.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد. رئیس جمهور و اختیاراتی که گاهی به درستی از آن استفاده نشده است
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد.(ادامه)
وظیفه بر زمین مانده انقلاب! (يادداشت)
(ادامه)
انتخاب مردم کیست ؟
(ادامه)
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد. جزئیات دو برابر شدن یارانه نقدی در سال جدید + مبلغ جدید یارانه نقدی
شمال نیوز: کمیسیون تلفیق مجلس سهم یارانه مردم از منابع هدفمندی یارانه‌ها را برای سال آینده 2 برابر کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد. باید فراتر از جناح‌های سیاسی در ۱۴۰۰ ظهور کنیم/ ایالت‌های اقتصادی درست می‌کنیم/ کلید روحانی، پول ملّی را بی‌خاصیت کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سردار سلیمانی فرد گمنامی بود که هاشمی رفسنجانی را هم نمی‌شناخت، اما او را پیدا کردیم و رشد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است .... مرتضی طلایی:اتفاقات جدیدی در لیدری اصولگرایان افتاده/ درباره ۵ چهره اصولگرا موضوع نامزدی مطرح است نه ۲۰ نفر/ جامعتین باید محور باشند
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است ....(ادامه)
دستمزد کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس برآوردی که مجلس دارد، حداقل باید ۳۵ درصد به دستمزد کارگران اضافه شود. این برآورد بر اساس آمایش چند ساله صورت گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دوره موظف به تحویل رساله‌ای متناسب با سیاست گذاری‌های دوره و بصورت گروهی هستند .... برگزاری دومین دوره علمی تربیت مدیران راهبردی - انقلابی در مازندران
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در دوره موظف به تحویل رساله‌ای متناسب با سیاست گذاری‌های دوره و بصورت گروهی هستند ....(ادامه)
پیاده‌روی و نصب موکب در جوار مرزها ممنوع است
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تجمیع دسته‌جات و هیئات عزاداری، پیاده‌روی و حتی نصب موکب در جوار مرزها ممنوع بوده و تحت هیچ شرایطی تردد به سمت کشور عراق میسر نیست.(ادامه)
بعضی از کسانی که در گذشته نبودند یا در سطوح پایین‌تری بودند بعد از جنگ مسئولیت پیدا کردند، فرمانده شدند، رئیس شدند، وزیر شدند، وکیل شدند و... اینها نمی‌توانند در جایگاهی که امروز قرار دارند برای گذشته قضاوت کنند چون از وقایع آن روزها اطلاع ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد .... دلّالان اجناس را برای گرانی بیشتر دپو کرده‌اند/ قیمت‌گذاری غیرواقعی رغبتی برای کشاورز نمی‌گذارد
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد ....(ادامه)
قیمت پراید در بازار امروز سه شنبه ۴ شهریور ۹۹
قیمت پراید در بازار امروز سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ مشخص شد و این خودرو همچنان با قیمت‌های بالا مورد معامله قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ"  دارد و  از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد.... نگرش ها را تغییر دهید / با همان نگرش سابق، وجود این سازمان جدید نیز کاری از پیش نمی برد
شمال نیوز : این که حوزه پسماند در مازندران نیاز به یک "تغییر نگرش بزرگ" دارد و از مدیریت این سازمان انتظار می رود در این زمینه پیشگام باشد و زنگ های خطر را در این بخش برای همه اعم از مدیران و شهروندان به صدا در بیاورد....(ادامه)
استاندار : راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه مازندران می شود
استاندار مازندران،با اشاره به اینکه راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه استان می شود، گفت: عملیات اجرایی کارخانه بزودی شروع می شود.(ادامه)
باند ۱۷ نفره سارقان موتورسیکلت در رامسر متلاشی شد
فرمانده انتظامی رامسر از متلاشی شدن باند سارقان موتور سیکلت و دستگیری و کشف موتور سیکلت های سرقتی در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: ۱۷ نفر در این زمینه دستگیر شدند.(ادامه)
قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند
مجمع نمایندگان مازندران در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط ۱۱۰ استان از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای هوشمند سازی پلیس قدردانی کردند.(ادامه)
باید به آقای سعدی پور متذکر شویم که اکنون با گذشت چند ماه از پذیرش مسئولیت ، باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد . حالا دیگر مشکلات ثبت نام که این روزها خانواده ها را به شدت آزار می دهد ، محصول عملکرد اوست و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد . آقای مدیرکل ؛ ماه عسل تمام شد ! / پاسخگوی آشفته بازار ثبت نام در مدارس مازندران باشید
