.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح امروز؛
وزیر صنعت و معدن وارد مازندران شد + برنامه‌ها
وزیر صنعت، معدن و تجارت مازندران صبح امروز جهت بازدید از پروژه‌های صنعتی و معدنی استان وارد مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا نعمت‌زاده همزمان با هفته دولت، سفر یک‌روزه خود به مازندران را از جنوبی‌ترین نقطه استان در محور سوادکوه آغاز کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است در بدو ورود به استان از مراحل اجرایی ذغال سنگ البرز مرکزی و کارخانه کک‌سازی سوادکوه بازدید کند.

بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و شرکت سیمان کیاسر، بازدید از شرکت البرز ایرانیان و شرکت در جلسه بررسی مراحل ساخت کارخانه سایپا میاندرود بخشی از برنامه های سفر وزیر صنعت به مازندران است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 6 شهريور 1393
آیا در هفته دولت و گرامیداشت از کرامت انسانی نیروهای انسانی شاغل در دستگاههای اجرائی بویژه سازمان تحت مسئولیت ایشان ، در برنامه حضور وزیر خسته نباشید به کارمندان سازمان در روز و هفته تکریم کارمندان نیز گنجانده شده است؟ یا اینکه از پشت درب سازمان ایشان را ورود و خروج می نمایند؟
حسین 6 شهريور 1393
آیا بازرسان این سازمان به اندازه یک پاکت سیمان ویا یک کیسه ذغال سنگ اهمیت دارند؟
سید خلیل هاشمی از استان 5 شهريور 1393
اقای وزیر این منطقی هم هست که ندونین که تو این اقتصاد ول ورشو با یک میلیون نمیشه زنده موند چون شما الحمدولله با این سرمایه ی حلالی که خدا به شما عنایت فرمودند دیگه متوجه این چیزا نمیشین که بازرسین بد بخت شده ی شما هنوز همین شندر غاز حقوق را هم نگرفتن تازه قصاب هایی را هم اجیر کردین تا از هر کجایی که دلشون خواست بردارن تا بتونن ...
ر.م 5 شهريور 1393
سلام ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت به وزیر محترم حقوق عقب مانده 4ماهه بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت را چه شخصی پاسخگو است آیا شخص وزیر محترم می داند در استان مازندران بازرسان چند ماهی است که حقوق در یافت نکرده اند آیا با توجه به تورم و گرانیبا این حقوق کم آن هم چند ماه به تاخیر افتاده مشود در جامعه زندگی کرد .
امیر محمد 5 شهريور 1393
آقای وزیر خش بیمویی
کار موقع حسن برار مزد موقع حسن دزد
فریدونکناری 5 شهريور 1393
تمامی این شرکت ها که قدیمی است دولت حتی دو متر اسفالت در این استان انجام نداده در تلوزیون هم که به منابت هفته دولت مسولین یک گاو داری 2 راسی را افتتاح کردن که هیچ ربطی به دولت نداشت ، اقای وزیر فکر کنم برای دیدن درد و رنج مردم مازندران که با واردات بخصوص برنج به این مردم تحمیل کرده اند امده است دولت در اصفهان چند دهکده ورزشی در دست ساخت دارد ویکی ازانها در حال تکمیل است ومسولین انها به دنبال بودجه برای بقه هستند اما ما حتی یک دهکده ورزشی در ساری مرکز استان هم نداریم
نا شناس 6 شهريور 1393
آقای ناصری سهم شما کجاست؟؟؟؟؟؟!!!!! هادی حسینی نشان داد از شما تشکیلاتی تر است. حتی نمایندگان ساری که عضو کمیسیون اختصاصی صنعت،معدن و تجارت نیستند در قاپیدن وزیر از شما پیشی گرفتند.این دوره فقط سخنرانی کردی حق بابل این نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
مازندرانی 7 شهريور 1393
هم استانی بابلی عزیز
همین تفکر شهری نگری و حسادت شماست که داره استان رو از هم میپاشونه
تمومش کنید
کارمندقدیمی 7 شهريور 1393
اقایان باززس شرکتی که چندنوبت کامنت میذارین واعتراض میکنید که حقوق عقب افتاده دارین بازخوردکاریتون توبازارمعلومه قیمت چی روتونستیدثابت نگهداریدحسودنیستیم ولی بدونیدازروزی که واردمجموعه ماشدیدازحقوق ومزایای مازدندتابهتون حقوق بدهند بقول مازندارانیها نداشتنتان به صرفه ترکشوره
کارمند وزارت 7 شهريور 1393
آقای وزیر بفکر رفاه کارمندان خودت باش از بانک ها و وزارتخانه های دیگه الگو بگیرید-
خداییش شما با حقوق زیر 1500000 میتونینید زندگی کنید؟ اگه مثبت باشه که نیس به ناحق جواب دادین بدون نمیتونی پس بفکر ما هم باش
سید 8 شهريور 1393
راسته میگن وزیر صنعت ، معدن و تجارت اومد مازندران و رفت. آقایانی که از این موضوع مطلعید لظفاً پاسخ بدهید که آقای مهندس نعمت زاده به سازمان متبوع این وزارتخانه در ساری هم سری زده است . یعنی در هفته دولت به کارمندان این سازمان خدا قوت گفته .آیا برنامه نشست با مدیران هم خانواده این سازمان در مازندران چطور. با تشکر (احدی از کارمندان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.