.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شلیک خونین شکارچیان مرغابی به قایق محیط‌بانان

شکارچیان مرغابی در آب‌های جزیره آشوراده با تیراندازی به سمت قایق محیط‌بانان، یکی از آنان را هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش دیده‌بان حیات‌وحش ایران، ساعت 5/8 صبح چهارشنبه ۲۲ بهمن‌ماه مهدی دادار محیط‌بان پناهگاه میانکاله هنگام گشت و کنترل در محدوده جزیره آشوراده با شکارچیان مسلح درگیر شده و هدف گلوله قرار گرفت. پس از این حادثه محیط‌بان توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام بهشهر منتقل شده و شکارچیان نیز از صحنه درگیری گریختند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست بهشهر درباره آخرین وضعیت محیط‌بان زخمی گفت: این محیط‌بان همچنان در بخش جراحی مردان در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان باید برای خروج ساچمه‌ها تحت عمل جراحی قرار بگیرد. وضعیت عمومی محیط‌بان دادار مناسب است و عصر جمعه دکتر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران نیز از ایشان در بیمارستان عیادت کرده و پیگیر وضعیت سلامتی وی بودند.

زمان رضااحمدی در مورد جزئیات ماجرا گفت: صبح روز چهارشنبه محیط‌بانان هنگام گشتزنی با قایق موتوری در محدوده جزیره آشوراده با پنج قایق پارویی و یک قایق موتوری مواجه شدند که حدود ۱۵ سرنشین داشتند. زمانی که محیط بانان برای بررسی موضوع به سمت قایق‌ها حرکت می‌کنند متوجه می‌شوند اکثر سرنشینان آنها مسلح به تفنگ شکاری بوده و درون قایق موتوری تعداد زیادی لاشه انواع مرغابی و چنگر وجود دارد. زمان رضااحمدی گفت: وقتی مأموران برای برخورد قانونی با شکارچیان وارد عمل شدند با مقاومت از سوی آنها مواجه می‌شوند.

محیط‌بانان به دلیل تعداد بالای شکارچیان، با قایق دور زده و به سمت پایگاه دریابانی حرکت می‌کنند تا از نیروهای دریابانی برای برخورد با شکارچیان کمک بگیرند. پس از آنکه قایق محیط‌زیست دور می‌زند تا به سمت پایگاه دریابانی حرکت کند، تعدادی از شکارچیان از پشت سر به سمت محیط‌بانان شلیک می‌کنند که یکی از گلوله‌ها به پشت پاهای محیط‌بان دادار برخورد می‌کند.

وی گفت: ۱۹ ساچمه از ناحیه پشت ران پای راست و ۶ ساچمه از ناحیه پشت ران پای چپ وارد بدن مهدی دادار شده است. خوشبختانه تاکنون ۵ نفر از شکارچیان شناسایی شده‌اند که مراتب برای پیگیری قضایی و دستگیری متهمان از طریق دادستان شهر بندرترکمن در حال پیگیری است و شکارچیان بزودی بازداشت شده و به دست قانون سپرده خواهند شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.