.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از دانشجویان که در حد ابتدایی سواد ندارند در دانشگاه‎ها در رشته فنی تحصیل می‎کنند، اذعان کرد: تعدد دانشگاه‎ها و افزایش ورودی‎ها، سطح کیفی دانشگاه‎ها را کاهش داده است..... سواد برخی دانشجویان در حد دانش‎آموز ابتدایی هم نیست
شمال نیوز : وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از دانشجویان که در حد ابتدایی سواد ندارند در دانشگاه‎ها در رشته فنی تحصیل می‎کنند، اذعان کرد: تعدد دانشگاه‎ها و افزایش ورودی‎ها، سطح کیفی دانشگاه‎ها را کاهش داده است.....(ادامه)
مازندران از گاز ترکمنستان بی‌نیاز می‌شود
سرمای زمستان پیش رو، دیگر آزارش به هموطنان شمالی‌مان بویژه در استان مازندران نخواهد رسید؛ نه به مردم و نه به محیط زیست و جنگل‌های هیرکانی‌اش، چراکه تا حدود دو هفته دیگر، خط لوله یک هزار میلیارد تومانی انتقال گاز از سمنان به مازندران می‌رسد تا گاز پایدار مشترکان استان مازندران که هرساله در زمستان با افت فشار گاز مواجه می‌شدند و همچنین ساکنان روستاهای ییلاقی واقع در جنگل‌های هیرکانی که سوخت مورد نیازشان را با قطع و سوزاندن درختان جنگل فراهم می‌کنند، تامین کند.(ادامه)
عضو شورای شهر استعفا کرد
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در روزهای پایانی عمر شورای چهارم، استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه این شورا کرد. (ادامه)
هزار جریب بهشت گمشده مازندران
شهرستان بهشهر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران می باشد که به علت وجود شرایط مساعد در دامنه کوه‌های جهان مورای (البرز شرقی) دارای جاذبه های طبیعی چشم نوازی می باشد.(ادامه)
شعب کشیک بانک شهر در مازندران و گلستان اعلام شد
رئیس منطقه 5 بانک شهر از خدمات بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.(ادامه)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند...
روز جهانی زبان مادری و نقش کمرنگ مسئولان استان در حفظ زبان مادری / زبان مازندرانی چیست ؟(يادداشت)
زبان شیرین و اصیل مازندرانی( تبری) ، یکی از قدیمی ترین زبانهای تاریخ ایران باستان است ، متاسفانه این زبان شیرین در برخی از شهرهای مازندران با زبانهای دیگر ادغام شده است . در حالی که در برخی از استانها همچون لرستان ، در روز جهانی زبان مادری این روز را جشن می گیرند اما در استان مازندران این اقدام صورت نمی گیرد . متاسفانه مسئولان استانی به جای ارج نهادن به زبان مادری و شیرین مازندرانی از کنار آن بی تفاوت می گذرند... (ادامه)
مهار آتش مناطق جنگلی غرب گلستان
فرماندار کردکوی از مهار آتش سوزی در عرصه های جنگلی این شهرستان خبر داد و گفت: با حضور به موقع نیروهای مردمی حریق در مناطق جنگلی شرق شهرستان و ارتفاعات روستای بالاجاده مهار و پاکسازی منطقه در حال انجام است. (ادامه)
۷ فوتی بر اثر سیل و صاعقه در استان‎های شمالی
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گفت: ۵ استان کشور درگیر سیل و توفان در روزهای اخیر بوده اند.(ادامه)
کوهنوردی سوپراستار با تیپ جالب+ تصاویر
سوپر استار سینمای ایران که مدتی است روی پرده نقره ای سینما حضور ندارد فعالیت کوهنوردی خود را در کلاردشت دنبال می کند.(ادامه)
تغییر ۱۰۰ درصدی نمایندگان مجلس در گلستان
پرونده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی روز جمعه ۱۰ اردیبهشت در گلستان بسته شد که مردم این استان با رای خود، ۱۰۰ درصد نمایندگان قبلی را تغییر دادند. (ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز : متأسفانه اخیراً شاهد بودیم که فرماندار گرگان را عزل کرده و شخصی را به‌عنوان سرپرست بجای وی منصوب کرده‌اند. این‌جانب در خصوص این رفتار عجیب با وزیر کشور صحبت کردم و شخص وزیر هم متعجب شد و گفت: «ما معمولاً در این ایام تعویض فرماندار نداریم.».... پشت پرده عزل فرماندار گرگان در آستانه مرحله دوم انتخابات
