.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مدیرعامل جدید پارس خودرو
روح الله صمدی مله مدیرعامل شرکت پارس خودرو شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روح‌الله صمدی مله به عنوان مدیرعامل شرکت پارس خودرو منصوب شد. صمدی در گفت‌وگو با فارس  ضمن تأیید این موضوع گفت: مراسم معارفه‌ام هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی پیش تر به سمت قائم مقامی مدیرعامل سایپا منصوب شده بود. عضویت در هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعاملی شرکت سایپا شمال در کارنامه کاری صمدی مله دیده می‌شود. قبل از صمدی، سعید مدنی مدیرعامل پارس خودرو بود که جانشین پوستین‌دوز مدیرعامل سایپا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

arad 19 شهريور 1391
انتصابی شایسته و بجا بوده ارزش این شخص بسیار بالاتر از این مقام و منصب است ایشان دارای کارنامه درخشانی هستند امید است به یاری حق موفق باشند افتخاریست برای ایران و مازندران
نایب الله اصغری 19 شهريور 1391
این مرد زحمت کش در یک خانوده متوسط مذهبی در روستای سید ابو صلح معروف به مله از توابع قائمشهر به دنیا آمد اکنون این افتخاری است برای ما ما اهالی روستای ریکنده این مسئولیت را به ایشان و روستای همسایه خود سید ابوصالح تبریک می گوییم.
صیادی نژاد 19 شهريور 1391
باسلام-پذیرش این مسوولیت را به ایشان تبریک میگویم از دانش آموختگان بسیار شایسته وبا اخلاق دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستند برای ایشان توفیقات روزافزون آرزومندم.
نا شناس 19 شهريور 1391
آقای صمدی مله سایپا تازه آباد شهرستان میاندرود را به کجا رساندی و رفتی کجایی یوسف نژاد که یادت بخیر
محمد 20 شهريور 1391
ايشان از فرماندهان لايق دروان دفاع مقدس واز دانش آموخته گان برجسته معتبرترين دانشگاه كشور و با سوابق مديريتي و اجرايي درخشان است . بنابراين شايستگي ايشان خيلي بيشتر از اينهاست .لذا اين انتصاب ميمون و مبارك را به مردم شريف مازنرران به ويژه قايمشهر تبريك و تهنيت عرض ميكنم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.