.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تجسس برای یافتن جسد دانشجوی پزشکی در مازندران

دور جدید پیمایش و تجسس برای یافتن جسد دختر گرگانی که جمعه گذشته طعمه سیل در ارتفاعات بهشهر شده بود از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در ادامه نشست‌های اضطراری مسئولان استان گلستان با فرمانداری شهرستان بهشهر، جلسه ستاد بحران با حضور مدیرکل و معاون مدیریت بحران و مدیرکل دفتر روستایی استانداری گلستان همچنین مدیران منابع طبیعی، محیط زیست، آب منطقه‌ای، حفاظت محیط زیست، هلال احمر، سپاه پاسداران و بخشدار مرکزی بهشهر به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر برگزار شد.

در این جلسه با بیان احتمالات مختلف از نقاطی که ممکن است جسد در آن جا مانده باشد بر ضرورت پیمایش و تجسس منطقه‌ای تاکید و مقرر شد توسط تیم‌های مجربی از مازندران و گلستان با اولویت نیروهایی از نکا، بهشهر، گلوگاه و گرگان، تمامی مسیرهای جنگلی و رودخانه‌ای که سرچشمه آن از محل حادثه بوده تا وردی ساحل دریا، بار دیگر به‌طور کامل کاوش شود.

تشکیل 20 تیم به همراه تجهیزات ایمنی و اطلاع‌رسانی از قبیل بی‌سیم، تفنگ، لباس مناسب و کمپ پشتیبانی در دو نقطه مجزا توسط ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و سپاه از دیگر مصوبات جلسه بود.

از عصر جمعه هفت مهر تا امروز نیروهای مردمی و محلی، بسیج، محیط بانی، منابع طبیعی، دریابانی و هلال احمر بخش زیادی از مسیر دریا و رودهایی که به محل حادثه منتهی می‌شد همچنین مناطق جنگلی را جستجو کردند، اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

به گزارش فارس، عصر روز جمعه هفت مهر یک گروه 39 نفره دانشجویی گرفتار سیل در ارتفاعات بخش مرکزی شهرستان بهشهر شدند که با ورود به‌موقع ستاد بحران و نیروهای محلی، غیر از یک دختر 21 ساله همه از خطر غرق شدن نجات یافته و به جاهای امن انتقال داده شدند.

این دختر که پنج روز از مفقود شدنش می‌گذرد عطیه غلامی نام دارد. اهل و ساکن شهرستان گرگان و دانشجوی رشته پزشکی است. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهناز 12 مهر 1391
سلام
عطیه غلامی پیدا شد امروز. عطیه جان دیگه تو جمع ما نیست خدا بیامرزش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.