شمال نیوز : متأسفانه اخیراً شاهد بودیم که فرماندار گرگان را عزل کرده و شخصی را به‌عنوان سرپرست بجای وی منصوب کرده‌اند. این‌جانب در خصوص این رفتار عجیب با وزیر کشور صحبت کردم و شخص وزیر هم متعجب شد و گفت: «ما معمولاً در این ایام تعویض فرماندار نداریم.»....(ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
 لیست امید شامل نامزدهای اصلاح طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم منتشر شد.اصلاح طلبان در این مرحله در حوزه‌های انتخابیه مهریزوبافق از استان یزد، در یکی از حوزه‌های استان مرکزی، کل استان مازندران، یکی از حوزه‌های استان گلستان.... لیست اصلاح طلبان برای مرحله دوم انتخابات مجلس
لیست امید شامل نامزدهای اصلاح طلبان در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم منتشر شد.اصلاح طلبان در این مرحله در حوزه‌های انتخابیه مهریزوبافق از استان یزد، در یکی از حوزه‌های استان مرکزی، کل استان مازندران، یکی از حوزه‌های استان گلستان....(ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
قاتلان سریالی گلستان محاکمه شدند
قاتلان سریالی استان گلستان در دادگاه کیفری به تشریح 13 جنایت خود پرداختند. (ادامه)
شمال نیوز: سمیرا اسدی‌عرب از بندرگز استان گلستان و مریم ذبیحی از شهرستان بابل دو خواهر گمشده‌ای بودند که با تلاش همسر سمیرا و عنوان موضوع در تلگرام موفق به پیدا کردن هم شدند. دیدار 2 خواهر دو قلو در بابل بعد از 34 سال
شمال نیوز: سمیرا اسدی‌عرب از بندرگز استان گلستان و مریم ذبیحی از شهرستان بابل دو خواهر گمشده‌ای بودند که با تلاش همسر سمیرا و عنوان موضوع در تلگرام موفق به پیدا کردن هم شدند.(ادامه)
«چنگیز جنگلی» بازداشت شد
(ادامه)
لیست نهایی نامزدهای "صدای ملت" در سراسر کشور +‌ اسامی
(ادامه)
شمال نیوز: یست انتخاباتی «صدای ملت» که از سوی علی مطهری و یارانش تهیه شده است، اسامی نامزدهای مرود حمایتش در چندین شهرستان استان های مازندران، گلستان و گیلان را ارائه داد.... لیست «صدای ملت» در برخی حوزه های انتخابیه شمال کشور منتشر شد
شمال نیوز: یست انتخاباتی «صدای ملت» که از سوی علی مطهری و یارانش تهیه شده است، اسامی نامزدهای مرود حمایتش در چندین شهرستان استان های مازندران، گلستان و گیلان را ارائه داد....(ادامه)
شمال نیوز: درگیری دو پسر جوان بر سر اخراج از گروه تلگرامی با قتل پایان یافت.
قتل به علت اخراج از گروه تلگرام!
شمال نیوز: درگیری دو پسر جوان بر سر اخراج از گروه تلگرامی با قتل پایان یافت. (ادامه)
عکس یادگاری کار دست شکارچی فلامینگوها داد
فردی که انتشار تصویرش با چندین فلامینگوی کشته شده در شبکه‌های اجتماعی موجب نفرت عمومی کاربران شده بود صبح امروز توسط نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت بازداشت شد.(ادامه)
ردصلاحیت برخی نمایندگان مجلس از سوی هیأت نظارت+اسامی
شمال نیوز: هیأت نظارت صلاحیت برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تأیید نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند..... نمایندگان دوره پنجم مازندران در مجلس چه کسانی بودند؟
شمال نیوز : مجلس شورای اسلامی در حالی نهمین دوره خود را سپری می‌کند که در این ادوار افراد مختلفی از حوزه‌های انتخابیه مازندران بر کرسی‌های آن تکیه زدند.....(ادامه)
حمله با چاقو به محیط بان گلستانی+ تصاویر
مسوول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: سرباز محیط بان منطقه حفاظت شده جهان نما در درگیری با متخلفان محیط زیست در این منطقه مورد اصابت چاقو قرار گرفت. (ادامه)
سارقان مسلح به قتل 13 نفردر گلستان اعتراف کردند
(ادامه)
15 پروژه صنعتی و کشاورزی گلستان با 800میلیارد ریال افتتاح شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.