.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیرعلمی جشنواره ملی مطبوعات وخبرگزاری های کودک مشخص شد
(ادامه)
شمال نیوز:  آقای نماینده ؛ اینکه در صفحه کاغذ جیغ و فریاد بزنیم که آهای مردم ساری ما محروم از مدیر ساروی در چرخه مدیریت استان هستیم، درمان کار نیست. اینگونه جیغ و فریاد و نامه نگاری را پارچه فروش روبروی استانداری .... آقای دامادی،خود کرده را در دولت تدبیر، تدبیر نیست!
شمال نیوز: آقای نماینده ؛ اینکه در صفحه کاغذ جیغ و فریاد بزنیم که آهای مردم ساری ما محروم از مدیر ساروی در چرخه مدیریت استان هستیم، درمان کار نیست. اینگونه جیغ و فریاد و نامه نگاری را پارچه فروش روبروی استانداری .... (ادامه)
طلاي کثيف مازندران از ساختن تا سوختن
روزانه بیش از2هزارو500 تن زباله درمازندران تولید می شود که این میزان درفصل گردشگری (نوروز و تابستان) به بیش از پنج هزارتن می رسد.(ادامه)
شمال نیوز: اولين نشست خبري ربيع فلاح استاندارمازندران امروز در حالي در سالن شماره یک استانداري برگزار شد كه حدود 86 روز از خدمتش در استان مي گذرد. براي نجات استان آمده ام و تا آخر پاي آن ايستاده ام/ روابط عمومي،سخنگوي رسمي استانداري
شمال نیوز: اولين نشست خبري ربيع فلاح استاندارمازندران امروز در حالي در سالن شماره یک استانداري برگزار شد كه حدود 86 روز از خدمتش در استان مي گذرد.(ادامه)
شمال نیوز: فلاح خواستار مشاركت همه مردم و مسئولين براي حل این معضل در شهرها و روستاهاي استان شد و گفت:فرمانداران براي حل اين مشكل در سطح شهرستان هاي خود اختيار كامل دارند. مهلت يك هفته اي استاندار مازندران به فرمانداران
شمال نیوز: فلاح خواستار مشاركت همه مردم و مسئولين براي حل این معضل در شهرها و روستاهاي استان شد و گفت:فرمانداران براي حل اين مشكل در سطح شهرستان هاي خود اختيار كامل دارند.(ادامه)
بازدید استاندارمازندران ازچشمه سورت ساری
(ادامه)
پيام تبريك استاندار مازندران به بهادر مولايي
(ادامه)
محمد رضا منصوريان پاسخي به منتقدان زودهنگام استاندار (يادداشت)
محمد رضا منصوريان(ادامه)
بازدید 8 ساعته استاندارمازندران از محورهراز
(ادامه)
ایرج نیازآذری بررسی نقش همکاری های بین سازمانی بر توسعه استان مازندران(يادداشت)
ایرج نیازآذری(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت. از غیبت هاشم پور در مراسم تودیع تا پخش کلیپ هجران
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه دکتر هاشم پور و دکتر محمد پور روسای سابق و فعلی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که با حواشی مختلفی روبرو گشت.(ادامه)
دیدار استاندار با اعضاي شوراي شهر بابل
(ادامه)
رفع معضل زباله ازمهمترين دغدغه هاي استان
(ادامه)
امنيت لازمه توسعه اقتصادي،اجتماعي وفرهنگي جامعه
(ادامه)
ایرج نیازآذری سال های دور از تشریفات(يادداشت)
ایرج نیازآذری(ادامه)
افزایش بودجه شهرداریهای مازندران
(ادامه)
مرکز مدیریت بحران بابل افتتاح شد
(ادامه)
با حکم دیگری از سوی استاندارمازندران، يدالله اكبرزاده ،فرماندار سابق شهرستان آمل به سمت مدیرکل جدید امنیتی و اتنظامی استانداری مازندران منصوب شد.
فرماندار سابق آمل مدير كل جدید امنیتی استانداری شد
با حکم دیگری از سوی استاندارمازندران، يدالله اكبرزاده ،فرماندار سابق شهرستان آمل به سمت مدیرکل جدید امنیتی و اتنظامی استانداری مازندران منصوب شد. (ادامه)
پيام مدير كل حوزه استاندار به مناسبت روز خبرنگار
(ادامه)
مازندران برای رسیدن به ایده آل ها فاصله دارد
(ادامه)
افتتاح شيرخوارگاه خانه نوباوگان شكوفه ساري
100 میلیون تومان به صورت فوری به این مرکز کمک بلاعوض انجام می‌شود (ادامه)
پیام استاندارمازندران به مناسبت درگذشت حاج محمد شکوهی
(ادامه)
شبکه تبرستان امشب میزبان استاندارمازندران
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداران شهرستان هاي نكا و مياندرود با حضور سيد علي اكبرطاهايي، استاندارمازندران، امام جمعه ، مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان معرفي شدند.
فرمانداران شهرستان هاي مياندرود و نكا معرفي شدند
شمال نیوز : فرمانداران شهرستان هاي نكا و مياندرود با حضور سيد علي اكبرطاهايي، استاندارمازندران، امام جمعه ، مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان معرفي شدند. (ادامه)
دیدار چهره به چهره استاندار در روز جمعه با مردم شهر بابلکنار
(ادامه)
فرمانداري ويژه از امتيازات دولت به غرب مازندران است
(ادامه)
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ...
باید تقاص کدامین گناه را بدهم ؟
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ... (ادامه)
تاسیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران
(ادامه)
فردی که به هر قیمت از هم اکنون به دنبال کسب پیروزی در انتخابات بوده و فاقد مبانی واستقلال فکری باشد نخواهد توانست در مجلس شورای اسلامی اهداف و ارزش های نظام وانقلاب اسلامی را نمایندگی کند.

نماینده مجلس وامدار کانون های قدرت و ثروت نباشد
فردی که به هر قیمت از هم اکنون به دنبال کسب پیروزی در انتخابات بوده و فاقد مبانی واستقلال فکری باشد نخواهد توانست در مجلس شورای اسلامی اهداف و ارزش های نظام وانقلاب اسلامی را نمایندگی کند. (ادامه)
طاهايي: امامزادگان کانون نور، عدالت‌خواهی اند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.