.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت ترافیک جاده ها و راه های موصلاتی کشور؛
جاده‌ چالوس از ساعت ۱۵ امروز و هراز از فردا یک طرفه می‌شود
شمال نیوز: مرکز ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس، از یکطرفه شدن این جاده از ساعت ۱۵ امروز و یکطرفه شدن جاده هراز از ساعت ۱۵ فردا به ترتیب به سمت کرج و رودهن خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور در صبح روز سیزدهم فروردین ماه اظهار داشت: براساس آخرین اخبار دریافتی، ترافیک در ابتدای محور کرج-چالوس، از میدان امیرکبیر تا تونل 5 و همچنین باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل حصارک تا پل کردان، نیمه سنگین گزارش شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه افزود: همچنین، با توجه به شرایط ناپایدار جوی، در اکثر محورهای استان‌های فارس, کهگیلویه و بویراحمد, خوزستان, چهارمحال و بختیاری, کرمان و اصفهان بارش پراکنده باران جریان دارد که توصیه می‌شود تا رانندگان با در نظر گرفتن فاصله طولی مناسب و سرفت مطمئنه از بروز هرگونه سانحه برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این موارد بارش برف در محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است و محور اردبیل به سراب در استان اردبیل با یخ‌زدگی همراه است که تردد در این مسیر تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
حمیدی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس، از اعمال محدودیت تردد از ساعت 12 امروز در میدان امیرکبیر به سمت چالوس خبر داد و گفت:  این محدودیت برای تمامی خودروهای عبوری از ساعت 12 امروز اعمال می شود و از ساعت 15 امروز نیز تردد در این جاده از سمت چالوس به سمت کرج، به صورت یکطرفه انجام خواهد شد و تردد در این جاده تا ساعت 3 صبح فردا به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 12 فردا نیز برای جاده‌ هراز در محدوده رودهن تا آب‌اسک در نظر گرفته می‌شود از محدودیت تردد انواع کامیون، کامیونت و تریلر در محورهای هراز، فیروزکوه، قزوین به رشت، ساوه به همدان و یزد به طبس خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ترافیک , تصادف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.