.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد. یک مازندرانی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد.(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد. انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.(ادامه)
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد. علیرضا خدابخشی استعفا کرد؛ صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است. حکم انتصاب مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران باطل است
استاندار مازندران گفت: همه مدیران شهرستانی باید با نظر فرمانداران منصوب شوند و مدیری که بدون هماهنگی فرماندار منصوب شود حکم آن باطل است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در راستای تحقق اهداف سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد دانشگاهی پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی است. دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر «پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی»
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در راستای تحقق اهداف سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد دانشگاهی پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی است.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
سخنگو و معاون فرهنگ و ارتباطات جدید دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منصوب شد. یک انتصاب جدید در شورای عالی امنیت ملی
سخنگو و معاون فرهنگ و ارتباطات جدید دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به سمت مشاور رییس سازمان ثبت احوال کشور در امور راهبردی و توسعه مدیریت
شمال نیوز : با حکم معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان مشاور رئیس سازمان در امور راهبردی و توسعه مدیریت منصوب شد. (ادامه)
تعدادی از مدیران در پرونده تخلف واردات چای در بازداشت هستند/ آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری و بیژن زنگنه / توماج صالحی چرا آزاد شد؟ / ممنوع الخروج شدن از سه طریق انجام می‌شود. برخی بر اساس دعوای کیفری و به اقتضای شرایط به فرد ابلاغ می شود....(خبر)
(ادامه)
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است .... سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری منصوب شد + نظرات قابل تامل کاربران
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است ....(ادامه)
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .



یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد . (ادامه)
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود . دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود .(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد. روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان منصوب شدند
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در احکامی جداگانه روسای ستاد اجرائی فرمان امام و بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید . آقای استاندار ؛ دیگر بس است ! کوتاه بیا !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : توصیه ما به استاندار مازندران این است که با توجه به مجموعه مشکلاتی که در حوزه کشاورزی استان دپو شده و ضرورت دارد این مشکلات با همکاری و همراهی نمایندگان، مدیران حوزه کشاورزی و شخص ایشان شناسایی و مرتفع شوند، کوتاه بیاید و از ادامه این روند خودداری نماید .(ادامه)
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند . ارسال نخستین محموله مرکبات مازندران به روسیه/همه بودند جز متولی کشاورزی !
شمال نیز : گفته می شود برگزار کنندگان این مراسم بدلیل مخالفت استاندار با انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که با حکم وزیر کشاورزی منصوب شده است از دعوت « بابک مومنی » خودداری کرده اند .(ادامه)
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. انتصاب سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران
با حکم استاندار مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی  مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد .

لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران / بازهم استاندار مخالفت است !
شمال نیوز : لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ) با حضور معاون وزیر برگزار شود ، نشان داد که عزت الله ضرغامی مانند وزیر جهاد کشاورزی بر روی گزینه خود پایفشاری نکرده و صحنه را به نفع حسینی پور خالی کرد . (ادامه)
رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران دوباره برای تصدی ریاست به این سازمان بازگشت. حیدر بهاروند به سازمان لیگ بازگشت
رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران دوباره برای تصدی ریاست به این سازمان بازگشت.(ادامه)
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ... شهردار و همه اعضای شورای این شهر بازداشت شدند
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ...(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حکمی؛ سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد . سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در حکمی؛ سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران منصوب کرد .(ادامه)
شمال نیوز : طی مراسمی سرهنگ محمد نوری به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا معرفی شد.

سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران معرفی شد.
شمال نیوز : طی مراسمی سرهنگ محمد نوری به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا معرفی شد. (ادامه)
رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد را به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند. انتصاب حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد به تولیت مسجد مقدس جمکران
رهبر انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد را به تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.