.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود. ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
به گفته مسئولان، با راه‌اندازی حساب واحد خزانه و اتصال تمامی دستگاه‌ها به این بخش شاهد کاهش میزان فساد‌های مالی در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود.(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است. علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: علت فوت مرحومه« پرستو بخشی» پزشک متخصص قلب در دست بررسی است.(ادامه)
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد. بخشنامه افزایش کرایه ابلاغ شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.(ادامه)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد .... نتیجۀ انتخابات مجلس دوازدهم در این حوزه تغییر کرد
با توجه به نزدیک بودن نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بین نفر اول و دوم، شمارش آرا در این حوزه در دستور کار قرار گرفت و پس از شمارش مجدد ....(ادامه)
مدیر عامل تپسی با انتشار پستی در فضای مجازی از این سمت کناره گیری کرد. مدیر عامل تپسی استعفا داد
مدیر عامل تپسی با انتشار پستی در فضای مجازی از این سمت کناره گیری کرد.(ادامه)
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد.(ادامه)
تغییر ساعات کاری ساتنا و پایا در روزهای پایانی سال­
بانک مرکزی به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه­ های ساتنا و پایا را افزایش داد.(ادامه)
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد. ماهواره پارس ۱ با موفقیت پرتاب شد
ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱، ساعت ۹:۱۳ دقیقه به وقت ایران پرتاب شد.(ادامه)
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد. خروج مالک کوروش کمپانی از کشور ثبت نشده است
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت.

بازگشت به کار شهردار هچیرود مازندران با حکم دیوان عدالت اداری
عضو شورای شهر هچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت. (ادامه)
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است. تراکنش‌های بانکی و دارایی‌های افراد زیر ذره‌بین / تکلیف خانوارهای معترض به «دهک‌بندی» مشخص شد / دسته‌بندی خانوارها از «دهک» به «صدک»
شمال نیوز : درحالی اطلاعات خانوارها براساس آخرین آمار ثبتی دستگاه‌ها، به تازگی در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان به‌روزرسانی و براساس آن ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت «یارانه» معیشتی و ۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شده‌اند که این امر با وسع‌سنجی دارایی‌های افراد با «کدملی» بررسی و در این زمینه میزان وام دریافتی، سود و تعاملات بانکی، خودرو،حقوق، سفر خارجی و … مدنظر قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود. واکنش کنایه آمیز ربیعی به اختلاس جنجالی چای دبش
علی ربیعی نوشت: تا زمانی که سیاست‌گذاری‌های جامعه‌محور، اصلاحات ساختاری، تصمیمات غیررانت‌زا، آزادی نظارت عمومی به‌خصوص رسانه‌ها، فقدان گزینش سیاسی در برخورد و افشای فساد، گزینش مدیران بادانش و شایسته صورت نگیرد؛ همچنان شاهد فسادهای دبش خواهیم بود.(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد. سامانه مالی انتخابات رونمایی شد+ جزئیات
سامانه مالی انتخابات در راستای اجرای قانون جدید وعدالت تبلیغات انتخاباتی، در وزارت کشور رونمایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
نمایندگان مجلس مصوب کردند ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه ممنوع شود. مصوبه مجلس: ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت ممنوع شد
نمایندگان مجلس مصوب کردند ایجاد هرگونه دستگاه اجرایی توسط دولت از هر طریق به جز ادغام یا تجمیع در طول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه ممنوع شود.(ادامه)
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد. پایتخت ٧ احتمالا تولید می‌شود
مرکز سیمافیلم اعلام کرد: ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران این مرکز با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به مرحله تولید وارد خواهد شد.(ادامه)
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است. توضیح سیمافیلم درباره ساخت سریال «پایتخت»
روابط عمومی سیمافیلم در خصوص ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه داده است.(ادامه)
ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تغییر مهم آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به دوره قبل برگزاری آزمون در یک روز است. جزییات تغییرات آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۳/ امکان انتخاب دو رشته
ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از امروز یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تغییر مهم آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به دوره قبل برگزاری آزمون در یک روز است.(ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
محققان واکسنی ابداع کرده اند که با تزریق آن در بدو ورود بیمار به بیمارستان از ابتلای وی به عفونت های بیمارستانی جلوگیری می شود. واکسن برای مقابله با عفونت‌های بیمارستانی تولید شد
محققان واکسنی ابداع کرده اند که با تزریق آن در بدو ورود بیمار به بیمارستان از ابتلای وی به عفونت های بیمارستانی جلوگیری می شود.(ادامه)
پروژه تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد. تجمیع کارت‌های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند
پروژه تجمیع کارت‌های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده‌ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد. (ادامه)
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست. هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.711 seconds.