.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام 12 باند مواد مخدر در گلستان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گلستان از انهدام 12 باند و کشف 170 کیلوگرم انواع موادمخدر طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار موسی مؤمن گفت: طی یک ماهه گذشته با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر 12 باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی شد.

وی گفت: در این راستا 213 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و با تلاش مأموران در طی این مدت 170 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 204 درصد رشد نشان می دهد.

تصادفات دومین عامل مرگ و میر

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با تأکید بر بکارگیری راهکارهای لازم در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک گفت: تصادفات دومین عامل مرگ‌و‌میر در کشور است.

سرهنگ پاسدار سید کاظم موسوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بر بکارگیری راهکارهای لازم در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تلفات ناشی از تصادفات رانندگی به عنوان دومین عامل مرگ‌و‌میر در کشور محسوب می شود گفت: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در کشور بر اثر وقوع تصادفات جان خود را از دست دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.