.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر صنعت در ساری خبر داد:
افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید کاغذ کشور

 وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اکنون مشکلی از لحاظ نقدینگی برای اجرای پروژه‌های صنعتی و معدنی در کشور نداریم از افزایش ۲ برابری ظرفیت تولید کاغذ کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به افزایش 2 برابری ظرفیت تولید کاغذ کشور اظهار کرد: هم‌اکنون سالانه 2 میلیون تن کاغذ در کشور تولید می‌شود.

وی افزود: مازندران باید قطب تولید کاغذ کشور شود و قصد داریم از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌های توسعه‌ای صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت‌هایی صورت دهیم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون برای اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی و صنعتی کمبود اعتبار نداشتیم و با کمک خداوند و همت مردم طرح‌های بزرگی در کشور در حال تحقق است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در کشور تصریح کرد: با توسعه فناوری و زیرساخت باید صنایع تبدیل کاغذ در کشور افزایش یابد.

به گزارش تسنیم، وزیر صنعت در بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران از مراحل احداث کارخانه تهیه خمیر از کاغذ باطله در شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کرد.

ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حاشیه این بازدید با اشاره به آغاز احداث کارخانه تهیه خمیر از مقوای باطله از فروردین‌ماه امسال گفت: این پروژه قرار است اواخر تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی شرکت سازنده ماشین‌آلات این پروژه را شرکت فوجیان چین اعلام کرد و گفت:‌با احداث این واحد تولیدی روزانه 400 تن خمیر خشک تبدیل به کاغذ می‌شود.

وی افزود: این کارخانه در فضایی به مساحت 4200 مترمربع زیربنا و 600 تن وزن ماشین‌آلات در حال احداث است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم‌اکنون در حال بازدید از بخش‌های مختلف شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران است.

نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، استاندار مازندران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و تعدادی از مدیران کل استان مازندران نعمت‌زاده را در این بازدید همراهی می‌کنند.

وزیر صنعت قرار است عصر امروز ضمن بازدید از کارخانه سیمان کیاسر از کارخانه تولید فولاد البرز ایرانیان در شهرستان میاندرود نیز بازدید کند.

شرکت در جلسه بررسی احداث کارخانه خودروسازی سایپا در میاندرود پایان بخش سفر یک روزه وزیر صنعت به مازندران است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.028 seconds.