.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد. بازار لاستیک ترمز برید
طی یک سال گذشته، برای چندمین بار است که بازار با کمبود لاستیک سواری مواجه می‌شود و تقاضای لاستیک از عرضه پیشی می‌گیرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر صحبت‌های وزیر خارجه با رسانه‌های غربی و آخرین تمهیدات برای افزایش تولید و ذخایر کالا‌های اساسی پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است. ۲۰۰ هزار تن برنج مازندران همچنان در انبارها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هنوز ۲۰۰ هزار تن از برنج سال قبل استان در دست کشاورز و انبارها باقی مانده است.(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
حسن روحانی در ترور سردار سلیمانی شریک است!
(ادامه)
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید به خاطر همین دروغ‌هاست که ردصلاحیت شدی/ با مردم صادق باشید
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید(ادامه)
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود.
اظهارات جدید روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه و اعتراضات: آقای رئیسی نامه سران قوا برای گران کردن بنزین را با خط خودش امضا کرده بود!
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود. (ادامه)
آن‌طور که اسد کرمی، رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران گفته است: بازار خودرو این روز‌ها متاثر از نوسانات قیمت ارز است؛ به طور کلی در کل سال ۱۴۰۲ رکود سنگینی بر بازار حاکم و امید نمایشگاه‌داران به شب عید بود. اما این روز‌ها هم بازار کساد است و خبری از معاملات همیشگی نیست. گرانی شوکه‌کننده قیمت خودرو در بازار
آن‌طور که اسد کرمی، رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران گفته است: بازار خودرو این روز‌ها متاثر از نوسانات قیمت ارز است؛ به طور کلی در کل سال ۱۴۰۲ رکود سنگینی بر بازار حاکم و امید نمایشگاه‌داران به شب عید بود. اما این روز‌ها هم بازار کساد است و خبری از معاملات همیشگی نیست.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.(ادامه)
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است. راز گرانی گوشت قرمز چیست؟ / مقایسه میزان عرضه گوشت قرمز به بازار در یک سال گذشته
عرضه گوشت قرمز به بازار ظرف یک ماه حدود ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد در این مدت به‌همین اندازه گوشت گوسفندی گران شده است.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند. احمدی نژاد به دنبال بازگشت به صحنه سیاست است/ ریاست جمهوری یا معاون اولی دولت آینده؟!
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد. سایپا: دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری خودرو نداریم‌
شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت‌گذاری همه محصولات تولیدی این شرکت براساس مستندات ارائه شده به نهادهای ذیربط مانند سازمان حمایت و شورای رقابت است و خودروسازان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
گرانی اینترنت؟ نباید گلایه کنید!(يادداشت)
(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۱۰ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه بررسی گرانی اینترنت و تحرکات انتخاباتی احزاب سیاسی پرداخته‌اند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد. دستور وزیر ارتباطات در برابر شائبه گرانی بیش از ۳۴ درصدی بسته‌های اینترنت اپراتورها
وزیر ارتباطات گفت: بسته‌های جدید اپراتور‌هایی که بیش از ۳۴ درصد افزایش یافتند حذف شدند و بر اساس تعرفه جدید قیمت گذاری خواهند شد.(ادامه)
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود. کابینه روحانی قوی‌تر از کابینه‌ رئیسی بود/ دولت روحانی اجازه‌ گرانی‌های شدید را نمی‌داد!
از نظر کارشناسی کابینه حسن روحانی قوی‌تر از کابینه‌ فعلی بود و مشكلاتشان از ناحیه تحریم‌ها خیلی بیشتر بود.(ادامه)
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت . «یلدا» و نگرانی از گرانی ! / فراوانی ، گرانی و دیگر هیچ !
شمال نیوز : سفره یلدا نیز از دیرباز سفره‌ای شیرین بود با انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌های محلی که در مطبخ خانه با مباشرت مادران و مادربزرگ‌ها و دختران جوان تهیه و تزیین می‌شد و بر سفره قرار می‌گرفت .(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است.

مازندران در الفبای صادرات محصولات کشاورزی مانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)
شمال نیوز : محسن زنگنه نوشته است: در بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم تقدیمی از سوی دولت، دولت مکلف شده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در سطح ۱۴۰۱ حفظ کند . افشاگری نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین
شمال نیوز : محسن زنگنه نوشته است: در بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم تقدیمی از سوی دولت، دولت مکلف شده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در سطح ۱۴۰۱ حفظ کند .(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 73 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.