.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صحت انتخابات مجلس در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر تأیید شد+اسامی
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از تأیید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در۳۷ حوزه انتخابیه دیگر در ۱۶ استان خبر داد.(ادامه)
تایید صحت انتخابات در ۵حوزه انتخابیه گلستان
سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان گلستان خبر داد.(ادامه)
صحت انتخابات کدام حوزه‌ها تاییدشد؟
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۰ حوزه انتخابیه دیگر مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
انتخابات در کدام شهرها به دور دوم کشیده شد؟
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعدادی از حوزه‌های با یک یا چند نماینده به دلیل نرسیدن به حد نصاب۲۰ درصد آرا به دور دوم کشیده شده است.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت. نتایج انتخابات مجلس یازدهم به تفکیک هر استان / مازندارن 12 نماینده ، گیلان 13 نماینده و گلستان با 8 نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارند + اسامی منتخبین و میزان آراء(خبر)
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر ایران اسلامی آغاز شد و پیرو حضور گسترده مردم با چهار نوبت تمدید تا ساعت ۲۳:۳۰ همان روز ادامه داشت.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار گلستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد. اعلام نتیجه انتخابات در 5 حوزه انتخابیه گلستان
شمال نیوز: استاندار گلستان نتیجه انتخابات در پنج حوزه انتخابیه این استان را اعلام کرد.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
عامل جنایت خانوادگی در گلستان دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی از دستگیری متهم به قتل در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
فرار یک عضو شورای شهر از کشور
وی پیشتر رئیس شورای شهر کردکوی بوده و به اتهام فساد مالی مجرم شناخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمد کریمی، با اکثریت آرای اعضای شورای عمومی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شد..... استاندار اسبق مازندران دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران شد
شمال نیوز: سیدمحمد کریمی، با اکثریت آرای اعضای شورای عمومی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شد.....(ادامه)
شمال نیوز :  از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم.... ناگفته‌های «مناف هاشمی» از سهم‌خواهی یک نماینده در گلستان
شمال نیوز : از روزی که اینجانب احراز صلاحیت فرزند شما را به دلایل قانونی به عنوان شهردار کردکوی تائید نکردم و نیز فردی که توسط یکی از نمایندگان دیگر به عنوان فرماندارآق‌قلا معرفی شده بود را نیز موافقت نکردم....(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
عکس/ فصل نشاء کاری برنج
کشاورزان خطه شمال کشور در اوایل بهار پس از شخم و آماده‌سازی زمین‌ها برای کشت برنج، از روزهای پایانی بهار و آغاز فصل گرما، نشاء (جوانه برنج) که پیش از این در خزانه آماده شده را به زمین اصلی انتقال داده تا زنان و دختران شالیکار، نشاء برنج را در زمین باتلاقی بکارند. همزمان با آغاز فصل گرما، شالیزارهای استان گلستان و شهرهای گرگان و کردکوی شاهد حضور زنان و مردانی است که رنج نشاء برنج را به امید دسترنج به دوش می‌کشند.(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
دستور تخلیه روستای «حاجی آباد دشت» کردکوی صادر شد
فرماندار کردکوی گفت: دستور تخلیه روستای حاجی آباد دشت کردکوی صادر شد.(ادامه)
نظر یک استاد دانشگاه تهران درباره علت سیل استان گلستان
یک استاد دانشگاه تهران جنگل‌تراشی‌ها و ورود رسوبات به رودخانه‌ها را عامل سیلاب‌های اخیر شمال ایران دانست و از مجلس شورای اسلامی، بدون توجه به سود شرکت‌های جنگل‌تراش، خواستار تصویب طرح تنفس جنگل‌ها شد.(ادامه)
تازه‌ترین تصاویر ماهواره‌ای از ۵ منطقه سیل‌زده
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصاویر ماهواره ای ۵ منطقه سیل زده را منتشر کرد.(ادامه)
۱۰ شهر گلستان متاثر از برف و کولاک و سیل
رئیس سازمان امداد ونجات کشور آخرین گزارش امدادی در حوادث برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی در استان گلستان طی چهار روز گذشته را تشریح کرد.(ادامه)
هر ساله در چهارشنبه آخر سال مراسم نوروز خوانی در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و نوروز خوان مردم را از آمدن بهار با خبر می‌کند. آیین سنتی نوروز خوانی در گلستان(خبر)
هر ساله در چهارشنبه آخر سال مراسم نوروز خوانی در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و نوروز خوان مردم را از آمدن بهار با خبر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان این که توقع داریم که مسئولان حق استان را خود دهند، ادامه داد: جاده ساری- گرگان- گنبد دیگر جواب نمی دهد و باید جاده جایگزینی برای ان در نظر گرفت..... برخی مدیران استان از مردم باج می گیرند/ سازمان بازرسی نظارت کند
شمال نیوز : وی با بیان این که توقع داریم که مسئولان حق استان را خود دهند، ادامه داد: جاده ساری- گرگان- گنبد دیگر جواب نمی دهد و باید جاده جایگزینی برای ان در نظر گرفت.....(ادامه)
واژگونی مینی‌بوس در جاده گلوگاه ـ نوکنده 15 مصدوم بر جای گذاشت
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در جاده گلوگاه به نوکنده در مسیر مازندران به گلستان، 15 مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت. آخرین وضعیت وقوع سیلاب در شمال کشور
شمال نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیلابی کشور پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : در همین راستا استاندار در گذشته و بدو ورودش به استان طی احکامی مشاور خود و مدیرکل حوزه استاندار و ...... صدور 5 حکم انتصاب جدید در واحدهای استانداری
شمال نیوز : در همین راستا استاندار در گذشته و بدو ورودش به استان طی احکامی مشاور خود و مدیرکل حوزه استاندار و ......(ادامه)
شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار سابق بهشهر راهی استان گلستان و بزودی به عنوان .... فرماندار سابق بهشهر راهی گلستان می شود
شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار سابق بهشهر راهی استان گلستان و بزودی به عنوان ....(ادامه)
واکنش ناجا به کلیپ موتورسوار در کردکوی
سخنگوی ناجا تاکید کرد که پلیس برابر قانون و در چارچوب درخواست شهروندان با موتور سوارانی برخورد می‌کند که ضمن نداشتن مدارک و صلاحیت لازم و همچنین عدم رعایت قوانین، اقدام به رفتارهای پرخطر می‌کنند.(ادامه)
نمایندگانی که یک ماه گذشته با تاخیر به مجلس آمدند؟ +اسامی
اسامی نمایندگانی که در یک ماه گذشته با تاخیر به صحن علنی پارلمان آمده‌اند، منتشر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.