.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گریه های دایی در رختکن پرسپولیس+عکس

 شمال نیوز: بی شک باید سومین چهارشنبه شهریور ماه 93 را یکی از تلخ ترین روزهای زندگی ورزشی علی دایی در تاریخ نوشت. او در این روز به یکباره و به اجبار برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس جایگاهش را بر روی صندلی هدایت این تیم از دست داد و کنار رفت.
 
دایی که از 7 هفته لیگ چهاردهم تنها 8 امتیاز گرفته شاید باید زودتر از اینها منتظر این چنین شرایطی می بود اما او شاید فکر نمی کرد در روزی میان هفته که خود را آماده حضور در هفته هشتم لیگ را داشت شاهد چنین برخوردی باشد.
 
او عصر چهارشنبه وقت خداحافظی با بازیکنان تیمش در رختکن نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و در حضور عکاسان و شاگردانش گریست.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 20 شهريور 1393
بیش از40سال عاشق پرسپولیس بودم چه حالی داشتیم کلانی،بهزادی،پروین،دائی،باقری،مهدوی کیا،پیوس،پنجعلی.......گریه می کردیم ،می خندیدیم ولی متاسفانه مدیران سیاسی که مطمئنا، هیچ آبرو وارزشی پیش عاشقان پرسپولیس ندارند خراب کردند فقط به فکر جیب خودشان هستند ،می خواهم بگویم مثل من زیاد هستند که فقط نفرین می کنند به آنهائیکه پرسپولیس رابه این روز انداختند.آقای دائی قدرخودت رابدان،توخودت نیستی ،ما شما رافراموش نمیکنیم ،افتخار همه میلیونها ایرانی در ایران وخارج ازکشور هستی ،قدر خودت رابدان ،اسطوره بودی،هستی،خواهی بود،هیچ وقت فراموشت نمیکنیم فقط قدر خودت را بدان.
پاسخ ها به این نظر
ایرانی 21 شهريور 1393
حالا توی این پنجاه سال چی گیرت آمد وقتتو تلف نکن... چایی بخور
m-p 20 شهريور 1393
چوب خدا صدا نداره آقای دایی !! این گریه ها رو باید بخاطر غرور بیش از حد و حاشیه بازیهات و بی حرمتی به پیشکسوتات بکنی!!! بدتره کار دکفه !!!
هادی 21 شهريور 1393
متأسفم واقعا
گذشته از جایگاه ایشون، این طرز برحورد با یک مربی و حتی یک آدم معمولی هم بسیار زشت است ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.