروي از ولايت فقيه حرکت مي‌کند و هر جا که صلاحديد مقام عظماي ولايت باشد اقدام لازم صورت مي‌گيرد.

وي خاطرنشان کرد: در خصوص ارتباط با آمريکا نيز کساني که چنين نظري دارند باید بدانند که همه افکار آنها بيهوده است و تا زماني که آمريکايي‌ها روحيه استکبار گرايانه و صهيونيستي خود را حفظ کنند محال است ايران به عنوان کشوري که داراي نظامي بر پايه عدالت و خدا پرستي است، براي  ارتباط با آنها گامي بردارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.