.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی: نمایندگان مجلس وحدت داشته باشند
 طبرسی: نمایندگان مجلس وحدت داشته باشند

 خطیب جمعه مردم ساری گفت: توصیه‌ام به نماینده‌های ساری و میاندرود در مجلس این است که با هم باشند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

 آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز مرکز مازندران اظهار داشت: سعی کنیم بقیه ماه مبارک رمضان را هم به خوبی و با توجه بیشتر به عبادت بپردازیم.

وی ادامه داد: جهنم موضوعی جدی است و بیشتر به فکر قیامت باشیم.

طبرسی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، تصریح کرد: در زندگی امام حسن ع) نکات زیادی وجود دارد.

وی گفت: 34 سال است انقلاب صورت گرفته و همه ما تا این ساعت در عرصه بودیم و امام و رهبری را رها نکردیم و هنوز هم شعار ما این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

طبرسی یادآور شد: دشمن مشغول توطئه است و یک روز ما را آرام نمی‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توطئه‌های دشمن تصریح کرد: دشمن ابتدا جنگ هشت ساله را به راه انداخت و فکر کرد با جنگ می‌تواند انقلاب نوپا را از بین ببرد. وی با بیان اینکه از مازندران  10 هزار و 300 شهید تقدیم جنگ شد، افزود: از آن جنگ عزت‌مندانه رد شدیم.

طبرسی با اشاره به فتنه 88 متذکر شد: در جنگ سیاسی هم موفق نشدند و آنها قصد براندازی داشتند.

وی با بیان اینکه فتنه هم گذشت، ادامه داد: الان دوران تشدید تحریم و فشارها و تحریم فلج‌کننده است و وقتی دیدند در دو جبهه قبلی شکست خوردند به جنگ اقتصادی روی آوردند.

طبرسی با اشاره به اینکه آنها دیدند در جنگ نظامی و سیاسی موفق نشدند دست به تحریم زدند، بیان داشت: می‌خواهند مردم را وادار به تسلیم کنند اما کور خواندند چراکه مردم ما مانند همیشه در صحنه هستند.

خطیب جمعه مردم ساری خاطرنشان کرد: ما سختی‌ها را دیدیم و از آن روزها بدتر نمی‌شود ، البته قبول داریم که مشکلاتی هم وجود دارد اما این فشارها نمی‌تواند در آرمان‌های مردم رسوخ کند چراکه مردم ما جنگ دیده و آزموده هستند.

طبرسی با بیان اینکه فروش نفت را کنار بگذاریم، گفت: چرا باید وابسته به نفت باشیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های زیادی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: راه تولید برای ما باز است و اقتصاد مقاومتی راه علاج در مقابل تحریم‌ها است.

طبرسی با بیان اینکه رسانه‌های خارجی منفی‌باف هستند، یادآور شد: تلاش می‌کنند تا بتوانند بخشی از آنچه که از دست دادند را به دست بیاورند هرچند که بیداری اسلامی مانع آنها شد.

وی با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه و درس‌های این حرکت گفت: شما دمردم ر عمل امتحان خود را دادید که نمی‌خواهید مشروطه به ایران بازگردد.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه از راه‌های تفرقه نتیجه ندارد، گفت اگر می‌خواهیم کشور و استان ما آباد شود باید با هم باشیم.

طبرسی تصریح کرد: توصیه‌ام به نمایندگان مردم استان در مجلس این است که با هم باشند و از فرصت‌ها برای توسعه استان استفاده کنند. متاسفانه 50 روز از عمر مجلس گذشته و آقایان هنوز دست به کار نشده‌اند.

طبرسی ادامه داد: مردمی که به شما رای دادند از شما وحدت و برادری می‌خواهند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: باید با هم باشیم تا در دوره باقیمانده از دولت احمدی‌نژاد به مصوبات برسیم، باید برادر باشیم و شوت کردن توپ به زمین همدیگر کار پیش نمی‌رود.فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.