باید به آقای سعدی پور متذکر شویم که اکنون با گذشت چند ماه از پذیرش مسئولیت ، باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد . حالا دیگر مشکلات ثبت نام که این روزها خانواده ها را به شدت آزار می دهد ، محصول عملکرد اوست و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد .(ادامه)
کارشناس ارشد بانکی: دلار به زیر ۱۵ هزار تومان بازخواهد گشت
تاج محمد قجاوند کارشناس ارشد بانکی گفت: اگر بانک مرکزی موفق شود ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی بازنگشته را از طریق فشار به صادرکنندگان وارد چرخه اقتصادی کشور کند، شاهد کاهش نرخ ارز به زیر ۱۵ هزار تومان خواهیم بود. (ادامه)
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند. نامه وزارت راه به نمایندگان مجلس درباره نقش آخوندی در بحران مسکن
در نامه وزارت راه‌وشهرسازی به برخی نمایندگان مجلس در تشریح دلایل اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه‌های خالی، مشخص شد عباس آخوندی تا لحظه آخر حضور خود در این وزارتخانه، هیچ اقدامی برای اجرای این قانون نکرده است. سرویس اقتصادی جوان آنلاین: افزایش شدید قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، مسأله مسکن را بار دیگر به موضوع مهم اقتصاد کشور تبدیل کرده. آمار‌های رسمی وزارت راه‌وشهرسازی و بانک مرکزی نشان می‌دهد قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران از ۵/۱۵ میلیون تومان به ۱/۱۹ میلیون تومان افزایش یافته و رشد ۲۳ درصدی را ثبت کرده است. رشد ۲۳ درصدی قیمت مسکن آن هم فقط طی ۲ ماه، نمود آشکاری از بحران موجود در بازار مسکن است. کار به جایی رسید که حسن روحانی در جلسه هیأت دولت مجبور شد به عقب‌ماندگی دولت خود در حوزه مسکن اعتراف کند.(ادامه)
جزئیات افزایش حقوق مستمری‌بگیران
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ و ۳۵ سال سابقه توضیحاتی را ارائه کرد. (ادامه)
فرودگاه رامسر هاب فرودگاه‌های شمال کشور
رئیس فرودگاه رامسر از برگزاری کنفرانس مدیران فرودگاه‌های منطقه شمال کشور به میزبانی رامسر خبر داد.(ادامه)

رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح پشت‌پرده افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر تأکید کرد: خبرهای مثبت ازآزادشدن منابع مسدودی بانک مرکزی دریافت کرده ام که روندتأمین ارز رامتحول خواهد کرد. خبرهای مهم همتی درباره بازار ارز/منتظر تغییر شرایط باشید
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تشریح پشت‌پرده افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر تأکید کرد: خبرهای مثبت ازآزادشدن منابع مسدودی بانک مرکزی دریافت کرده ام که روندتأمین ارز رامتحول خواهد کرد.(ادامه)
کرونا تأثیری بر مأموریت‌های نیروهای مسلح نداشته است / سازمان‌های مختلف نیروهای مسلح تاکنون در این رابطه فعالیت‌های تحقیقاتی لازم را در دستور کار داشته‌اند و در این نشست از تجمیع فعالیت‌ها برنامه‌ای راهبردی احصا خواهد شد.....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سازمان بورس فرم درخواست فروش سهام عدالت و نحوه دریافت و اجرای سفارش فروش مشمولین سهام را به کلیه شرکت‌های کارگزاری ابلاغ کرد. نحوه دریافت و اجرای سفارش فروش مشمولین سهام عدالت
شمال نیوز: سازمان بورس فرم درخواست فروش سهام عدالت و نحوه دریافت و اجرای سفارش فروش مشمولین سهام را به کلیه شرکت‌های کارگزاری ابلاغ کرد.(ادامه)
شمال نیوز: بانک عامل بخش مسکن از استقبال مالکان واحدهای مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی جعاله مسکن خبر داد. چگونه وام جعاله مسکن بگیریم؟
شمال نیوز: بانک عامل بخش مسکن از استقبال مالکان واحدهای مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی جعاله مسکن خبر داد.(ادامه)
رضایت خانواده‌ها از نرم افزار شاد
۷۴ تا ۸۶ درصد خانواده‌های مازندرانی از محتوای ارائه شده در نرم افزار شاد ابراز رضایت کردند.(ادامه)
رضایت خانواده‌ها از نرم افزار شاد
۷۴ تا ۸۶ درصد خانواده‌های مازندرانی از محتوای ارائه شده در نرم افزار شاد ابراز رضایت کردند.(ادامه)
نمایندگان خانه‌های سازمانی را به نام خود می‌زدند / نماینده یک شهر باید در مناطق متوسط و پایین شهر زندگی کند / نماینده‌ای که از شهرستان به تهران بیاید و بالاشهرنشین شود هم آرای مردم یادش می‌رود و هم مشکلات مردم....(خبر)
(ادامه)
پیشنهاد وام «یک میلیارد تومانی» به جای وام ازدواج
معاون ساماندهی امور جوانان گفت: طرح وام تجمیعی می تواند مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را به طور ریشه ای حل کند به همین منظور از مجلس جدید می خواهیم تا این طرح را بررسی کند.(ادامه)
سامانه ملی «فرزندخواندگی» رونمایی شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.