.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد. واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر
جواد نکونام به خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد.(ادامه)
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد. جواد نکونام: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
شمال نیوز: رییس شورای اسلامی استان مازندران از پرونده‌سازی و برکناری ۷۰ عضو شورای شهر و روستا در استان خبر داد. پرونده‌سازی و برکناری ۷۰ عضو شورای شهر و روستا در مازندران
شمال نیوز: رییس شورای اسلامی استان مازندران از پرونده‌سازی و برکناری ۷۰ عضو شورای شهر و روستا در استان خبر داد.(ادامه)
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است. تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی است.(ادامه)
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است. یحیی؛ بمب در آستانه انفجار!
۸ باخت، یک تساوی و ۳ برد نتایجی است که سپاهان در ۱۲ بازی اخیرش گرفته است و باعث نارضایتی شدید بخش عمده‌ای از هواداران این باشگاه شده است.(ادامه)
از روز گذشته خبر برکناری وزیر اقتصاد در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. در همین رابطه، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های  حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند. واکنش دولت به شایعه برکناری وزیر اقتصاد
از روز گذشته خبر برکناری وزیر اقتصاد در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. در همین رابطه، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تروریست‌های اقتصادی همپای تروریست‌های حملات دمشق و چابهار مشغول بمباران افکار عمومی با خبر کذب هستند.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد در باره برکناری صدیقی
مشاور سابق احمدی‌نژاد از برکناری کاظم صدیقی از امامت جمعه تهران خبر داد.(ادامه)
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد. پشت پرده برکناری خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما / اولین تبعات حرکت عجیب رسایی/ معاون برکنار شده از مجری می خواست تا علیه قالیباف و سپاه سوال بپرسد
محمد عکاف، سردبیر خبرگزاری مجلس در واکنش به برکناری معاون سیاسی صداوسیما نوشت: در شب حضور رسایی در تلویزیون، خدابخشی در اتاق پخش بود و سوال‌ها را در گوشی به مجری می‌گفت تا بپرسد.(ادامه)
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است. مشاور رسانه‌ای نکونام برکنار شد
گفته می‌شود که در بحبوحه تنش‌های جاری در باشگاه استقلال، مشاور رسانه‌ای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نیز برکنار شده است.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت. سرانجام اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد اختلافی که بین مدیرعامل و سرمربی این تیم به وجود آمده است پایانی ندارد و دود این اختلاف به چشم تیم و هواداران خواهد رفت.(ادامه)
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است. طعنه منوچهر متکی به احمدی‌نژاد
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است.(ادامه)
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد. سعید محمد: به شورای نگهبان گفته بودند این «احمدی‌نژاد دوم» است
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
رسانه‌های عبری جمعه شب گزارش دادند که خانواده اسرا و هزاران معترض با تجمع مقابل منزل بنیامین نتانیاهو در شهر بندری قیصریه خواستار انحلال کابینه ناکارآمد وی و بازگشت فوری اسرا شدند. ادامه اعتراضات خانواده اسرا ضد نتانیاهو ودرخواست مبادله فوری اسرا
رسانه‌های عبری جمعه شب گزارش دادند که خانواده اسرا و هزاران معترض با تجمع مقابل منزل بنیامین نتانیاهو در شهر بندری قیصریه خواستار انحلال کابینه ناکارآمد وی و بازگشت فوری اسرا شدند.(ادامه)
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد. افشای بیماری مرگبار وزیر دفاع آمریکا پس از پنهان کاری
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد.(ادامه)
بر اساس نامه وزیر صمت به هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار خواهد شد. شکایت سلاح‌ورزی رد شد/ برگزاری انتخابات جدید رئیس اتاق بازرگانی اول بهمن
بر اساس نامه وزیر صمت به هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شده و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران در موعد مقرر برگزار خواهد شد.(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
اظهارات رییس قوه قضاییه موید گزارش دستگاه‌های نظارتی دولت در قضیه پرونده فساد چای بود/ همانطور که از ابتدا گزارش شد برکناری ۶۰ مدیر منحصر به پرونده فساد چای نبوده است ....(خبر)
(ادامه)
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است چه شد که نتانیاهو به آتش‌بس در غزه تن داد؟
در حالی طرف‌های درگیر در جنگ از آتش‌بس چندروزه در غزه خبر می‌دهند که این آتش‌بس به نوعی اعتراف نتانیاهو به ناتوانی در دستیابی به اهدافی، چون تسخیر غزه و حذف حماس است(ادامه)
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت. رئیس جمهور به وزارت نفت رفت؛ اوجی در وزارتخانه نبود
امروز سید ابراهیم رئیسی راهی وزارت نفت شد تا شاید اینگونه به خبرهای حول استعفا و خانه نشینی یکی از مهمترین وزرایش پایان دهد. این دیدار در حالی صورت گرفت که اوجی در وزارتخانه حضور نداشت.(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است. اعضای کابینه جنگ اسرائیل به جان هم افتادند
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است.(ادامه)
هم‌زمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال آغاز گفت‌وگوهای صلح بین اوکراین و روسیه، مشاور ارشد رییس‌جمهور سابق اوکراین می‌گوید احتمال برکناری رییس‌جمهور کنونی این کشور وجود دارد. «ولودیمیر زلنسکی» احتمالا برکنار شود
هم‌زمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال آغاز گفت‌وگوهای صلح بین اوکراین و روسیه، مشاور ارشد رییس‌جمهور سابق اوکراین می‌گوید احتمال برکناری رییس‌جمهور کنونی این کشور وجود دارد.(ادامه)
مدیران باشگاه الاتحاد عربستان به زودی سرمربی تیم فوتبال خود را اخراج می کنند. سرمربی الاتحاد عربستان در یک قدمی اخراج
مدیران باشگاه الاتحاد عربستان به زودی سرمربی تیم فوتبال خود را اخراج می کنند.(ادامه)
شمال نیوز : محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقت با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است. رضا ثقتی مدیرکل سابق ارشاد گیلان هیچ مسئولیتی ندارد
شمال نیوز : محمدمهدی سموعی گفت: برکناری رضا ثقت با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران صورتجلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است. مصوبه برکناری سلاح‌ورزی ابلاغ شد/ انتخابات اتاق بازرگانی دوباره برگزار می‌شود؟
شمال نیوز: دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران صورتجلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 57 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.