.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد مطهری از بایکوت سخنان هاشمی در رسانه ملی
علی مطهری از بایکوت خبری آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما در پخش سخنرانی‌های همایش بانوی انقلاب، اساسا صحبت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بایکوت کرد.

به گزارش پارسینه ، علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همایش «بانوی انقلاب اسلامی» و هجمه منتقدان به اظهارات ایشان اظهار کرد: هر کس باید در اظهار نظر خود آزاد باشد و رسانه‌ها هم باید نظر همه مقامات کشور را به طور دقیق منتشر کنند.


وی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش گزینشی سخنان برخی از مقامات تصریح کرد: ما دیدیم در پخش سخنرانی‌های همایش بانوی انقلاب، صدا و سیما اساسا صحبت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بایکوت کرد.


نماینده تهران در مجلس ادامه داد: بهتر است کسانی که انتقادی را قبول ندارند با منطق توضیح دهند. بالاخره آقای هاشمی درباره نوع رفتارهایی که در زندان‌ها می‌شود و برخی انتقاد‌هایی که از سوی دلواپسان به دولت نسبت داده می‌شود، مطالبی را بیان کرده است که بهتر است منتقدان به آنها پاسخ دهند.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به واکنش برخی مسئولان نظامی کشورمان به سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: این افراد مسئول طبق توصیه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بهتر است وارد این مقولات نشوند زیرا امام خمینی (ره) تاکید داشتند نظامیان وارد سیاست نشوند چون حزب نیستند.


مطهری همچنین درباره خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات ۸۴ ریاست جمهوری اظهار کرد: ما باید به کسی مثل آقای هاشمی که از یاران امام خمینی بودند اعتماد و خاطرات او را مورد قبول کنیم و الا اساسا باید در اصل انقلاب شک کرد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی فخر ایی 25 فروردين 1394
هر حرف مفتی را نمی توان قبول کرد
نا شناس 25 فروردين 1394
دهنتو ببند مطهری....
نا شناس 25 فروردين 1394
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی...
علی از ساری 26 فروردين 1394
آقای ناشناس کاشکی مقداری مودب بودی بعد اظهار نظر می کردی متاسفم !!!
غضنفر 26 فروردين 1394
درود بر مطهری مدرس زمان در مجلس شورای اسلامی
ساداتی 25 فروردين 1394
شمال نیوز کمی بز دلی به خرج می دهی یا سوگیری می کنی در هرصورت در راستای رسالتی که به گردن داری خیانت می کنی مطالبم واقعیت بود ، مودبانه و جسورانه ولی درج ننمودید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.