.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حقوق کارکنان کدام دستگاه‌ها محرمانه می‌ماند؟
با وجود عدم مشمولیت برخی دستگاه‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری، در رابطه با ورود اطلاعات حقوق کارکنان در سامانه ثبت حقوق و مزایا، داشتن قانون خاص برای اداره دستگاه اجرایی بهانه‌ای برای عدم ورود نیست و باید تمامی دستگاه‌های تعیین شده در قانون نسبت به این موضوع اقدام کنند.(ادامه)
 بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، رییس دفتر رییس جمهوری پیشین در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص انتشار اسناد مکاتبات واعظی و نوبخت مبنی بر خالی بودن خزانه در روزهای پایانی دولت دوازدهم+ پاسخ نوبخت
بر اساس سند تازه منتشر شده از مکاتبات مسئولان دولت دوازدهم، رییس دفتر رییس جمهوری پیشین در پاسخ به درخواست رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص(ادامه)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد. حقوق اصناف را به رسمیت بشناسیم(يادداشت)
دولت همزمان با در نظر گرفتن تکالیف عدیده برای تشکلهای صنفی، باید اهتمام لازم را برای تخصیص حقوق و منابع مالی لازم داشته باشد.(ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم. وزیر راه و شهرسازی: ظرفیت ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال را داریم
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر که مصالح ساختمانی، بدون واسطه به سازندگان واگذار می‌شود گفت: احداث سالانه یک میلیون مسکن با توجه به ظرفیتهای کشور قابل انجام است. رستم قاسمی بر پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات بانکی به بخش مسکن تاکید کرد. او همچنین گفت که به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی ایمن و ارزان هستیم.(ادامه)
تلاش داریم که در بازه زمانی کوتاه استانداران انتخاب شوند و کسانی که تا این لحظه مسئولیت دارند باید با تمام قدرت کارشان را انجام دهند/ انتخاب مدیران پروازی قطعا مورد تایید نیست و قحط الرجال که نداریم/ تلاش می‌کنیم که جوانان شایسته را انتخاب کنیم....(خبر)
(ادامه)
در مازندران چهار بخش اصلی کشاورزی، صنعت، خدمات و نفت وجود دارد و در بسیاری از موارد قطب اقتصادی کشور نیز محسوب می‌شویم، حتی در بخش صنعت که تصور می‌شود اوضاع مناسب نیست....(خبر)
(ادامه)
سیلاب ۸ میلیارد تومان به راه های سوادکوه خسارت زد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سوادکوه، برآورد اولیه خسارت وارده به راه های فرعی و روستایی را هشت میلیارد تومان عنوان کرد.(ادامه)
۳۸۲ حیاط خلوت دولتی دور از چشم دستگاه های نظارتی
دولت سیزدهم بایستی طبق قانون اصل 44 در یک دوره زمانی مشخص و شرایط معین بطور شفاف؛ شرکتهای دولتی را واگذار نماید. پیشنهاد می­گردد که یک کمیته ای متشکل از سران قوا تشکیل گردد تا چهارچوب و سازوکار واگذاری شرکتهای دولتی با همفکری تمامی قوا و دستگاههای اجرایی، قضایی و مجلس شورای اسلامی؛ در آن تعیین و نهایی گردد. (ادامه)
خدمات راه و شهرسازی مازندران الکترونیکی شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از الکترونیکی شدن خدمات این اداره کل خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندان گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد. تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستاهای مازندران زیر ذره‌بین هیأت نظارت
شمال نیوز: دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندان گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.(ادامه)
برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها
دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز:  منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و  کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند.
