.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوروز امسال شاهد ترافیک روان جاده های مازندران خواهیم بود/ رونمایی از تمبر یادبود ستاد خدمات سفر استان
استاندارمازندران گفت: گردشگران نوروزی امسال در جاده های استان ترافیک روانی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ارائه خدمات مناسب به مسافران در مازندران می تواند علاوه بر رقم زدن خاطرات شیرین برای گردشگران، موجب ماندگاری بیشتر آنان و همچنین بازگشت دوباره به این استان شود. 

وی با اشاره به اینکه براساس آمار تایید شده از ۲۷اسفند تا ۱۳فروردین ماه سال ۹۵به مدت ۱۵روز حدود 11 میلیون نفر شب مسافر در مازندران اقامت کردند و آمار اقامت مسافران در کل سال ۹۵به بیشتر از ۴۲میلیون نفر شب رسیده گفت: با مقایسه قرار دادن عملکرد ستاد خدمات سفر هر سال نسبت به سال قبل آن، زمینه ارتقاء خدمات و مدیریت را ایجاد کنیم. 

ربیع فلاح خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده تلفات جاده‌ای در سال۹۵ به حداقل رسیده و مازندران به لحاظ امنیتی و ترافیک جاده ای رتبه دوم را در کشور از نوروز ۹۵تاکنون کسب کرده است. 

استاندارمازندران تصریح کرد: بر بهره برداری از چند طرح تعریض در محور هراز، کندوان و سوادکوه، اقدامات مهم دیگری در دو هفته گذشته و هفته جاری انجام می شود که سبب روان شدن ترافیک در جاده های مازندران خواهد شد. 

فلاح جلودار، با یادآوری آمادگی ستاد خدمات سفر استان و فرمانداری ها در  حوزه ارائه خدمات به مسافران در ۱۲کمیته ستاد خدمات سفر، گفت: نوروز سال ۹۶، برای مسافران و گردشگران در مازندران خاطره انگیز باشد  و کمترین حادثه ای در جاده های استان را شاهد باشیم.

 در پایان این مراسم از تمبرد یادبود ستاد خدمات سفر استان با نقش کوه دماوند و  گلیمچه متکازین  رونمایی شد ./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.