.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد. آمریکا با بایدن به سوی جهنم و جنگ جهانی سوم پیش می‌رود!
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ با کمک هوادارانش خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که ۱۰ جمله پیشنهادی"عصر ایران" به امام جمعه لاهیجان
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می کنیم برای این که(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است... مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب درباره «مهار تورم» و «رشد تولید»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ تأکید کردند: «من با توجه به همه‌ی جهات، هم تورّم، هم تولید داخلی، این چیزهایی که مهم است...(ادامه)
رهبر انقلاب در ابتدای پیام نوروزی خود، با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت گفتند:نسیم معنویت در ماه رمضان شامل حال همه است و باید دل‌های خود را در معرض این نسیم الهی و معطر قرار دهیم.(خبر)
(ادامه)
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود. قیمت گوشت نزولی می شود
رئیس انجمن فرآورده های خام دامی گفت: از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود.(ادامه)
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است. بانک مرکزی برای کاهش نرخ ارز چه اقداماتی انجام داد؟
به گفته کارشناسان راه اندازی بازار مبادله ارز و طلا، رایزنی با شرکای اقتصادی منطقه‌ای، تلاش برای رفع مسدودیت منابع ارزی و درخواست اختیارات ویژه از جمله اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز بوده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.





مسئولین موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند/ این یک جنایت بزرگ و غیرقابل اغماض است؛/ درصورت اثبات موضوع، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند/ در مورد اینها عفوی در کار نیست(خبر)
رهبر معظم انقلاب با تاکید براینکه مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند، بیان داشتند: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. (ادامه)
انتقاد روزنامه اصولگرا از فعالیت انتخاباتی وزرا
چهره‌هایی همچون مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه حضور داشته و به سخنرانی پرداختند... (ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. طرح استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت.(ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد. قیمت جدید مرغ و مشتقات آن در بازار +جدول
کارشناسان می‌گویند گرانی گوشت باعث شده تقاضا به سمت مرغ برود و قیمت را بالا بکشد.(ادامه)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است. اقتصاد و ارزش پول ملی از آنطرف آب مدیریت می‌شود!/ با تصمیمات عجیب و غریب توی سر پول خودمان زدیم / تامین کسری بودجه از محل فروش دلار غلط است / فقط حقوق را افزایش دهیم راه به جایی نبرده و نمی‌برد چون عامه مردم حقوق‌بگیر نیستند....(خبر)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند. جنگ اعصاب دلار با روان مردم و بازار/ آقای رئیس جمهور، کاری بکنید
ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی برای قیمت طلا و ارز درحالی این روزها با اعصاب مردم و بازار بازی می‌کند که انتظار می‌رود جناب آقای رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در اقدامی فوری چاره‌ای برای این نابه‌سامانی‌ها بیندیشند.(ادامه)
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه اول اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تلاش بانک مرکزی برای حذف دلالان ارز و اقدامات آمریکا و اروپا برای ایران هراسی در جهان پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد. توزیع گوشت تنظیم بازاری در مرکز مازندران
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند.

قطع درختان مرکبات توسط باغداران مازندرانی در پی اعتراض به کاهش قیمت مرکبات
باغداران مازندرانی در واکنش به بی‌توجه‌ای مسئولان به حوزه تولید و کاهش قیمت مرکبات در بازار دست به قطع درختان مرکبات زدند. (ادامه)
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است. پشت پرده قیمت‌های میلیاردی چرخ خیاطی‌های قدیمی!
این روز‌ها خیلی از سایت‌های فروش کالا پر از آگهی‌های فروش چرخ‌های خیاطی قدیمی با قیمت‌های میلیاردی شده است.(ادامه)
مسئولان وزارت جهاد و فعالان بازار با استمرار روند توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد داخلی، خبر از کاهش قیمت و ثبات در بازار شب عید را می دهند. وعده کاهش قیمت گوشت در بازار شب عید محقق می شود؟
مسئولان وزارت جهاد و فعالان بازار با استمرار روند توزیع گوشت گرم وارداتی و منجمد داخلی، خبر از کاهش قیمت و ثبات در بازار شب عید را می دهند.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان گفت: همیشه باید بدانیم نظام ما، نظام الهی است و تا ظهور صاحب اصلی‌اش باید بماند اما برای حفظ آن باید بدانیم که وظیفه مان چیست، باید جلوی دزدی‌ها و غارت‌ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود ....(خبر)
(ادامه)
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد. شوک دولت قیمت برنج را افزایش داد
قیمت برنج ایرانی و خارجی در حالی در روزهای پایانی سال افزایش یافت که در آذرماه سال جاری دولت اعلام کرد که برای متعادل‌سازی روابط تجاری ایران و هند واردات برنج از این کشور ممنوع خواهد شد.به گزارش تجارت نیوز، اما این موضوع مورد انتقاد شدید واردکنندگان قرار گرفت و آن‌ها عنوان کردند که با توجه به روزهای پایانی سال و همچنین افزایش تقاضا برای خرید برنج خارجی، بازار داخلی همچنان به واردات برنج نیاز دارد.(ادامه)
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند. چرا برخی با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف هستند؟
عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید. هیلاری کلینتون گفته باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که نترسید، ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم؛ فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی اصرار نکنید / در آمریکا اگر کسی از پشت پنجره بدنش را عریان کند، شهروندان ....(خبر)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.