منتخبین شورای شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل معرفی شدند
شمال نیوز: منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند. (ادامه)
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ... لیست منتخبین شورای شهر ساری روی میز هیات نظارت / شائبه‌سازی تاخیر اعلام نتیجه انتخابات
تأخیر طولانی در اعلام نتیجه انتخابات تمام‌الکترونیک ساری در حالی که نتیجه انتخابات بسیاری از شهرهای هم‌تراز با این شهر چه در استان و چه خارج از استان اعلام شده، سبب بروز شایعاتی در فضای مجازی و همچنین دست به دست شدن ...(ادامه)

بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است. نتایج اولیه انتخابات: کل آرا تاکنون ۲۸.۶ میلیون / رئیسی ۱۷.۸ میلیون
بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات: کل آرا تاکنون ۲۸.۶ میلیون / رئیسی ۱۷.۸ میلیون
بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.(ادامه)
۱.۵ میلیون مازندرانی رای دادند
رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار شرکت کنندگان در پای صندوق های رای در استان را حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
کدخدایی: آمار مصرف تعرفه های انتخابات در حد گمانه زنی است
سخنگوی شورای نگهبان درباره میزان دقیق مصرف تعرفه ها گفت: ما هنوز نمیتوانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها و آمارهایی که بعضا در فضای مجازی اعلام شده اظهارنظر کنیم. چون این بحث ها در حد گمانه زنی است و ما وقتی که آرای تجمیع شود نتیجه اولیه از سوی وزارت کشور اعلام می شود و بعد از آن ما بررسی صحت انتخابات را انجام خواهیم داد تا در نهایت نتیجه پایانی اعلام شود.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی درباره فرایند برگزاری انتخابات و شماش آراء، اظهار داشت: در گذشته از وزارت کشور مستقیماً با خود شعبه‌ها در ارتباط بودیم و صورت جلسه هر شعبه بلافاصله در ستاد کشور قابل رویت بود ....(خبر)
(ادامه)
تحریم ها در حد 30 تا 40 درصد موثر است ولی از داخل می شود، تحریم ها را خنثی کرد. با توانایی های داخلی می توانیم تحریم ها را خنثی کنیم. تولید ملی را راه بیندازیم. جوانان را پای کار بیاوریم....(خبر)
(ادامه)
ادیانی : اردوگاه جهادی و انقلابی معتقد به مذاکره مقتدرانه هستند
رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اردوگاه و تفکر مدیریت جهادی و انقلابی معتقد به مذاکراه مقتدرانه است نه ملتمسانه.(ادامه)
اجرای طرح راهداری محوری در مازندران
طرح راهداری محوری همزمان با سراسر کشور در جاده‌های مازندران آغاز شد.(ادامه)
جزییات ممنوعیت های سفر در تعطیلات آخر هفته
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت:اکثر استان‌ها همچنان روند نزولی را طی می‌کنند و میزان مرگ کاهش پیدا می‌کند اما در جنوب و جنوب‌شرقی موارد افزایشی بوده است.(ادامه)
کمیسیون آموزش مجلس با تجمیع دانشگاه‌ها مخالفت کرد
عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با مخالفت اعضای این کمیسیون تجمیع دانشگاه‌ها که وزارت علوم به دنبال عملیاتی کردن آن بود، متوقف شد.(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
ارتباط مصرف قارچ با کاهش خطر ابتلا به سرطان
طبق نتایج یک تحقیق جدید، مصرف زیاد قارچ با کاهش ریسک سرطان مرتبط است.(ادامه)
در همین راستا شورای‌عالی وحدت متشکل از 5 نفر نماینده احزاب، 3 نفر نماینده روحانیت مبارز و 7 نفر نماینده اقشار تشکیل شد. نکته حائز اهمیت در این همسویی و مشارکت جبهه روحانیت مبارز با سایر احزاب، بسترسازی برای شکوفایی و نقش‌آفرینی احزاب در عرصه انتخابات است. گزینه شورای وحدت بعد از تأیید صلاحیت ‌شورای نگهبان معرفی می‌شود
در همین راستا شورای‌عالی وحدت متشکل از 5 نفر نماینده احزاب، 3 نفر نماینده روحانیت مبارز و 7 نفر نماینده اقشار تشکیل شد. نکته حائز اهمیت در این همسویی و مشارکت جبهه روحانیت مبارز با سایر احزاب، بسترسازی برای شکوفایی و نقش‌آفرینی احزاب در عرصه انتخابات است.(ادامه)
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند. اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه به رهبری برای حضور رئیسی در انتخابات ندارم/ چرا برخی با کاندیداتوری رئیسی مخالفند؟
اطلاعی از نامه فرماندهان سپاه برای درخواست از رهبر انقلاب در خصوص حضور آقای رئیسی در انتخابات ندارم، اما کسانی که مخالف حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری هستند، یا خودشان نامزد دیگری دارند، یا آینده روشنی بعد از آقای رئیسی در قوه قضاییه نمی‌بینند.(ادامه)
دانش آموز قائمشهری تندیس جشنواره ملی یاریگران زندگی را کسب کرد
یک دانش آموز مازندرانی رتبه برتر و تندیس اولین جشنواره ملی یاریگران زندگی کشور را در بخش فیلم کوتاه کسب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.