.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. ‎ سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد/ سلگی مشاور شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران؛ قاسم عزیززاده گرجی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد. ‎(ادامه)
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. استاندارمازندران: ادارات اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها را شتاب بخشند
استاندار مازندران گفت: دستگاه های متولی باید موضوع قانون تسهیل صدور مجوزها و رفع موانع کسب و کار را به طور جدی دنبال و روند اجرایی آن را شتاب بخشند. (ادامه)
با حضور استاندار مازندران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل آبفای استان تفاهم نامه مشترک برای اجرای طرح فاضلاب در 7 شهر مازندران با اعتبار برآوردی اولیه 73 هزار میلیارد ریال بین استانداری، شرکت آب و فاضلاب مازندران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد شد. ‎ امضای تفاهم نامه همکار ی استانداری مازندران و قرارگاه خاتم الانبیاء
با حضور استاندار مازندران، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، معاون عمرانی استاندار و مدیرعامل آبفای استان تفاهم نامه مشترک برای اجرای طرح فاضلاب در 7 شهر مازندران با اعتبار برآوردی اولیه 73 هزار میلیارد ریال بین استانداری، شرکت آب و فاضلاب مازندران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد شد. ‎ (ادامه)
شمال نیوز: پاسخگویی مدیران در روزی که از دیرباز به ملاقات عمومی مردمی اختصاص یافته از اهمیت بسیاری برخوردار است . چرا که بسیاری از مراجعان برای دیدار با مدیران استانی از روستاها و شهرهای دور استان پهناور مازندران برای ملاقات و .... ( یادداشتی به قلم محسن گرجی ) سفرهای شهرستانی استاندارمازندران و حکایت چشم و ابرو !
شمال نیوز: پاسخگویی مدیران در روزی که از دیرباز به ملاقات عمومی مردمی اختصاص یافته از اهمیت بسیاری برخوردار است . چرا که بسیاری از مراجعان برای دیدار با مدیران استانی از روستاها و شهرهای دور استان پهناور مازندران برای ملاقات و .... ( یادداشتی به قلم محسن گرجی )(ادامه)
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و .... بی برنامگی شهرداری ساری، حیات درختان نارنج را هم به مخاطره انداخت !
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و ....(ادامه)
طرح آمایش سرمایه‌گذاری در مازندران در حال آماده شدن است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح آمایش سرمایه‌گذاری در استان در حال آماده شدن است، در این طرح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد تا شاهد جهش اقتصادی استان باشیم. (ادامه)
استاندار مازندران : مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی
استاندارمازندران در بازدید از امکانات ایجاد شده در تنها مرکزبین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران مستقر درشهرستان آمل، از ارائه پیشنهاد ایجاد خط جدید ریلی به این مرکز خبر داد. (ادامه)
آمل با حذف دو گره ترافیک جاده‌ای به استقبال مسافران نوروزی رفت
معاون استاندارمازندران وفرماندار ویژه آمل، از برطرف شدن کامل دو گره کور ترافیکی در ورودی این شهرستان از جاده هراز و همچنین جاده چمستان نور به شهر آمل در آستانه تعطیلات نوروز خبر داد(ادامه)
استاندار:قاطعیت و جدیت برای سلامت مردم مازندران
استاندار مازندران از قاطعیت در اجرای طرح ممنوعیت سفر و تردد به استان خبر داد.(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی درشهرستان آمل تشدید شد
معاون استاندارمازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل، از تشدید محدویت‌های اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا طی هفته جاری دراین شهرستان خبر داد.(ادامه)
به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین استدر حالی مازندران به صدمین روز همه‌گیری شیوع ویروس کرونا نزدیک می‌شود که همچنان آمار ابتلا به این بیماری در این خطه از شمال کشور نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است. به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین است
به مازندران سفر نکنید، کرونا در کمین استدر حالی مازندران به صدمین روز همه‌گیری شیوع ویروس کرونا نزدیک می‌شود که همچنان آمار ابتلا به این بیماری در این خطه از شمال کشور نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.(ادامه)
شمال نیوز : احمدحسین زادگان افزود: پارک های جنگلی مازندران فرصتی کم نظیر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری محسوب می شوند.
.... استاندار : دستگاه های اجرایی بسترسرمایه گذاری بخش خصوصی را بدون هرگونه بوروکراسی فراهم کنند
شمال نیوز : احمدحسین زادگان افزود: پارک های جنگلی مازندران فرصتی کم نظیر برای ایجاد اشتغال و رونق گردشگری محسوب می شوند. ....(ادامه)
شمال نیوز : رازجویان اظهارداشت : ساری مرکز استان  به عنوان  پیشانی منطقه به شمار می‌رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت  زیادی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم ..... دلیل اصلی تاخیر در افتتاح نیروگاه زباله‌سوز نوشهر مشخص شد
شمال نیوز : رازجویان اظهارداشت : ساری مرکز استان به عنوان پیشانی منطقه به شمار می‌رود و مدیریت زباله در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم هرچه زودتر با تکمیل نیروگاه زباله سوز شاهد احیای مرکز دفن و انباشت زباله در منطقه باشیم .....(ادامه)
استاندارمازندران می‌گوید: کارآفرینان مازنی که براثر شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی آنها تحت تاثیر قرار گرفته، از کمک‌های اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند.
