.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
شمال نیوز :  معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد . تقدیر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان + تصویر
شمال نیوز : معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد .(ادامه)
روزی برای گرامیداشت گرگان
۲۰ شهریور سالروز تغییر نام این شهر از استرآباد به گرگان به عنوان «روز گرگان» نامگذاری شده است. ۸۴ سال قبل در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۱۶ نام شهر استرآباد به گرگان تغییر کرد. گرگان از شهرهای شمالی ایران است، آب و هوای معتدل دارد.این شهرستان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است که از شمال به شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود می‌شود.شهرستان گرگان در دل کوه‌ها و جنگل‌های زیبا واقع شده است، رشته کوه البرز و جنگل‌های هیرکانی در جنوب آن و در فاصله نزدیک زیبایی منحصر به فردی به این شهرستان داده است، مانند جنگل ناهارخوران و النگدره.(ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است. زمین لرزه پنج ریشتری گلستان خسارتی نداشت
حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران گلستان از وقوع زلزله پنج ریشتری در استان خبرداد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی دریافت نشده است.(ادامه)
کشته سازی نخ نما شده معاندان در گلستان با نام «سیده‌نیلوفر حسینی»
شبکه‌های معاند فارسی زبان که موج کشته سازی را در حوادث اخیر کشور به راه انداختند، این بار دست روی فوت یک خانم گلستانی گذاشتند.(ادامه)
مهرمولانا چالوس فاتح لیگ یک والیبال نشسته کشور
مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.(ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از بهره مندی ۴۰۰ خانوار روستایی مازندران و گلستان از اینترنت پرسرعت همراه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند. شکایت ۱۷ نماینده از «وزیر صنعت، معدن و تجارت» درباره خودروسازی / جای خالی نمایندگان مازندران در بین شاکیان !
شمال نیوز: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیراً با تدوین طرحی خواستار اجرای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای شکایت از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به قوه قضائیه درباره بازار خودرو شده‌اند.(ادامه)
عکس/ تصادف اتوبوس با کامیون در جاده کردکوی
غروب روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه بر اثر تصادف یک اتوبوس با کامیون بنز در جاده کردکوی به گرگان حد فاصل روستاهای کلاجان و سید میران ۲۳ نفر از ۴۵ سرنشین اتوبوس حادثه دیده، مصدوم شدند.(ادامه)
۱۷ پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان بهره برداری شد
بهره برداری از ۱۷ پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان با ۳۳۴ میلیارد تومان اعتبار در ساری آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. بهره برداری از 17 پروژه با سرمایه گذاری بیش از 334 میلیارد تومان در دهه فجر امسال
شمال نیوز : مهندس افضلی، مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، از بهره برداری 17 پروژه با حجم سرمایه گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این دو استان خبر داد. (ادامه)
افضلی: افتتاح 17 پروژه در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان
مدیر عامل برق منطقه‌ای مازندران، گفت: 17 پروژه با حجم سرمایه‌گذاری 334 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان مازندران و گلستان به بهره‌برداری می‌رسد. (ادامه)
اگر علائم امیکرون دارید واکسن نزنید
معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: چنانچه فردی علائم کرونا امیکرون داشت از زدن وکسن خودداری کند چراکه ممکن است علائم بیماری را تشدید کند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
درازنو، دهکده‌ای ییلاقی و کوهستانی در بالاترین ارتفاعات کردکوی استان گلستان که در هر چهار فصل سال به دلیل محیط طبیعی زیبای و بکر خود، پذیرای گردشگران و مسافران بسیار است. عکس/ پاییز مه آلود جنگل‌های گلستان(خبر)
درازنو، دهکده‌ای ییلاقی و کوهستانی در بالاترین ارتفاعات کردکوی استان گلستان که در هر چهار فصل سال به دلیل محیط طبیعی زیبای و بکر خود، پذیرای گردشگران و مسافران بسیار است. (ادامه)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران پهنه فرهنگی مازندران(يادداشت)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران(ادامه)
شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس خبر داد و گفت: این چهار شهید گمنام در شهرهای قائمشهر، بابل، کردکوی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تدفین شده بودند. (ادامه)
این روزها ارتفاعات استان گلستان رنگ پاییز به خود گرفته و با رنگ های چشم نوازی خودنمایی می کند. اینجا ارتفاعات جنگل کردکوی و در مسیر درازنو است. عکس/ پاییز در ارتفاعات گلستان(خبر)
این روزها ارتفاعات استان گلستان رنگ پاییز به خود گرفته و با رنگ های چشم نوازی خودنمایی می کند. اینجا ارتفاعات جنگل کردکوی و در مسیر درازنو است.(ادامه)
تصاویر/ مهار آتش سوزی مهیب جنگل‌های کردکوی
آتش سوزی در جنگل های درازنوی کردکوی در استان گلستان که از پنجشنبه گذشته آغاز شده بود، با تلاش نیروهای امدادی و آتش نشانی اطفا شد. (ادامه)
اطفای کامل حریق جنگل‌های کردکوی و رامیان در شمال کشور
رئیس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع از اطفای کامل آتش در جنگل‌های کردکوی و رامیان و همچنین اعزام بالگرد اطفای حریق هوایی به این مناطق خبر داد. (ادامه)
گرمای آزاردهنده در گلستان سبب شده تا سفر به ییلاقات اوج بگیرد. ساکنین و گردشگران فراری از گرما به نواحی سردسیر پناه ببرند. منطقه حفاظت شده جهان نما با آب و هوای مطبوع و خنک و جاذبه‌های فراوان همه ساله شاهد خیل گردشگرانی است که از نقاط مختلف در آن جا حضور می‌یابند. بومیان منطقه ماه‌های گرم سال را در جهان نما سپری کرده و در فصل سرد به پایین دست کوچ می‌کنند.این منطقه در ارتفاعی بین ۶۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا و در جنوب شرقی شهرستان کردکوی استان گلستان واقع شده و حدود ۳۸ هزار هکتار مساحت دارد. بهشت پنهان گلستان (خبر)
گرمای آزاردهنده در گلستان سبب شده تا سفر به ییلاقات اوج بگیرد. ساکنین و گردشگران فراری از گرما به نواحی سردسیر پناه ببرند. منطقه حفاظت شده جهان نما با آب و هوای مطبوع و خنک و جاذبه‌های فراوان همه ساله شاهد خیل گردشگرانی است که از نقاط مختلف در آن جا حضور می‌یابند. بومیان منطقه ماه‌های گرم سال را در جهان نما سپری کرده و در فصل سرد به پایین دست کوچ می‌کنند.این منطقه در ارتفاعی بین ۶۰۰ تا ۲۳۰۰ متری از سطح دریا و در جنوب شرقی شهرستان کردکوی استان گلستان واقع شده و حدود ۳۸ هزار هکتار مساحت دارد. (ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
اینجا آلاسکا نیست، ایران است +عکس
ارتفاعات «درازنو⁠» در کردکوی، یکی از زیباترین مناطق کشورمان است که از بلندای آن یکی از بهترین مناظر عمرتان را خواهید دید.(ادامه)
فوت ۵۸ بیمار و شناسایی ۷ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید/ مجموع جانباختگان به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۸ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ... فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید
شمال نیوز:از دیروز تا امروز ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید. ...(ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ... آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۲ بهمن ۹۹
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است ...(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.