.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تذکری که یک هاشمی به هاشمی داد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر آقای هاشمی‌رفسنجانی مواضع خود را اصلاح نکند و تفکراتش تغییر نکند، دیگر از جانب مردم حمایت نخواهد شد و جایگاه خود را از دست خواهد داد.
 شمال نیوز: سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی درباره خشک مقدس‌ها و اذیت امام‌خمینی(ره) توسط دلواپسان، گفت: متاسفانه آقای هاشمی در بعضی موارد به نوعی موضع‌گیری می‌کند که باعث نگرانی و دلسردی نیروهای انقلابی از وی می‌شود.

وی گفت: این سخنان سابقه درخشان آقای هاشمی را لکه‌دار کرده و به شخصیت انقلابی وی که در دهه ۶۰ از حافظان بزرگ انقلاب و یاران نزدیک امام راحل بود به شدت آسیب می‌رساند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره عملکرد آقای هاشمی در بزنگاهای انقلاب اسلامی و موضع گیری‌های وی، خاطرنشان‌کرد: نیروهای انقلابی و خطر اصیل دین داران، همیشه نگران انقلاب بوده و هستند. باید در هر زمانی از متدینین و دلواپسان انقلاب اسلامی حمایت شود، زیرا در هر زمانی که انقلاب به مشکلی برخورد کرد این نیروهای مردمی، دلواپسان و دغدغه‌مندان انقلاب بودند که پای کار آمدند و حافظ این نظام مقدس شدند، لذا آقای هاشمی با بیان چنین صحبت‌هایی تنها خود را از خط اصیل انقلاب جدا خواهد کرد.

هاشمی در پایان با بیان اینکه آقای هاشمی‌رفسنجانی هر چه زودتر باید خط فکری و دیدگاه‌های خود را اصلاح کند، تصریح کرد: آقای هاشمی به عنوان یک پرچمدار و یکی از استوانه‌های نظام نباید چنین حرف‌های دلسرد کننده‌ای بزند، لذا باید هر چه سریع‌تر این مواضع را اصلاح کند تا سبب دلگیری مردم انقلابی و مومن نشود. اگر این تفکر اصلاح نشود آقای هاشمی دیگر از جانب مردم حمایت نخواهد شد و جایگاه خود را از دست خواهد داد. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد ذاکری 25 فروردين 1394
آقای هاشمی ،مردم ایران هاشمی رفسنجانی وشخص جنابعالی که با 15 درصد رای مردم به محلس رفته ای را کاملا می شناسند ،خیلی بزرگتر تو وامثالتان در نزد امام (ره)وجهه ای نداشتند هاشمی در نزد امام عزیز ویار وبازوی انقلاب بود .حالا کار به کحا رسیده دلواپسی که سنش به اندازه سابقه مبارزاتی آقای هاشمی می باشد برایشان خورده می گیرد.چرا چون بیان حرف حق همیشه برای دلواپسان تاجر صفت کاسبکار مثل .........تلخ بوده وخواهد بود.انشا اله در انتخابات بعدی مردم شریف تهران به شما نشان خواهند داد که حق چیست وگوینده آن کیست.
پاسخ ها به این نظر
اقایی 26 فروردين 1394
ذاکری جون همان مردم تهران به هاشمی 15 در صد هم رای ندادند و نفر سی و دوم شد فراموش کردی تهرانی ها و اصلاح طلبان به هاشمی می گفتند اقاسی
نا شناس 26 فروردين 1394
آقای دل واپس شما یکنفر در باره مردم نظر نده و قضاوت نکن ،
نا شناس 26 فروردين 1394
امام خمینی (ره) : ملاک حال فعلی افراد است.....
نا شناس 26 فروردين 1394
خواهشا از طرف مردم نظر ندین.، مردم خودشون بلدن راهشونو انتخاب کنند .
*** 25 فروردين 1394
درود بر هاشمی رفسنجانی . اون موقع که که هاشمی هاشمی شد شماها کجا بودید؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.027 seconds.