استاندار: کارآفرینان مازنی از بسته‌های حمایت اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند
استاندارمازندران می‌گوید: کارآفرینان مازنی که براثر شیوع ویروس کرونا واحدهای تولیدی و صنعتی آنها تحت تاثیر قرار گرفته، از کمک‌های اقتصادی دولت برخوردار می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎ دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندارمازندران برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند. ‎(ادامه)
شهردار فرح آباد ساری حکم گرفت
استاندارمازندران با حکمی شهردار شهر ساحلی فرح آباد در شهرستان ساری را منصوب کرد. (ادامه)
استاندار مازندران رای دهندگان این خطه شمال کشور را برای ایجاد خلق حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ( فردا) دوم اسفندماه به پای صندوق های اخذ رای فراخواند. استاندارمازندران مردم را به حضور در پای صندوق رای فراخواند
استاندار مازندران رای دهندگان این خطه شمال کشور را برای ایجاد خلق حماسه‌ای دیگر در روز جمعه ( فردا) دوم اسفندماه به پای صندوق های اخذ رای فراخواند.(ادامه)
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند. استاندارمازندران: داوطلبان انتخابات مجلس برنامه محور باشند
استاندارمازندران گفت: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای شعارمحوری و بیان وعده‌های غیرقابل تحقق، برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه های خبری مازندران همزمان با نمایشگاه کتاب در ساری افتتاح شد. نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه های خبری مازندران در ساری افتتاح شد
شمال نیوز: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه های خبری مازندران همزمان با نمایشگاه کتاب در ساری افتتاح شد.(ادامه)
صادرات هزار تن نارنگی مازندران به خارج
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: یک‌هزار تن نارنگی پیش رس مازندران به خارج از کشور صادر شد.(ادامه)
چهارمین همایش ائمه جمعه مازندران با سخنرانی استاندار
چهارمین همایش ائمه جمعه استان مازندران با هدف فعال سازی و اعتماد به جوانان در تحقق گام دوم انقلاب در آمل برگزار شد.(ادامه)
 بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست. فرماندار رسانه ای و فرهنگی(يادداشت)
بی تردید نقش موثر فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در هرشهرستان برکسی پوشیده نیست.(ادامه)
استاندار: مازندران رتبه دوم تعداد نشریات را در کشور دارا است
استاندار مازندارن با بیان اینکه خبرنگاران از شریف ترین و قانع ترین اقشاد جامعه هستند گفت: مازندران رتبه دوم کشور از نظر تعداد نشریات را دارا است.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت گروه های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و خیران و جلب بیشتر مشارکت های مردم در مبارزه با این آسیب اجتماعی را به عنوان اولویت خود اجرایی کرده است. استاندارمازندران: رویکرد دولت تدبیر و امید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است
استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ تاکنون رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با بهره گیری از ظرفیت گروه های مرجع اجتماعی به ویژه تشکل های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و خیران و جلب بیشتر مشارکت های مردم در مبارزه با این آسیب اجتماعی را به عنوان اولویت خود اجرایی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز :  مدیریت ارشد استان باید خود را دربرابر این پرسش قرار دهد که چند هزار کودک شبیه به دخترک گریان تنکابنی در مازندران مظلوم به سختی هرچه تمامتر روزگار می گذرانند و حاضرند بسیار غم انگیزتر و سوزناک تر از نوجوان عزیز تنکابنی اشک بریزند و زجه بزنند تا گره ای از مشکلات شان بازشود..... هزاران کوزت مازندرانی به دنبال ژان والژان ساروی...!
شمال نیوز : مدیریت ارشد استان باید خود را دربرابر این پرسش قرار دهد که چند هزار کودک شبیه به دخترک گریان تنکابنی در مازندران مظلوم به سختی هرچه تمامتر روزگار می گذرانند و حاضرند بسیار غم انگیزتر و سوزناک تر از نوجوان عزیز تنکابنی اشک بریزند و زجه بزنند تا گره ای از مشکلات شان بازشود.....(ادامه)
تصاویر/ بازدید رئیس مجلس از مناطق سیل زده ساری و میاندورود
رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندارمازندران، برخی نمایندگان مردم مازندران در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی روز شنبه از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند.(ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در راستای طرح تنظیم بازار در اسفندماه سال جاری 2هزار و 334تن مرغ با نرخ 11 هزار و 500 تومان در این استان توزیع شد. توزیع بیش از 2هزار و 300تن مرغ 11هزار و 500تومانی در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در راستای طرح تنظیم بازار در اسفندماه سال جاری 2هزار و 334تن مرغ با نرخ 11 هزار و 500 تومان در این استان توزیع شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت بوده را درآستانه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاراج نموده است..... نیازآذری: بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران گروگان التهاب و بی ثباتی است !
شمال نیوز : وی گفت : چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت بوده را درآستانه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاراج نموده است.....(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد..... اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد.....(ادامه)
بازرسان ویژه استاندار عملکرد مدیران مازندران را رصد می کنند
استاندار مازندران گفت که در راستای تحقق حقوق شهروندی، عملکرد دستگاههای اجرایی استان را بازرسان ویژه استاندار رصد می کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.