.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد.

در کمیسیون‌های خبرگان در مورد قائم مقام رهبری دارند کار می‌کنند اما از گزینه‌ها هیچ‌کسی باخبر نیست /این کمیسیون فقط و فقط با رهبری مشورت می‌کند
نماینده مجلس خبرگان از آغاز روند تعیین قائم مقام رهبری توسط این نهاد عالی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند.

محسن رضایی : صهیونیست‌ ها مبتلا به سندرم رنفیلدز هستند
شمال نیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمود بیماری‌های روانی را در سران و سربازان صهیونیست می‌بینیم، گفت: اشغال‌گرانی که از ۷۵ سال پیش به فلسطین وارد شده‌اند دچار بیماری‌های روانی بودند و اروپایی‌ها به همین دلیل آنان را از اروپا بیرون انداختند. (ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی در یکی از بیمارستان‌های قم با سلامت کامل به دنیا آمد. تولد چهاردهمین فرزند والدین دهه شصتی قمی
چهاردهمین فرزند خانواده طلبه نام آشنای یزدی در یکی از بیمارستان‌های قم با سلامت کامل به دنیا آمد.(ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. 

تذکری پدرانه به دولت ...(يادداشت)
صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، نصیحت و توصیه‌ای دلسوزانه و پدرانه به دولتی بود که نتوانسته مدافع خوبی برای اقدامات خود باشد و با خطاهای مقطعی، آنچه که ساخته بود را تضعیف کرده و در ادامه فرصت تکرار چنین اشتباهاتی را ندارد. (ادامه)
فعالان صنعت طیور اذعان می کنند که حذف قیمت گذاری دستوری و تشدید نظارت ها از سوی دولت تنها راهکار تنظیم بازار مرغ است. قیمت مرغ در سراشیبی قرار گرفت
فعالان صنعت طیور اذعان می کنند که حذف قیمت گذاری دستوری و تشدید نظارت ها از سوی دولت تنها راهکار تنظیم بازار مرغ است.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی در مازندران، زیبنده این استان نیست/ بساط پت شاپ‌ها جمع شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ۱۶۰ فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست. وضعیت پمپ بنزین‌ها پس از تصمیم مهم دولت
تسنیم : بررسی های میدانی از نقاط مختلف شهر تهران نشان می دهد که وضعیت جایگاه های عرضه سوخت در تهران عادی شده و از صف های طولانی خبری نیست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند. مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است/ هیات دولت با خارج از برنامه و با اولویت به استان مازندران سفر کند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران اجرایی نشده است از هیات دولت خواست تا با فوریت و خارج از برنامه به استان مازندران سفر کنند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد. توقف نساجی در خانه / از پر نشدن ظرفیت سکوها تا اخراج رحمتی !
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد.(ادامه)
شرایط دارو و درمان در کشورمان بحرانی است / وضعیت ۱۳۰ قلم دارو در کشورمان بحرانی است و چنانچه رئیس جمهور شخصا به مساله بحران دارو و درمان ورود نکند، احتمال مرگ و میر بیماران به دلیل نبود دارو افزایش پیدا می‌کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است . خرید تضمینی محصولات کشاورزی یا بریز و بپاش تضمینی ؟!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود یا انباشت میوه در بازار کشور به نبود اطلاعات و آمار دقیق کافی در وزارت جهاد کشاورزی بر می‌گردد به طوری که در زمینه تولید، سطح زیر کشت، صادرات، واردات و عملکرد تولید محصولات کشاورزی در هکتار همواره به صورت سنتی عمل شده است .(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!! لغو «حق اشتراک ۲هزار تومانی تلفن ثابت» و تصویب «مابه‌التفاوت۲۰ هزار تومانی ماهانه»!
ترفند محاسباتی مخابرات و ستاد تنظیم بازار! از اول سال جاری به گونه‌ای است که شما اگر حتی یک تماس تلفنی در ماه با خط ثابت تلفن خود نداشته باشید، باید ماهانه ۲۱۸۰۰۰ ریال بحساب این این شرکت واریز کنید!!(ادامه)
سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس از تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا انتقاد کرد. انتقاد تند میرسلیم با تعطیلی کشور به خاطر گرمای هوا / این تعطیلی یعنی سقوط ‎ارزش پول ملی!
سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس از تعطیلی سراسری کشور به دلیل گرمای هوا انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
قیمت جدید مرغ اعلام شد/ جزییات
دبیرکانون سراسری مرغ گوشتی گفت: با تحقق ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی پیش بینی می‌شود که بازار مرغ به تعادل برسد.(ادامه)
مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی نداشته. وحیدی از من خواست تا یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد / برای ما حل مشکلات مردم یعنی گرانی‌ مرغ، بورس و … مهم است ....(خبر)
(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.