.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیاز آذری اعلام کرد:
اجرای کامل طرح تجمیع در دانشگاه های آزاد مازندران
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است.
اجرای کامل طرح تجمیع در دانشگاه های آزاد مازندران

شمال نیوز: رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در جلسه انتخاب روسای شوراهای تخصصی دانشگاه استان انجام طرح تجمیع را کار انقلابی دکتر میرزاده دانست و گفت: انجام این طرح منشا برکات خواهد بود که در راستای اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است میباشد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، کیومرث نیازآذری، تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را بعنوان ارزنده ترین و مهمترین کار و زنده ترین  سند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که 36 سال از عمر آن می گذرد دانست و افزود: تاسیس ، استمرار و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی  در تربیت  و پرورش افکار و نیروهای انسانی جامعه بسیار مفید بوده و امروز همه افراد اعم از موافقین و مخالفین از این مجموعه علمی بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان از آن یاد می کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: وقتی به گذشته و خاطرات انقلاب و خصوصا به سالهای اولیه بعد انقلاب مراجعه می شود واقعا به فکر کسی نمی رسید که ضد انقلاب و دشمنان زیادی برای این نظام نوپا نقشه ها دارند که با رهبری امام(ره) و هدایت و روشنگری مقام معظم رهبری از آن بحرانها عبور کردیم و به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.

نیازآذری گفت: بعد از 3 دهه از عمر این نظام امروز به جایی رسیده ایم که دنیا واقعا بدنبال توافق با ماست که این از افتخارات این نظام و آموزش عالی است که امروز انسان ها و نیروهای کارآمدی را تربیت و تحویل جامعه داده است و این بخاطر ایجاد زیر ساختها آموزشی و تحصیلات تکمیلی در کشور است که با سختی فراوانی تا به اینجا رسیده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی موجب توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش سطح سواد جامعه شد ادامه داد: اگر امروز تحصیلات تکمیلی در حال گسترش است بخاطر تلاشهای نیروهای علمی است که با تلاش های و زحمات بسیار سخت، زمینه را برای توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور فراهم کردند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به سوابق مدیریتی دکتر میرزاده در دوران جنگ ، معاونت اجرایی ریاست جمهوری  و استانداری اشاره کرد و افزود: ایشان به معنای واقعی کلمه مدیر هستند و به همین جهت در این بحران سخت ورود کرده و با شهامت و شجاعانه  و تدبیر مدبرانه  مسائل و مشکلات واحد ها را رفع و یا به حداقل رسانده اند.

نیازآذری با بیان اینکه در طرح تجمیع 2 دسترسی ها آسانتر شده است ادامه داد: در شرایط جدید واحد های استان به عنوان یک مجموعه هستند و رشته ها به استان داده می شود که بین واحدها توزیع می شود.

وی گفت: همه ما عضو یک خانواده هستیم و یک نام مشترک با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی داریم و اگر هر واحدی دچار مشکل شود برای کل مجموعه است و اگر با سرعت و دقت در اصلاح ساختار عمل نکنیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ضمن تبریک به افرادی که بعنوان رییس شورای استان انتخاب شدند افزود: روسای شوراها عضو جلسات شورای استان هم خواهند بود و این افراد با تلاش و اهتمام خاصی باید پیگیر امورات محوله باشند.

وی با بیان اینکه طرج تجمیع 2 در استان مازندران از ابتدای تیرماه آغاز و بطور کامل انجام شد تاکید کرد: آثار مفید این طرح برای همگان روشن و مشخص است و همه میدانند برون رفت از مشکلات جاری فقط با اجرای این طرح امکان پذیر بود.

نیازآذری در پایان خطاب به عده قلیلی که نقش موثری هم در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی نداشته و ندارند و فقط بدلیل منافع شخصی خود در برابر اجرای این طرح ایستادگی و مخالفت می کنند گفت: آثار و نتایج مثبت این طرح مشخص است و توصیه می کنم این افراد از ایجاد فضاهای کاذب پرهیز کنند.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد  اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است.

 گفتنی است همچنین کیومرث نیازآذری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و دبیر هیئت امنای استان مازندران می باشد. /94955


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.